דרוש מידע טסתם לחו"ל לאחרונה? מה קורה בנתב"ג?

שטייגען

משתמש פעיל
רק מי שעבר בעצמו. לא מסיפורים.
מה קורה עם התורים, עם המזוודות?
 

ag

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הייתי אתמול.
הגעתי מוקדם. ארבע שעות לפני הטיסה!!!
נעמדתי בתור לצ'ק אין (אחרי תשאול בטחוני)
הייתי חמישי או שישי בתור!!! לפני שהדלפקים נפתחו בכלל!
אחרי שהכנסתי מזוודות הייתי חופשי לחזור הביתה ולהסתובב בדיוטי פרי
המזוודות הגיעו והכל היה בסדר.
עיקר הכאוס זה בהמתנה לתשואל בטחוני ולדלפק
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
צריך רק...מזל
יש פעמים שהכל זורם וחלק
ויש זמנים קטסטרופה
יש זמנים שזה ידוע מראש..

אבל זה ממש לא רק הבידוק הבטחוני והצ'ק אין
יש אין ספור עיכובים שגוררים עוד ועוד עיכובים..

טיס שיוצאת מנתב"ג באיחור כי התדלוק התאחר מחוסר כו"א
או שהטיסה מתעכבת בגלל שאין מי שיפרוק/יטען את המטען
בסוף:
הטיסה יוצאת באיחור גדול
בנמל היעד בחו"ל ממתינים נוסעים לטיסה חזרה...
הם ימתינו שעות כי גם שם יש עיכובים וגם שם הנמל בלחץ גדול..
עיכוב גורר עיכוב שגורר עיכוב.

אפשר לראות את זה יפה בנתב"ג באולם קבלת המזוודות,
מאות מזוודות מפוזרות בכל מקום אפשרי ללא הבעלים..
למה?
כי יש מחסור בסבלים ופריקת המטוסים נעשית בעצלתיים..
אנשים פשוט מתיאשים ונוסעים לביתם ללא המזוודות,
יום אחד הם כנראה יגיעו לאסוף אותם.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
כך זה נראה שלשלום בנתבג..
באולם איסוף המזוודות
מזוודות נטושות של אנשים מיואשים..

נתבג (1) (Phone).jpg


נתבג (2) (Phone).jpg
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
וטיפ אחרון:
תשימו סימן זיהוי גדול ובולט על המזוודות שלכם!
למה?
כי סבלי נתב"ג מצאו אחלה פתרון (לעצמם..)
הם פורקים על מסוע אחד 4-5 טיסות
זה גורם לצפיפות בלתי אפשרית סביב המסוע
מה שגורם שאנשים מורידים מהמסוע מזוודות לא שלהם,
כשהם רואים שזה לא שלהם הם מתעצלים להחזיר את המזוודה למסוע..
הם דוחפים אותה הצידה,
ואתם..עלולים להמתין לה ליד המסוע עד בוש..
 

מלכי שניאורסון

משתמש רשום
גם אני הייתי לאחרונה בחו"ל, ומעולם לא ראיתי האולם מלא כל כך
הסבירו לי אז שבתקופת הקורונה לא היה להם עבודה לכל העובדים ופטרו המון עובדים, שעדיין לא החזירו אותם
שמעתי עכשיו שממליצים לבוא 4-5 שעות לפני ההמראה
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
גם אני הייתי לאחרונה בחו"ל, ומעולם לא ראיתי האולם מלא כל כך
הסבירו לי אז שבתקופת הקורונה לא היה להם עבודה לכל העובדים ופטרו המון עובדים, שעדיין לא החזירו אותם
שמעתי עכשיו שממליצים לבוא 4-5 שעות לפני ההמראה
וזה נכון לא רק לנתב"ג
גם בכל העולם פיטרו עובדים ועכשיו יש בוםםם של נוסעים ואין מספיק עובדים
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
טיסת איזי ד'ט שאמורה היתה לצאת בחמישי שעבר מנתב"ג למנצ'סטר בשעה 8:30 בערב, לא יצאה.
הנוסעים ישבו על המטוס פרק זמן ארוך אבל במטוס לא המריא בגלל שהצוות היה עייף ומותש והיה חזר כח אדם.
אחרי שהות ארוכה במטוס על הקרקע הם הורדו אחר כבוד המטוס והצטוו לאסוף את מזוודותיהם. הטיסה לא יוצאת הערב, כך אמרו להם
הובטח להם סידור במלונות עד לטיסה שתצא למחרת, יום שישי.
הכאסו היה גדול
200 וסעים חלקם משפחות עם יחדין קטנים שקיבלו אחר הודעה שהמלונות בתפוסה מלאה וכל אחד צריך לדאוג לעצמו. מלון עד שלושה כוכבים.
בשעה 3:00 לפנות בוקר הגיעו אלי חמי וחמות שהיו אמורים לטס בטיסה הזו
משעה 5:00 אחר הצהריים הם היו בנתב"ג.
טלטלו אותם ממקום למקום. מטרמינל 1 [משם יוצאות טיסות איזי ד'ט] לטרמיל 3, וכאוס נוראי
נאלצו בשביל לצאת מהנמל לעבוד ביקורת דרכונים....למרות שבכלל לא טסו
הזיה.

בסופו של דבר הטיסה יצאה ביום שישי אחה"צ בשעה 5:30!!!!
שבת במנצ'סטר בסביבות 9:30 בערב.
שעתיים אחורה אז כאילן יוצאים ב 3:30 אחרי צהריים של שיש לטיסה של 5 שעות.
נחיה ב 8:30 בערב, כ- 3/4 שעה לפני שבת.
צריך לאסוף את הכבודה לעבור בידוק דרכונים.
אין סיכוי להגיע הביתה בזמן לפני שבת.


יש מחסור ענק בכל אדם
לא היה מי שיטפל בהם על הקרקע.
זרקו אותם מנציג אחד לאחר וכולם אמרו שהם לא יכולים לעזור להם.
טירוף
 

מלכי שניאורסון

משתמש רשום
טיסת איזי ד'ט שאמורה היתה לצאת בחמישי שעבר מנתב"ג למנצ'סטר בשעה 8:30 בערב, לא יצאה.
הנוסעים ישבו על המטוס פרק זמן ארוך אבל במטוס לא המריא בגלל שהצוות היה עייף ומותש והיה חזר כח אדם.
אחרי שהות ארוכה במטוס על הקרקע הם הורדו אחר כבוד המטוס והצטוו לאסוף את מזוודותיהם. הטיסה לא יוצאת הערב, כך אמרו להם
הובטח להם סידור במלונות עד לטיסה שתצא למחרת, יום שישי.
הכאסו היה גדול
200 וסעים חלקם משפחות עם יחדין קטנים שקיבלו אחר הודעה שהמלונות בתפוסה מלאה וכל אחד צריך לדאוג לעצמו. מלון עד שלושה כוכבים.
בשעה 3:00 לפנות בוקר הגיעו אלי חמי וחמות שהיו אמורים לטס בטיסה הזו
משעה 5:00 אחר הצהריים הם היו בנתב"ג.
טלטלו אותם ממקום למקום. מטרמינל 1 [משם יוצאות טיסות איזי ד'ט] לטרמיל 3, וכאוס נוראי
נאלצו בשביל לצאת מהנמל לעבוד ביקורת דרכונים....למרות שבכלל לא טסו
הזיה.

בסופו של דבר הטיסה יצאה ביום שישי אחה"צ בשעה 5:30!!!!
שבת במנצ'סטר בסביבות 9:30 בערב.
שעתיים אחורה אז כאילן יוצאים ב 3:30 אחרי צהריים של שיש לטיסה של 5 שעות.
נחיה ב 8:30 בערב, כ- 3/4 שעה לפני שבת.
צריך לאסוף את הכבודה לעבור בידוק דרכונים.
אין סיכוי להגיע הביתה בזמן לפני שבת.


