עיגול רבוע

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
אני מעלה נושא זה, כיון שמתחילה חפשתי כיצד מבצעים זאת ולא מצאתי. הסקתי שבודאי בלתי אפשרי, אף שהיה נראה לי תמוה, איך תוכנת אקרובט המלאה בפונקציות רבות, לא שוכללה בדבר נחוץ כזה. חשבתי לשאול כאן בפורום. אך בעז"ה מצאתי את הדרך, ולתועלת הצבור אני מעלה כאן את הפתרון.
אגב, הוספתי תגיות רבות לאשכול זה. הוספת תגיות עוזרת למחפשים בעתיד. וכדאי שנזכור לעשות כך בכל אשכול שפותחים.
ובכן זו הדרך (ב-Adobe Acrobat X Pro):
כלים > תוכן > בחר עצם. (אין זה "כלי הבחירה" הנמצא בדר"כ בסרגל כלים).
אז אפשר ללחוץ על מקום הקישור בלחץ הימני של העכבר, ולבחור מהתפריט: עריכה > מחק. כמו"כ אפשר לאחר הלחיצה בכפתור העכבר הימני לבחור "מאפיינים", ואז לשנות את צורת סימן הקישור.
אפשר גם לבחור יחד הרבה קישורים (ע"י לחיצה בעכבר על מקום כלשהו במסמך, וגרירתו למקום אחר על פני המסך, כך שכל מה שנמצא בתוך השטח שנבחר, נבחר. אם נמצאים שם רק קישורים, אפשר יהיה לפעול על כולם בפעולה אחת).
לחזור למצב הרגיל, בו לחיצה על הקישור מובילה למקום הרצוי: Esc.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה