תגובה אחרונה ע"י שמחוש|עיצוב אירועים

  1. ש

    דרוש מידע חוג חוג מקצב בב"ב מכירות?

    בטוחה שיחס אישי זה אכן המוטו שם. יצא לי להכיר את ליבי רובין - - מנהלת מקצב - ומדובר באישיות מדהימה, חמה, קורנת, שמשלבת לב ענק עם מקצועניות ודאגה שתהיה לבנות חוויה מיוחדת ומעצימה.
  2. ש

    ככה מגשימים חלומות!

    אומנות במיטבה! תמר, יש לך טעם מעולה ואת מקצוענית אמיתית, אבל מעבר לזה - מרגיש שממש כיף להיות לקוחה שלך:) שירות ויחס מדהים נושבים מהמילים כאן, שתדעי!
  3. ש

    תגובה מאת 'שמחוש|עיצוב אירועים' במאמר 'הרמוניה - אתר מכירות (שיתוף מאחורי הקלעים) #מדברת_עסקים_4'

    חגית, איזה יופי של עבודה, ואילה מהממת, שתצליחי המון! לא גומרת לשמוע על המוצרים המפנקים ועל האווירה המיוחדת בסדנאות שלך! המון המון הצלחה, אתר יפיפה, מונגש, נעים ומאיר עיניים, ובאמת תוצרים שעושים טוב על הלב.
  4. ש

    חוברת מוכנאות, ועוד חוברות למוכונות לא'

    אין לי עדיין ילדים בגיל, אבל שמעתי שפע של המלצות מחברות על החוברות של @דבורה חזקיה חוברות מאירות לעיניים, כאלו שעושות חשק לילדים להמשיך ולהמשיך ולהמשיך... קידום משמעותי, תוכן מקצועי מונגש, חוויה והנאה. בהצלחה:)
  5. ש

    עזרה מחפשת מורה לשיעור פרטי בלייטרום - מחר - יום ב' 17.4 | דחוף.

    שלום, אשמח לעזרה. מחפשת מורה פרטית לשיעור פרטי של שעה וחצי בערך בתוכנת לייטרום - בסיס. יש הכרות עם התוכנה רק חייבת העמקה והבנה של כמה כלים חסרים + ביצוע ש"ב. מדובר על עזרה לבת משפחה שלי. אם את מכירה את התוכנה, יודעת ללמד אותה, פנויה מחר , ירושלמית, ורוצה לקבל אצלך בבית / מקום ניטרלי או אצלה...
  6. ש

    התייעצות איך מקבלים "דרכון"? אין תורים בכלל!

    מנסיון של פחות מחודש - בירושלים בסניף שלומציון המלכה, כאשר ניגשים למודיעין - הם מציעים תורים זמינים תוך שבוע, כך שמסתבר שכדאי לגשת במיוחד לקבוע תור.
  7. ש

    דרוש מידע סדנת שזירת פרחים

    @nar (לא יודעת אם איתך דיברתי, לכן מעלה כאן) אם את עובדת בתיכון - מציינת שבשעה טובה ומוצלחת הסדנאות מאושרות לתכנית גפ"ן:).
  8. ש

    דרוש מידע סדנת שזירת פרחים

    תודה @שתיים מחמם את הלב:) וכן, אני מעבירה סדנאות עיצוב לנשים בכל הארץ. אחת הסדנאות היא שזירת פרחים, והיא מומלצת ממש כי כל משתתפת יוצאת עם סידור מהממם, ואין כמו לחזור הביתה עם משהו שיצרת בעצמך... מצרפת כאן פרטים, וכמובן שלכל שאלה ניתן ליצור קשר טלפוני או במייל: sim.events10 בגימייל.
  9. ש

    מעולם לא היה חבק מפיות קל יותר ויפה יותר ליצירה:)

    בחנויות של מפות ואביזרים לעריכת שולחן. אני אישית מזמינה מקאזה בלה. (יש לה אתר) אוהבת את האיכות והשירות:) את יכולה גם ליצור לבד מפיות מבד. רבועים בגודל 40*40, וסיומת אוברלוק. בהצלחה
  10. ש

    טיול בחו"ל נופש בחו"ל לנשים ובנות

    יש את אתי מטיילות טורס - https://www.tayalot.com/ (האתר עדיין לא מעודכן) בדר"כ מוציאה ללונדון ולבודפשט. אני נהנתי ממש! (הייתי בשניהם) אוירה, טיולים, אטרקציות, פינוקים - הכל היה ממש מוצלח:) ממליצה לדבר איתה - 052-7668866
  11. ש

    ירושלים דרושה יחידת דיור בגבעת שאול

    בס"ד דרושה יחידת דיור מאוורת ונעימה בגבעת שאול. (עבור יחיד) חלונות ודוד שמש. לא חובה ריהוט. אופציה לחוזה ארוך.
  12. ש

    מידע שימושי גרפלוג/ית

    אריה מזרחי - ירושלים. מעולה ומקצועי ממש 052-7678084 פגישה של 45 דקות אליה את מגיעה עם דף שרשום בספונטניות + חתימה. את מקבלת דיסק של האבחון מוקלט. הוא בונה מהלך מאד יפה של חוזקות, דברים שכדאי להעזר ופתרונות, צרכים וכדו'. מסלול לימודים רצוי, וכל דבר שחשוב לך לדעת. מחיר 450 ש"ח.
  13. ש

    גמח אביזרי עיצוב

    בירושלים יש את הקמפוס הקולינרי. מגוון ענק של ציוד החל מאגרטלים עד לכסאות כלה וחופות. משכירים גם לאנשים פרטיים.
  14. ש

    גמח אביזרי עיצוב

    אז בעיצוב בלונים אין לי ממש ניסיון - כי שכשלקוחה מעוניינת, אני פשוט מזמינה מבעלת מקצוע. @רותי 1 צריכים אותך פה:)
  15. ש

    גמח אביזרי עיצוב

    רעיון ממש יפה לגמ"ח:) בגלל שזה תחום מאד רחב וגם לא זול, מציעה לך להתמקד רק בנישה אחת, לדוג': *מפות - כדי להקל עליך כדי לך ללכת על בד שנקרא קטיפה ערבית - זול, כביס ואפילו לא צריך אוברלוק. אה, וגם יש אותו בהמון צבעים. *כלים לעיצוב ברים (בדר"כ שביר וצריך תחזוקה רצינית) מגשי זכוכית, הגבהות של כוסות...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה