מישהו יודע משהו על הסינון של 019? ברקע לשאר סינוני התקשורת

האם השתמשת במוצר סינון של 019?

  • כן

    הצבעות: 3 75.0%
  • לא

    הצבעות: 1 25.0%

  • סה"כ מצביעים
    4

בר בי רב

משתמש פעיל
אני בדקתי אישית את הסינונים של חברות: גולן והטומובייל, וראיתי שלא רק את הציבור הדתי הם לא תואמים אלא גם לציבור הכללי הם לא נחשבים כסינון, שלא לדבר על הפירצות הקיימות ברשתות החברתיות והיוטיוב, אלא גם בלי זה, ולכן כל מי שיש לו טיפת שכל יודע שהסינון הזה זה בשביל הנייר... כדי שיהיה אפשר לכתוב שיש סינון ושיהיה אפשר לעקוף את חוק הכנסת שכל ספק יהיה לו סינון ...
[ואגב רצוי מאוד לכל מי שיש לו יד ואפשרות בדבר, להגיש תלונה למשרד התקשורת ולכל הגורמים הרלוונטיים על הונאת הציבור וניצול עקרונות הפרט לטובת החברות!].
רציתי לברר אם יש מישהו שבדק את הסינון של חברת 019 מובייל אם ידוע לו משהו על זה, האם מדובר על סינון יותר מתקדם וטוב דומה למשהו כמו רימון או משהו כזה, או שמדובר בעוד הונאה עלובה של דמות סינון?
אשמח ליצור איתי קשר גם בפרטי [ואולי בעיקר...] לכל מי שמכיר את סינון זה.
 
נערך לאחרונה ב:

בר בי רב

משתמש פעיל
להסיר ספק, אין מדובר על הסינון שהם מספקים ע"י נטפרי המשתפת איתם פעולה כחברה חיצונית, והיא אכן סינון מתקדם מאוד מהרבה מובנים, אלא על הסינון השני שהם מספקים הנקרא '"חומת מגן".
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
[ואגב רצוי מאוד לכל מי שיש לו יד ואפשרות בדבר, להגיש תלונה ומשרד התקשורת ולכל הגורמים הרלוונטיים על הונאת הציבור וניצול עקרונות הפרט לטובת החברות!].
על זה נאמר

שחיטה מהדרין
ללא סירכות
חלק לכל הדעות
משגיחים צמודים

רק שמדובר בחזיר...
 

בר בי רב

משתמש פעיל
אני [שפתחתי את הפורום] מודיע אם יש מישהו שמתעניין בפורום הזה שיידע כי ממוקד התמיכה הטכנית שם הודיעו לי כי המסנן שלהם אינו מסנן פייסבוק וכיוצא בזה.
אז במה זה נחשב סינון?...
 
נערך לאחרונה ב:

בר בי רב

משתמש פעיל
ובושה גדולה היא לכל ישראל ששייך לשווק מוצר כזה ועוד לקרוא לזה סינון
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני [שפתחתי את הפורום] מודיע אם יש מישהו שמתעניין בפורום הזה שיידע כי ממוקד התמיכה הטכנית שם הודיעו לי כי המסנן שלהם אינו מסנן פייסבוק וכיוצא בזה.
אז במה זה נחשב סינון?...
אתה נשמע תמים מידיי, חשבת לרגע שבסינון שהם נותנים פייסבוק חסום???
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה