CN
תודות שהתקבלו
6,454

אודות פעילות אחרונה הודעות מאמרים תיקי עבודות פידבקים ומשוב דירוג מודעות

  • טוען…
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של sol key באשכול שיתוף - לביקורת חדר בריחה- שיתוף..
      אני רואה אותך אחותי, נאבקת מול גלים שקופים, מחזיקה את הראש חזק לבל יכנס למים עמוקים וישקע. אני משקיפה עליך תמיד מהצד, ורוצה לצרוח לך, שאם רק היית מנסה לשכב על הגב לעצום עיניים, ולתת לגוף שלך לצוף על פני המים, הגליים יובילו אותך אל מקום...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של ilan p באשכול שיתוף - לביקורת הקוד שפותח דלתות.
      מאוד יפה הרעיון וכתוב בצורה מעניינת --אבל סתם ככה חשבתי אחרי שקראתי את המאמר שתפילה לא תמיד מועילה מיד לפתוח דלתות לפעמים זה לוקח זמן -- והרבה זמן מה שהיא כן מועילה שאחרי שאדם מתפלל הוא יש לו הרגשה שעשה את המקסימום שהוא יכול כדי לצלוח את...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של brachy 100 באשכול סיפור בהמשכים אשליה - סיפור מתח..
      וואו!!! וואו וואו וואו!! יום אחד אני אקח אצלך קורס איך אתה מצליח לגמור כל, אבל כל! פרק בנקודת שיא אליפות.
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של brachy 100 באשכול דיון 'להרוג' את גיבור הספר, מה דעתכם?.
      לא מעיזה להתערב בדיון העמוק הזה, רק מביעה את דעתי למוות חייב להיות סיבה, והוא חייב לשרת את המשך הסיפור קראתי ספר מסוים, שדמות מרכזית מאוד נהרגה בו. זה היה כואב מאוד, ברמה של דמעות בספר הבא התברר שלמוות הייתה סיבה משמעותית מאוד והמוות היה המטרה...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של נ. גל באשכול דיון 'להרוג' את גיבור הספר, מה דעתכם?.
      כאן זה תלוי ב2 גורמים: 1. תמה. 2. מידתיות. התמה היא הרעיון המרכזי של הסיפור. אם הרעיון המרכזי הוא רגשי - הרי שתובנה היא מטרה שמקדמת את העלילה. במקרה כזה פיתול העלילה יהיה "האובדן קידם את הגיבור" (כי העיקר הוא האובדן ולא המוות במובנו הפיזי). אם...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של נ. גל באשכול דיון 'להרוג' את גיבור הספר, מה דעתכם?.
      בלת"ק. כדי לבצע או לא לבצע מהלך בעלילה (כל מהלך, בכל עלילה) הוא צריך מטרה. קודם כל שואלים שאלה שכלית קרה ופשוטה: איזו אופציה תשרת טוב יותר את העלילה המתוכננת? אחרי שהתשובה ברורה, צריכים לשים לב לדרך בה מתבצע המהלך הזה - דבר חשוב הרבה יותר...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של Talya kadosh באשכול דיון 'להרוג' את גיבור הספר, מה דעתכם?.
      למען האמת, אין לי כל כך בעיה עם הריגת גיבור הספר כל עוד יש לכך סיבה מוצדקת לחלוטין ולא ערמת תירוצים. יש לי בעיה גדולה יותר עם הריגת הדמות המשנית. יש לי קטע שאני הרבה פחות מתחברת לדמויות ראשיות עד לא מתחברת בכלל ומתחברת הרבה יותר לדמויות המשניות...
    • CN
      עוד דוגמא טובה להרג מוצדק היא המוות של אליהו-אביי. הוא נותן גילוי נוסף על האופי של יוסף באמצעות הבחירה שלו להרוג אותו בידיו, ומשמש מניע משמעותי עבור שלוואן להבריח את פילאק מהכלא - בחירה שנותנת סיום למסע שלו במהללאל ומכינה את השטח למסע שלו ביוזבד...
    • CN
      CN סימנ/ה תודה תודה להודעה של mic003 באשכול דיון 'להרוג' את גיבור הספר, מה דעתכם?.
      למעשה, מבחינת הדמות - טוב היה למהללאל אם היה מת בחלק השני, כמו שטוב היה לפדהאל אם לא היה נברא יותר משנברא. זו דווקא דוגמה מצוינת לדמות ראשית שהייתה עיקר הסיפור לאורך הפרק הפורה והטוב ביותר של ממלכה במבחן, ואחר כך איבדה את מקומה. אין סיבה להמשיך...
    • CN
      יש לי שאלה אחרת. למה להרוג אותו? את מה זה משרת? לא, חולה זאת לא סיבה. גם לא תאונה. זה לא החיים האמתיים. מה המסע גיבור של הדמות? מה היא מחפשת בסיפור? האם המוות משרת את המסע הזה? אם יש תשובות טובות לשאלות האלו, ומהן נובע כי מוות יהיה סיום טוב, אז...
    • CN
      CN סימנ/ה וואו! וואו! להודעה של mic003 באשכול סיפור בהמשכים אשליה - סיפור מתח..
      28 קולרבי קצוץ הצעיר דיבר במהירות, ואלישע היה מוכרח לקטוע אותו כדי להבין טוב יותר את הפרטים אותם הוא תיאר. ״תסביר לי טוב יותר,״ הוא אמר בנימה רכה, מנסה לא להישמע כמי שחוקר את הצעיר. ״מדבריך אני מבין, שבדרך כלל – מגיעות הקריאות אל מכשיר הקשר...
    • CN
      תודה על השיתוף. הכתיבה שלך מרתקת. מה שאכתוב זו אולי לא תגובה ישירה לתוכן, אבל הפוסט הזה העלה לי הרהור כלפי הפער בין הסופר לקוראים. את כותבת הרבה על כך שלדעתך הספרים שלך יכולים להביא לשינוי, ואת רוצה להוביל שינוי כזה את רק מרפה מההשתדלות. זה מצד...
  • טוען…
  • טוען…
  • טוען…
  • טוען…
  • טוען…

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה