מי מיקסס את נפשי/ ישי ריבו ומוטי שטיינמץ?

20:39

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
תודה מראש לכל העונים.
 
N

neomy21

אורח
יש לשיר הזה קליפ שרואים אותם שרים?
 

מוטי בוקסבו

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
*עולמות מתחברים: הדואט המהפכני של שני ענקי הזמר היהודי והחסידי*
*ישי ריבו & מוטי שטיינמץ – "נפשי"*

אחד המיזמים המפתיעים ביותר בעולם המוזיקה היהודית, סופסוף קורם מנגינה וצליל. שני ענקי הזמר, ישי ריבו מהצד היהודי ומוטי שטיינמץ מן הצד החסידי, משיקים את הלהיט "נפשי" מתוך הפיוט "אנעים זמירות". משאלת החיבור בין הקולות והעולמות הייתה מונחת בלב שני הצדדים מאז ומתמיד, רובי בנט שמנהל את הזמיר החסידי וריבו שעוקב אחרי כל מה שקורה במוזיקה חסידית ויהודית בעולם, חשבו כבר לפני שנים על הפקה משותפת שתביא את גווני הקול המיוחדים להרמוניה אחת ועזת רגש. נעמי בנט, רעייתו של רובי ומי שמנהלת אומנותית את ההפקות של החברה המשפחתית הצליחה להביא את שני האמנים לשבת ולבחור שירים לדואט ההיסטורי. זה לקח זמן רב, עד שהגיע המלחין הצעיר שמואל יפת. בכישרונו הרב תפר יפת ביד אמן רגישה את התווים ללחן שכאילו נולד לארח את היכולות הווקאליות של שני הענקים.


לחן: שמואל יפת | יזמות והפקה: רובי ונעמי בנט, ישי ריבו | עיבודים: רובי בנט ישי ריבו ודוד איכלביץ׳ | ניהול פרויקט בפועל: ינון פלח | הפקה מוזיקלית, פסנתר ותזמור כינורות: דוד איכילביץ׳ | הוקלט באולפני קיצ׳ה ובאולפן של מאור שושן | גרפיקה: אלעד הלוי | קליפ מילים: מתי שריקי
 

השליח

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
תודה, אך נדמה לי שזה לא מה שנעמי רצתה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה