אתגר אתגר דו-שבועי: יש לי חלום

מסוגל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אוקיי, ואוו.

זו היתה בחירה מורכבת במיוחד. בגלל הרמה, בגלל הגיוון, בגלל סימני השאלה שתמיד נותרו פתוחים.

היו קטעים שפשוט היו כתובים ממש טוב, היו כאלו שהסתיימו באמצע המתח באופן שהוא לחלוטין לא חוקי, והיו אחרים שהבטיחו רעיון שונה ומרתק. בבחירה התמקדתי בעיקר באלו האחרונים:


ואלו הזוכים המאושרים -

המקום השלישי:
מצד אחד - אולי הקונספט המסקרן מכולם. מצד שני - אני חושש שלא הבנתי עד הסוף, ואני חושש עוד יותר שקהל הקוראים הפוטנציאלי לא יבין עד הסוף, ויסקול את @הנף מקלדת שלנו בפשקווילים, אבנים ובקבוקי מים מינרליים. אז - המקום השלישי.

המקום השני:
בין הקטעים היו הרבה מותחנים פוטנציאליים, אבל מסקרן במיוחד היה דווקא זה שעשה רושם של עלילת דרמה משפחתית, ברקע וקצב של מותחן. שילוב של שני הז'אנרים הכי מצויים בספרות יכול ליצור משהו מרענן בהחלט, על כן במקום השני זוכה @סיפור8.

ולמקום הראשון...
אפשר היה לחשוב שהמיוחדות בקטע של @יואל ארלנגר - קקטוס היא האקסצנטריות של הדמויות וההתתרחשויות המופרעות, אבל מה שחדשני באמת זו דווקא הריאליות. נו, מבצעים גדולים משתבשים בגלל דברים קטנים, (לא כאלו דברים, אבל העיקר הכוונה) ככה זה בחיים. וכמובן, ההומור המופרע נותן בהחלט את הפיניש הנכון. הטרילוגיה הזאת מוכרחת להיות על המדפים בקרוב, ועד אז היא זוכה בגאון במקום הראשון, והופכת להיות הטרילוגיה הראשונה בהיסטוריה שזכתה בפרס עוד בטרם יצאה. כבוד!!

היה מדהים. בהצלחה לכל מי שינסה להגשים את החלום, וליואל ארלנגר באתגר הבא.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה