במה מומלץ לבנות אתר שיווקי לחנות ללא קופה

cd123

משתמש פעיל
D I G I T A L
שלום,

אני מעוניינת לבנות אתר עבור לקוח חד פעמי.
האתר אמור להראות קטגוריות ובהן תמונות מוצרים שונים, וכן בלחיצה להראות פירוט של המוצר ותמונות נוספות של אותו המוצר.
אתר פשוט לכאורה. שיתוחזק ויחליף מוצרים אחת לתקופה

אציין שעד כה לא בניתי אתרים באופן פרטי וישיר אז מבקשת ממי שיוכל לעזור לי:
1. באיזה שפת תכנות צד שרת מומלץ לבנות את האתר, האם כדאי להשתמש בדוט נט שבו אני עובדת כבר כמה שנים, או האם יותר מומלץ ב PHP ? ואולי גם wordpress? אשמח לדעת גם את הסיבה למה יותר עדיף.
2. באיזה שפת צד לקוח מומלץ להשתמש? אמרו לי שאנגולר אינה שפה שיווקית עבור מנועי חיפוש וכן זמן הטעינה הראשוני ארוך יותר, האם זה נכון ואכן עדיף להשתמש ב java script , jquery?
3. באיזה מסד נתונים מומלץ להשתמש או האם לשמור במבנה xml?
4. כמה עולה אחסון - דומיין של אתר ? כמה עולה גם sql והאם יש מסד חינמי ? האם אכסון אתר שבנוי ב .net עולה יותר מאחסון אתר php? ואם כן בערך מה ההפרש.

מודה מראש לכל העוזרים.
אשמח לכל הארה או הערה או טיפ בנושא.
 

Aharono

משתמש פעיל
D I G I T A L
1. אין באמת "נכון" לבניית אתר בסדר גודל הזה... מי שמתכנת PHP יעדיף PHP ומי שעובד עם דוט נט יעדיף דוט נט... לפי דעתי כדאי לך לעבוד עם מה שאת מכירה, זה יחסוך לך זמן עבודה וכאב ראש על דברים קטנים שלא תדעי איך עושים בדיוק ב PHP (https://www.prog.co.il/threads/בעיה-בעברית-ב-mysql.388222/#post-5811467)

2. אנגולר זו תשתית מעולה... אבל לא לאתרים כאלו, כמו שציינת, מנועי חיפוש (מלבד גוגל) וזמן העלייה הארוך פוגע בפרודוקטיביות של האתר. ככה שלא נשאר הרבה מלבד jquery (מסכימים איתי החברים?) למרות שלא נשמע שיש לך הרבה עבודה ב javascript מלבד אולי גלרייה וכו'
3. גם לגביי השאלה הזו, הפתרון הפשוט הוא הפתרון הנכון. זה תלוי בשפה שאת בוחרת לפתח, אם בחרת בדוט-נט, אז תעבדי ב Ms-sql ואם את עובדת ב php תעבדי ב mySql (מהסיבה הפשוטה שזה יקל על מציאה של אחסון ולהתממשק ל db). לגביי XML, בשום פנים לא, אין לך שום צורך מיוחד שלא ייכמס בטבלה פשוטה.
4.
א. דומיין עולה בערך 60 ש"ח בשנה, קבוע ממליצים כאן על box.co.il,
ב. לגביי אחסון האתר, בדרך כלל אחסון ב php זול יותר. לגביי המחירים זה תלוי בחבילת האחסון שמקבלים, שניהם מסתמכים בעשרות שקלים בודדים בחודש... כדאי לחפש בגוגל ספציפית. (גם כאן אני חוזר על ההצעה שלי ב-1, הזמן שלך לא שווה פחות מעשרות שקלים, אסור שהשיקול בבחירת שפת הפיתוח יהיה בגלל 30 ש"ח בחודש).
ג. לגביי sql, כל אחסון נורמלי (אם לא כולם) מגיעים עם גישה ל db (אמנם יש הגבלה על כמות של מידע שנשמרת ב db, אבל במקרה שלך, אני לא חושב שזה צריך להיות שיקול)

** הערה: כיום גוגל מנקד פחות אתר שלא מחובר דרך ssl ולכן כדאי לקנות אחסון שבא עם ssl שיתופי (בעברית, כל מי שמאחסן באתר "חולק" את אותו ה-ssl), זה פותר את הבעיה של הssl כמעט ללא עלות. (הערה להערה: לוקח ל ssl כמה שעות להתעדכן, לא להבהל אם קנית וזה לא התעדכן מיד)

בהצלחה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה