שיתוף גלריית פורטרייטים וחנות חדשה

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פסח כשר ושמח לכל היוצרים

רציתי לשתף בגלריית פורטרייטים:

ובבשורה מרגשת שממש עוד מעט בע"ה אני פותחת חנות אינטרנטית להדפסת הציורים שלי.
הנה סרטון שמראה איך הרעיון התחיל והתגלגל, ובקרוב האתר שלי ישנה כתובת.

הנושא העיקרי שמהדהד בציורים זה לקחת מעשים טובים של ילדים ולהגדיל אותם למימדי ענק כדי שהילדים ידעו כמה זה יקר (הם מודדים איכות בכמות), בנושאי יהדות, התנהגות טובה,
בריאות ועזרי קריאה. הרעיון לצייר oversize , (הגדלה) נולד כאן במהלך הקורס איור בפרוג במטלה ש @שולם נתן לנו. הנה ציור אחד שהתגלגל הרבה עד שהפך למוצר, גם אתם חוזרים לציורים ישנים ומשדרגים אותם? אם כן שתפו. ציור הוא אף פעם לא גמור תמיד אפשר לשכלל.


אני ממליצה לכל מאייר ומאיירת לפתוח דף נחיתה עם תיק עבודות בwix.com, זו פלטפורמה מעולה לאתר תדמית ובלחיצת כפתור ניתן להוסיף גלריה. מאד אינטואיטיבי. כיום אתר כזה הוא ממש כרטיס ביקור ועוזר להגדיל חשיפה למאייר מכל מקום בעולם, יותר מכל רשת חברתית. יש בוויקס אפשרות גם להוסיף חנות אינטרנטית בתשלום סימלי.

תנסו. בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה