לגמרי.כי כך הם החיים לא תמיד אנחנו רצויים במקום שאנו רוצים.
החכמה היא להיות במקום שרוצים אותנו.
אל תתחננו.. ממש לא שווה. וגם לא הכל שחור לבן.
יש הרבה אפשרויות אחרות לבנות להוכיח את עצמן ...
מה שבטוח זה לא לשדר שהמסיבה היא גולת הכותרת.
את מדברתת כאן על מורה חצופה והזויה.....לא מדובר פה על תפקיד ראשי וגם לא על חצי תפקיד
לא היו לה חלומות בלבד
אבל מורה שמתנהגת את הבת כאל אויר זה מזעזע!!!!!!!!!
הבנות מצאו בכיתה דף שהמורה כנראה שכחה עם שמות הבנות חלקן מסומנות ב-x חלקן מסומנות ב-v
בלי שהן נבחנו כלל מבחינה האם הם מתאימות , דוקא החנונות ממש נבחרו לתפקיד גדול
המורה התעלמה במשך שבוע וחצי של חזרות מהבת
מה בקשת ממני לא שמעתי
המורה הנ"ל גם לא עוזרת לבנות בסמינרים כלל להפך היא הורסת
אני ברוך ה' לא היתי צריכה את עזרתה היא התעצבנה שלא שאלתי אותה והבת הלכה לסמינר מובחר ביותר בעיר
הזהרי בלשונך. לא שמעת את הצד השני. כמה שהצד הראשון כואב - הוא עדיין צד אחד.את מדברתת כאן על מורה חצופה והזויה.....
ורציתי להוסיף כאן דוקא ממקום של מחנכת בכיתה ו
שמותשת ממסיבת הבת מצוה הענקית גרנדיאוזית ומפוצצת
לא תמיד זה ככה, לא להסחף, יש המון מעלות גם בתקופות של חזרות ואם זה מועבר נכון, הבנות מקבלות זאת נכון
אני אישית דוקא מחפשת בחזרות בנות שהצד החזק שלהן זו ההצגה המחול הקריון, אני מנסה להרגיש כל בת מה היתה רוצה להיות, וגם שואלת מפורשות, במידה ובת הרגישה מקופחת פעמים רבות הוספנו לה עוד כמה משפטים.
צריך לדאוג שזו תיהיה לבנות תקופה מהנה, אחרת בשביל מה כל זה?
אני קונה להן חטיפים, בזמן שיש בנות משועממות- אנחנו פותחות קבוצות דיון על נושאים של בת מצוה- קבוצות קטנות- הבנות מעלות את הנושאים
והכי חשוב -.
בסוף המסיבה אני מקריאה 2-3 משפטים אמיתים על כל בת (קריעה של עבודה) איך ראיתי אותה בחזרות, התחשבות, רגישות, ויתור
ולמה אני אומרת לכן את כל זה? כי נכנס כאן איזושהי אוירה ש-ככה זה.
וזה ממש לא נכון!
זה באמת דורש ממני המון בתקופות החזרות, אני גם מכינה את ההורים בתחילת שנה לאכזבות של התפקידים מציגה את הצד שלי, הקושי והרצון שכל בת תיהיה הכי מרוצה שאפשר. ואם בכל זאת יש משהו שכדאי להעיר, בשמחה אני מוכנה ורוצה לשמוע ויחד נחשוב מה אפשר לעשות- מנסיון זה מפחית את התלונות ב80%
לגבי נושא הפרוטקציות והבת של- זה נושא כאוב בהחלט-----
לדעתי, יש פה הזדמנות ללמוד משהו על המושג "שויון זכויות" שחדר למחנינו ... - האם הוא נכון ביהדות? כולן קבלו אותם כשרונות? האם אפשר לתת לכולן בדיוק אותו דבר?
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ: