תגובה אחרונה ע"י אורח(ת)בעולם

  1. א

    דרוש מידע בית נאמן- ישראל ורדיגר

    חח תודה! ידעתי שזה קשור לבעיות, אבל רציתי להיות בטוחה שזה בלי ולא חלילה עם 😂 אן פראבלעמען / un problema (בעיה! בספרדית)
  2. א

    דרוש מידע בית נאמן- ישראל ורדיגר

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה את מילות השיר? אני יודעת שזה בעברית אבל יש שם 2 מילים באידיש שמדירים שינה מעפעפיי 🤣 מילות השיר: ויזכו לבנות בית נאמן בישראל, א בית נאמן, אן פראבלעמן.(???) בשמחה ובנחת, בשעה טובה ומוצלחת, בשמחה ונחת, וואונטשען מיר אלע בבת אחת. תודה רבה!
  3. א

    תגובה מאת 'אורח(ת)בעולם' במאמר '☆ גיבור ☆'

    רציתי לכתוב יפה… אבל זה כל כך עצוב…
  4. א

    דרוש מידע תשע לפנות בוקר - ספר חדש?

    רק עכשיו קראתי את הספר, למרות שזה ברשימה שלי מאז שזה יצא, אבל נו, רק עכשיו זכיתי שיביאו לי את זה מהארץ… ספר ממש יפה!!! בהתחלה לא היה לי כזה ברור הסיפור אבל עם כל דף נהיה יותר מעניין ויפה ושווה כל שקל! מתתי על הרעיון של הסיפור ושם שם הספר! תודה אסתר קווין!
  5. א

    תגובה מאת 'אורח(ת)בעולם' במאמר 'אין עליכם הכי בעולם!!! כן זה שוב אני ;)'

    לגבי הציורים של הפסוקים, זה וואו!!! כמה חיפשתי ציורים לפרוייקט שאנחנו עושים השנה ולא מצאתי… חבל שלא ראיתי את זה קודם…
  6. א

    דרוש מידע ברכות ואיחולים!!!

    תודה על כל הזמן והאהבה שאת מעניקה לילדים שלנו בגן. את גננת מדהימה ואנחנו מודים לך על הטיפוח והדאגה המיוחדת שאת נותנת להם. תמיד תהיי מוקפת בשמחה והצלחה!
  7. א

    דרוש מידע ברכות ואיחולים!!!

    מזל טוב על התפקיד החדש שלך כמנהל בית הספר! אני בטוח שתצליח להביא לשם את המון ידע, יכולת ניהולית והשראה. אני מאחל/ת לך הצלחה רבה בתפקיד החשוב הזה, ושתוכל להשפיע ולתרום לצמיחה ולפיתוח התלמידים שלך. תהיה לך המון סבלנות, חכמה ואהבה לעבודה שלך. בהצלחה! צאט ג׳י פי טי
  8. א

    דרוש מידע מילים של שיר + השיר

    אנסה לחפש את זה! תודה! תודה!
  9. א

    דרוש מידע מילים של שיר + השיר

    מישו זוכר שיר ישן (ממש) על תפילה שהפזמון לפי מה שזכור לי הוא כזה: ״קבל קלי את תפילותיי העולות מבין שפתי בהן אכיר לך תודה קבלם באהבה.״ עומד אני בתפילה, לפני ריבון העולמים… מי שר את זה? למישו במקרה יש את השיר? אני רוצה שהתלמידים שלי ישירו את זה במסיבת הסידור (אני שרתי את זה במסיבת סידור שלי...
  10. א

    עזרה עזרה מה עושים ????

    אני מגלקציה אחרת או מה? זה נשמע לי תלונה די הזויה… עכשיו תגידו לי שאסור לי למכור עוגה חלבית כי אולי מי שיקנה את זה יאכל אותה ביחד עם בשר…. את אחראית לתוצאות? אז אתם הולכים ברחוב עם עיניים עצומות למקרה ותעבור אישה…? או שאתן לא יוצאות מהבית למקרה וגבר יעבור לידכן ויסתכל עליכן?
  11. א

    מידע שימושי נהג נרעש ונפחד

    סיפור ארוך, קדימה! ״אתם יודעים מה הכי מעצבן עם חסרי-הטקט? שהם צודקים לעזאזל!״ חח אהבתי!
  12. א

    תגובה מאת 'אורח(ת)בעולם' במאמר 'הטסט האמיתי'

    חח אהבתי. "אדם לא בוכה כי הוא חלש, אדם בוכה כי הוא היה חזק יותר מידי זמן" אוח!
  13. א

    תגובה מאת 'אורח(ת)בעולם' במאמר 'אחים-לא רק בשעת צרה >> משהו על אסון מירון שנכתב רק עכשיו...'

    וואו! יש לי דמעות. עיניים. ולא, לא נכנס לי יום ראשון לעין… (אסון מירון הוא אסון כל כל מוזר ולא מובן… כל פעם שאני שומעת את השיר של רבי שמעון, ״כדאי לסמוך עליו בשעת הדחק״ אני כולי צמרמורת)

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה