תגובה אחרונה ע"י הודיה אלמקיאס-ארוך

  1. הודיה אלמקיאס-ארוך

    שיתוף מיתוג לסקרנים >>>

    תודה תודה! כיף לשתף :)
  2. הודיה אלמקיאס-ארוך

    שיתוף מיתוג לסקרנים >>>

    תודה רבה!! תודה רבה!! תודה רבה!! תודה! איזה כיף ! איזו היענות מהירה, כיף לשתף כאן :) איזה כיף לשמוע, זה היה חלק גדול מהמטרה. תודה :)
  3. הודיה אלמקיאס-ארוך

    שיתוף מיתוג לסקרנים >>>

    שמחה לשתף כאן במיתוג מיוחד של המטפל משה דהן זכיתי להיות על הקופי, קריאייטיב, סלוגן והעיצוב. לסקרנים>> ממש ממש דוגמית מהספר מותג הנפלא שלו... מוגבלים להעלות 5 קבצים, למה? אולי נשאל את ההנהלה. מקווה שתהנו :)
  4. הודיה אלמקיאס-ארוך

    להשראה מרוקאיי'ד >>>> חג אמיתי!

    שמחה לשתף אתכם במיתוג מיוחד ממש טרי! "מרוקאיי'ד" מכירת אתרוגים מרוקאים מהודרים ביותר, אתרוג מהודר שבמהודרים הישר ממרוקו! עבודה כיפיית להוציא עוד לקוח מרוצה ! ואם תגיעו אליהם מסרו להם ששלחתי אתכם, בטוחה שיוציאו אתכם עם חיוך ענק :) . על העיצוב וקופי סטודיו 'גרפיט' .
  5. הודיה אלמקיאס-ארוך

    שיתוף סדרת שיתוף "לוגואים חכמים"- חלק א'

    לוגו יפה מאוד ! צבעים נהדרים! משהו קטן- לא מתחבר לי צורניות עם הטקסט (עובי הסירה ביחס לשם לאה כהן והשפיצים באותיות) משהו שובר לי את המושלם.
  6. נצחונות קטנים

    נצחונות קטנים

    יידיש
  7. הודיה אלמקיאס-ארוך

    עזרה הכנת גלופה להטבעת זהב

    באיזה גודל זה אמור להיות? (האתרוג)
  8. הודיה אלמקיאס-ארוך

    עזרה שאלה לגבי צבע שחור בהדפסה

    צריך לשים לב שהערך של השחור יהיה על 100%
  9. הודיה אלמקיאס-ארוך

    חו"ד מה חדש בספריה שלכם?

    הרבה זמן שלא שיתפתי אז אם נרענן קצת את הספרייה * סדרה חדשה של 'אנציק-לופדיה פלוס' מא' ועד ת' קצת על העולם קצת על המדע קצת גינסים ומעבר.. והכי חשוב זה מעניין בטירוף! *הוצאת יפה נוף* * * גם לקטנטנים משהו מרענן וחדש משהו מוסרי כמה שפות גם יידיש גם באנגלית וגם בעברית! אז אם יצא לכם לקנות...
  10. אשר יצר

    אשר יצר

    מזכרת
  11. מיתוג בר מצוה

    מיתוג בר מצוה

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה