לאחרונה עברנו לאינטרנט קווי של 019 עם סינון של נטפרי. מהירות 100 מגה.
בהתחלה עבד פצצה.
בחודש האחרון התחילו שעות שבהם האינטרנט נהיה איטי מאוד, קבצים ירדו במשך שעות.
סרטונים שראיתי באינטרנט עצמו נקטעו כל שנייה.
בשבוע האחרון המצב המתסכל הזה נמשך כל הזמן! לא עוזר שום דבר. בתמיכה הטכנית איתחלו את הקו מהצד שלהם, עזר ליום וחצי וחזר לסורו...
ב019 טענו שהכל תקין מצידם. והם לא מתכוונים לשלוח טכנאי. טוענים שהמהירות המופיעה אצלם היא 73 מגה והפנו אותי לנטפרי
נטפרי התנערו מאחריות ואמרו שהם מאטים את האינטרנט באולי 5 מגה ו019 אחראים על הבעיה.
המחשב עצמו של DELL עובד במהירות נורמלית בהחלט.
הראוטר של TP - LINK TD W9970 (יודעת בעל פה מכל השיחות איתם ) חדש מהניילונים.
מחובר בווי פיי למחשב עצמו. במבחן מהירות יצא מהירות 11 מגה!!! (עשיתי מבחן מהירות כשהיה מחובר בכבל למחשב.. יצא 15 מגה בקושי)
מישהו נתקל בזה? מה יכולה להיות הבעיה???
בהתחלה עבד פצצה.
בחודש האחרון התחילו שעות שבהם האינטרנט נהיה איטי מאוד, קבצים ירדו במשך שעות.
סרטונים שראיתי באינטרנט עצמו נקטעו כל שנייה.
בשבוע האחרון המצב המתסכל הזה נמשך כל הזמן! לא עוזר שום דבר. בתמיכה הטכנית איתחלו את הקו מהצד שלהם, עזר ליום וחצי וחזר לסורו...
ב019 טענו שהכל תקין מצידם. והם לא מתכוונים לשלוח טכנאי. טוענים שהמהירות המופיעה אצלם היא 73 מגה והפנו אותי לנטפרי
נטפרי התנערו מאחריות ואמרו שהם מאטים את האינטרנט באולי 5 מגה ו019 אחראים על הבעיה.
המחשב עצמו של DELL עובד במהירות נורמלית בהחלט.
הראוטר של TP - LINK TD W9970 (יודעת בעל פה מכל השיחות איתם ) חדש מהניילונים.
מחובר בווי פיי למחשב עצמו. במבחן מהירות יצא מהירות 11 מגה!!! (עשיתי מבחן מהירות כשהיה מחובר בכבל למחשב.. יצא 15 מגה בקושי)
מישהו נתקל בזה? מה יכולה להיות הבעיה???