יש מחסור ענק בכל אדם
לא היה מי שיטפל בהם על הקרקע.
זרקו אותם מנציג אחד לאחר וכולם אמרו שהם לא יכולים לעזור להם.
טירוף
זה נראה סיפור מהאגדות:mad::confused:
היו יהודים על הטיסה? מה עשו בשבת?
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
זה נראה סיפור מהאגדות:mad::confused:
היו יהודים על הטיסה? מה עשו בשבת?
כולם כמעט יהודים
בודדים שלא
לא כולם שומרי שבת
מי ששמור שבת לא טס בטיסה הזו

ההזיה הכי גדולה היא שניסו למצוא טיסות חלופיות
אבל לא היו מקומות בטיסות ישירות למנצ'סטר עד לעוד שבועיים....
ולמקומות אחרים באנגליה היו מקומות בודדים אבל הבעיה היע שהרכבות בשביתה באנגליה ואז לא ממש יעזור להדיע למל שרחוק מרחק 4-5-6 שעות נסיעה ברכב ממנצ'סטר
סיפור הזוי
יש מי שנסע בבודדים בתחילת השבוע. זוג שנסעו אחד ביום ראון ושני ביום שני והסתדרו בתוך אנגליה במחירים הזויים של מוניות לנסיעה של 4 שעות
 

צ ב י

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
טיסת איזי ד'ט שאמורה היתה לצאת בחמישי שעבר מנתב"ג למנצ'סטר בשעה 8:30 בערב, לא יצאה.
הנוסעים ישבו על המטוס פרק זמן ארוך אבל במטוס לא המריא בגלל שהצוות היה עייף ומותש והיה חזר כח אדם.
אחרי שהות ארוכה במטוס על הקרקע הם הורדו אחר כבוד המטוס והצטוו לאסוף את מזוודותיהם. הטיסה לא יוצאת הערב, כך אמרו להם
הובטח להם סידור במלונות עד לטיסה שתצא למחרת, יום שישי.
הכאסו היה גדול
200 וסעים חלקם משפחות עם יחדין קטנים שקיבלו אחר הודעה שהמלונות בתפוסה מלאה וכל אחד צריך לדאוג לעצמו. מלון עד שלושה כוכבים.
בשעה 3:00 לפנות בוקר הגיעו אלי חמי וחמות שהיו אמורים לטס בטיסה הזו
משעה 5:00 אחר הצהריים הם היו בנתב"ג.
טלטלו אותם ממקום למקום. מטרמינל 1 [משם יוצאות טיסות איזי ד'ט] לטרמיל 3, וכאוס נוראי
נאלצו בשביל לצאת מהנמל לעבוד ביקורת דרכונים....למרות שבכלל לא טסו
הזיה.

בסופו של דבר הטיסה יצאה ביום שישי אחה"צ בשעה 5:30!!!!
שבת במנצ'סטר בסביבות 9:30 בערב.
שעתיים אחורה אז כאילן יוצאים ב 3:30 אחרי צהריים של שיש לטיסה של 5 שעות.
נחיה ב 8:30 בערב, כ- 3/4 שעה לפני שבת.
צריך לאסוף את הכבודה לעבור בידוק דרכונים.
אין סיכוי להגיע הביתה בזמן לפני שבת.


יש מחסור ענק בכל אדם
לא היה מי שיטפל בהם על הקרקע.
זרקו אותם מנציג אחד לאחר וכולם אמרו שהם לא יכולים לעזור להם.
טירוף
עשו לי בדיוק אבל בדיוק אותו דבר לכיוון ג'נבה לפני שנתיים
לא החזירו לי כלום חוץ ממחיר הכרטיס
הגשתי תלונה נגד איזיג'ט וקיבלתי 4500אירו עבור שני נוסעים
צריך להבחין בין פיצוי על איחור/ביטול לבין פיצוי על התנהגות שאינה הולמת כמו לכלוא נוסעים שעות במטוס בלי מזגן
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עשו לי בדיוק אבל בדיוק אותו דבר לכיוון ג'נבה לפני שנתיים
לא החזירו לי כלום חוץ ממחיר הכרטיס
הגשתי תלונה נגד איזיג'ט וקיבלתי 4500אירו עבור שני נוסעים
צריך להבחין בין פיצוי על איחור/ביטול לבין פיצוי על התנהגות שאינה הולמת כמו לכלוא נוסעים שעות במטוס בלי מזגן
קרה לי גם פעם בטיסה מניו יורק עם 2 ילדם קטנים
ישבנו במטוס על הקרקע 4 שעות!! ואז רק יצאנו
בריטיש אירוויס ללונדון ומשם טיסת המשך לתל אביב.

כמובן הגענו באיחור להיתרו
במקו להוריד אותנו עם הקונקשן לישראל ראשונים כדי שנספיק הורידו תחילה קבוצת שחקני כדרגך שטסו לסקוטלנד. לשם יש טיסה כל שעה.
כשכבר ירדנו הייתי צריכה לרוץ עם עגלה+ילדה קטנה + מטעני יד את כל היתרו לצד של הטיסות היוצאות.
הגעתי בדיוק כשנעלו את הדלת של המטוס ולא העלו אותי
ולא את כל האחרים
טיסות של בריטיש לא היו לעוד לפחות 24 שעות לתל אביב.
לא היה לי אוכל לא לי ולא לקטנים
הייתי לבד איתם
נתנו תלושים לעתון ואוכל אבל לא היה לי מה לקנות מלבד בקבוק מים

בסופו של דבר, כבת לסוכנת נסיעות שנכנסה לתמונה, הושגה לי טיסה באל על על חשבון בריטיש אירוויז.
טסתי חזרה, המזוודות הועברו על ידי בריטיש לאל על
אבל כל שאר הנוסעים נתקעו בהיתרו

פיצוי על העיכוב לא קיבלתי עד היום.
 
נערך לאחרונה ב:

תילתן

משתמש סופר מקצוען
כל הזמן עובר לי בראש מה שאמר איש ביטחון ישראלי שסקר במבטו הקשוח את התורים האין סופיים,
ללא מיזוג אוויר בטרמינל..! עם 34 מעלות ונראה לי 80% לחות..
"ואנחנו עוד לא ב - יולי-אוגוסט.."
 

תורת עולם

משתמש פעיל
יצאתי לפני שבועיים במוצ"ש בטיסת יונייטד שיוצאת ב 11.25 כמובן שלא יכולתי לצאת מהבית לפני 9.10 הגעתי מהאחרונים לטיסה ועקפו לי את כל התורים אחרי זה שמעתי שהיה עיכובים של שעה וחצי בשינוע המזוודות ,
הגעתי היום חזור בשעה 10.15 כמו שכתבו לעיל מסביב למסעוים מלא מזוודות מטיסות אחרות אבל כבר הייתי בבית בבית שמש בשעה 11.45
 

צ ב י

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
קרה לי גם פעם בטיסה מניו יורק עם 2 ילדם קטנים
ישבנו במטוס על הקרקע 4 שעות!! ואז רק יצאנו
בריטיש אירוויס ללונדון ומשם טיסת המשך לתל אביב.

כמובן הגענו באיחור להיתרו
במקו להוריד אותנו עם הקונקשן לישראל ראשונים כדי שנספיק הורידו תחילה קבוצת שחקני כדרגך שטסו לסקוטלנד. לשם יש טיסה כל שעה.
כשכבר ירדנו הייתי צריכה לרוץ עם עגלה+ילדה קטנה + מטעני יד את כל היתרו לצד של הטיסות היוצאות.
הגעתי בדיוק כשנעלו את הדלת של המטוס ולא העלו אותי
ולא את כל האחרים
טיסות של בריטיש לא היו לעוד לפחות 24 שעות לתל אביב.
לא היה לי אוכל לא לי ולא לקטנים
הייתי לבד איתם
נתנו תלושים לעתון ואוכל אבל לא היה לי מה לקנות מלבד בקבוק מים

בסופו של דבר, כבת לסוכנת נסיעות שנכנסה לתמונה, הושגה לי טיסה באל על על חשבון בריטיש אירוויז.
טסתי חזרה, המזוודות הועברו על ידי בריטיש לאל על
אבל כל שאר הנוסעים נתקעו בהיתרו

פיצוי על העיכוב לא קיבלתי עד היום.
כן אבל פיצוי לא מגיע יום בהיר בבוקר דרך הדואר
החברה לא תשחרר פיצוי רק אם בית משפט יחייב אותה או אם ירגישו שהבית משפט יחייבו אותה יותר מהפיצוי
לשם כך יש לפתוח תלונה
ויש בזה ב' אפשרויות:
1. לעשות הכל לבד (ריווח נקי 4.5KE) דרוש מכתב מעו"ד ומלא תיעודים...
2. לעבור דרך אתרים שעושים את זה בשבילכם (ריווח נקי 1KE)
שוב, אני מדבר מנסיון עם איזיג'ט
בהצלחה

עוד טיפ אחרון: כשאיזיג'ט מבטלים טיסה מלבד הפיצוי מגיע לכם החזר כספי על הטיסה, ואז נותנים ג' אפשרויות, החזר מלא תוך 30 יום או החזר בתוספת 10% בקופון, או בחירת תאריך אחר, ובזה לפעמים שוה לחשוב על האופציה השלישית המאפשרת לך לקנות טיסה ששווה 800$ במחיר 80$ שקניתם את הכרטיס בהתחלה (ואם רוצים לשנות יעד גם אפשרי אבל רק דרך הטלפון).
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כן אבל פיצוי לא מגיע יום בהיר בבוקר דרך הדואר
החברה לא תשחרר פיצוי רק אם בית משפט יחייב אותה או אם ירגישו שהבית משפט יחייבו אותה יותר מהפיצוי
לשם כך יש לפתוח תלונה
ויש בזה ב' אפשרויות:
1. לעשות הכל לבד (ריווח נקי 4.5KE) דרוש מכתב מעו"ד ומלא תיעודים...
2. לעבור דרך אתרים שעושים את זה בשבילכם (ריווח נקי 1KE)
שוב, אני מדבר מנסיון עם איזיג'ט
בהצלחה

עוד טיפ אחרון: כשאיזיג'ט מבטלים טיסה מלבד הפיצוי מגיע לכם החזר כספי על הטיסה, ואז נותנים ג' אפשרויות, החזר מלא תוך 30 יום או החזר בתוספת 10% בקופון, או בחירת תאריך אחר, ובזה לפעמים שוה לחשוב על האופציה השלישית המאפשרת לך לקנות טיסה ששווה 800$ במחיר 80$ שקניתם את הכרטיס בהתחלה (ואם רוצים לשנות יעד גם אפשרי אבל רק דרך הטלפון).
תודה על כל העצות
ציטטתם סיפור עם בריטיש אירוויז ולא איזי ג'ט.....כך השכל לא רלוונטי
איזי ג'ט זה חמי חומתי בסיפור אחר שכתבתי והם יטפלו בפיצויים שלהם.

כדאי לשים לב למה מגיבים.
כי התגובה לא קשורה בסוו של דבר לציטוט


אצלי זה היה בריטיש אירוויס
אמא שלי סוכנת נסיעות כבר הרבה מאוד שנים
תאמינו לי שעשינו הכל לקבל פיצוי
היא יודעת טוב מאוד מה ריך לעשות
מן הסתם יותר טוב מאחרים.
עם למעלה מ 40 שנות נסיון במקצוע וכסונת מאוד גדולה.
 

צ ב י

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כדאי לשים לב למה מגיבים.
ממש מסכים!
הבאתם סיפור על איזיג'ט
כתבתי ע"ז שכדאי לדרוש פיצויים כפי שעשיתי באיזיג'ט
משום מה ציטטתם אותי ועניתם שבבריטיש לא קיבלתם פיצוי?
חזרתי ועניתי שעכ"פ בנוגע לאיזיג'ט ניתן לקבל פיצוי

נ.ב. לפיצוי בכל חברה, ניתן להשתמש באתר הזה
כל מי שהפנתי יצא מאושר
אבל גוזרים 25$
 

רבינו

משתמש חדש
יצאתי בשבוע שעבר מטרמינל 1 הכל זרם על מי מנוחות
חזרתי שלשום מטרמינל 3 והייתי בחוץ עם המזוודות 17 דק' אחרי הנחיתה.
טסתי עשרות פעמים ומעולם לא היה קל וזורם יותר.

התכוננתי נפשית לבלגן וטירוף לאור הדיווחים והסיפורים והופתעתי מאד...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה