תנאי שכר של מילוי מקום שעתי

אקסיומה

משתמש פעיל
שלום,
אודה למי שיוכל לענות לי על הפרטים הללו:

הכללים של תנאי ההעסקה של מורה ממלא מקום שעתי מופיעים כאן http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Sherut/Takanon/Perek1B/Makom/, ורציתי לברר כמה נקודות:

1. לפי הכללים, עובד הוראה ממלא מקום שעתי מקבל תנאי שכר לפי הדרגה והוותק, רק לאחר שעברו 51 ימי העסקה רצופים.
מה המשמעות של "רצופים"? האם עובד שיעבוד ברציפות 30 יום, לאחר מכן יום אחד לא יעבוד, ולאחר מכן יעבוד שוב 30 יום, האם הדבר נחשב ל"רציפות" או לא. (בפרט בהתחשב בעובדה שמקובל שכל עובד הוראה מקבל יום חופשי מידי שבוע).

2. עוד מופיע שם, "אין להעסיק מורה בשכר לפי שעות יותר מחודשיים רצופים במשך שנת הלימודים."
מה המשמעות של סעיף זה? האם עובד הוראה מ"מ שעתי שעובד בבית ספר מסויים, נניח, שבועיים בחודש קלנדרי מסויים ושבועיים בחודש שלאחריו, מקבל כבר שכר כמו עובד רגיל? או שאין אפשרות להעסיק אותו יותר?
3. והאם כללים אלו תקפים גם במוסד חינוך מוכר שאינו רשמי?
4. האם זה נכון שהם לא משלמים כמו שצריך לפי הכללים? (כלומר לא מעבירים לתנאי העסקה רגילים אחרי 51 יום?) ומי הכתובת לפנות אליה במקרה שבית הספר אינו ממלא את התנאים הנ"ל?

בתודה מראש
 

A052

משתמש סופר מקצוען
החינוך העצמאי לא עומד בזה בכלל, מלבד תשלום חופשות שכיום הוא משלם על פסח כמדומני אם עומדים בתנאים. ובנוסף לאחר קבלת תקן הוא מוסיף את שנות מ"מ הרלוונטיות לפי הכללים לוותק.
ולגבי סעיף 2 ודאי שהכוונה שצריך להעסיק אותו כמורה רגיל ולא כמ"מ. אבל החינוה"ע כנ"ל.
ולא נראה לי שיש למי להתלונן. (וגם לכאורה יצא שכרו בהפסדו)
 

קולות חדשים

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
קופצת.
מה התנאים של החינוך העצמאי לקבל חופשת פסח??????
דחוף מאד...
 

קפפוצצינו

משתמש מקצוען

קולות חדשים

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
כפי שכתבו לאחר מס' הימים המזכה מקבלים ללא קשר למילוי מקום של שלושה חודשים ויותר, אלא רק לפי מס' הימים המזכה בקבלת חופשת פסח. גם אם אלו היו מ"מ יומיים בלבד.
כמה ימים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה