שיתוף - לביקורת נפתחה קייטנת י"ז בתמוז, מספר המקומות לא מוגבל

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
09:00- היא נכנסת לחדר האורחים. מסיטה את הכיסא ומתקרבת לשולחן המחשב, פותחת את תיבת המייל ואת יומן המשימות במקביל. תוך כדי נחיתה על הכיסא היא מרפרפת על סדר היום, מציבה סדרי עדיפויות, ועונה ללקוח לחוץ במייל סבלני.

09:14- הנוקיה שלה מזמזמת, היא פוזלת לצג. "אימא של ברוך". פותחת קובץ אקסל של לקוח ועונה. "אימא של איציק? בוקר טוב. הם מסיימים היום ב-12, נכון?" בטח נכון. מהבוקר היא מתכווננת לכך, חושבת על רעיונות מקוריים לתעסוקה של איציק, לא רוצה לסיים לעבוד ב-12. אימא של ברוך גם לא רוצה לסיים לעבוד ב-12, הבוסית תכעס. "אז חשבתי, אולי תוכלי לקחת גם את ברוך, שעה וחצי שעתיים, עד שבעלי חוזר. יש מצב?" בתזמון מפתיע שולחת לקוחה הזמנת עבודה דחופה להיום. "אני אקח אותו", היא אומרת לאימא של ברוך. "זה בסדר".

09:55- המרוץ להשלמת הפרויקט של הלקוח הלחוץ בעיצומו. בדיוק כשהיא סוגרת לו קובץ נוסף מתקשרת גם אימא של יאיר. "לא נעים לי לבקש, יאיר יוכל להיות אצלכם עד שתיים?" היא תוהה לעצמה איך אימא של יאיר בכל זאת דילגה על אי הנעימות וביקשה. מאשרת גם את יאיר. שיהיה. עוד אחד, פחות אחד, לא באמת משנה.

10:26- זה לא באמת קורה! הנוקיה שלה שוב מהבהבת, היא רואה רק "אימא של", לא רוצה לראות את ההמשך. עונה בקושי לאימא של שלומי, שותקת קצת ארוך כשאימא של שלומי מסיימת לבקש. מבט ביומן נוסך בה אומץ והיא מגמגמת משהו על העבודה שלה. "אבל אם לא תסתדרי", מדבר המצפון מתוכה, "תתקשרי אליי".

10:43- אימא של שלומי לא הסתדרה בכלל. כנראה שכל אימהות כיתה א' הן שכירות שלא יהיו היום ב-12 בבית. היא לא יכולה לומר לה לא, מה פתאום. אז היא אומרת כן, חלש ולא בטוח, אבל אימא של שלומי קולטת אותו בכל זאת ומרעיפה תודות.

11:13- המרוץ צובר תאוצה ומגביר הילוך. למה היא מזיעה? שולה את השלט מערימת המסמכים שבקצה השולחן, המזגן נענה. בעוד 47 דקות נפתחת הקייטנה, היא חייבת להספיק משהו, להתקדם משמעותית.

12:59- היא בחדר הילדים, שולפת משחק קופסא ליאיר ואיציק שלה ומשדלת את ברוך ושלומי להגיע להסדר על חלקי הקליקס. לא מנסה אפילו לחזור למחשב. אין סיכוי. מתעלמת מצלילי הדואר הנכנס, מבטיחה ללקוחות בליבה שתחזור אליהם בערב, על חשבון הכלים בבשרי.
 
נערך לאחרונה ב:

מנוחה כהן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
סיפור אותנטי לחלוטין, מעביר את חוסר הנעימות מההורים, את הלחץ להספיק הכל לפני שהילדים באים, ואת הרוגז הפנימי שמתגלגל לו בורידים..
הייתי מוסיפה קטע נוסף, של הצהריים, כשהילדים הולכים. איך היא מסתערת על המחשב לסגור את הקובץ האחרון לפני שיגיע הדדליין, או לחילופין מרימה טלפון לשכנה ומבקשת בייביסיטר דחוף.. (כדי שהיא תוכל לנוח קצת:p)
קצת הארות:
תוך כדי נחיתה על הכיסא היא מרפרפת על סדר היום,
הייתי מוותרת על האיזכור, כי הוא ברור ממילא. (לא הזכרת בקטע עוד מישהו)
חושבת על רעיונות מקוריים לתעסוקה של איציק, לא רוצה לסיים לעבוד ב-12. אימא של ברוך גם לא רוצה לסיים לעבוד ב-12, הבוסית תכעס
הייתי משנה את הפסיק לנקודה, ומשנה קצת את המשפט, אולי ככה:
חושבת על רעיונות מקוריים לתעסוקה של איציק. היא לא רוצה לסיים לעבוד ב-12, ומסתבר שגם אמא של ברוך לא רוצה. הבוסית תכעס.
מתקשרת גם אימא של יאיר
הייתי מוותרת על המילה 'גם', כי אמא של יאיר היא השניה, 'גם' זה נשמע שהיא העשירית:D
שותקת קצת ארוך
התפספסה מילה?
ליאיר ואיציק שלה
לוקח שניה להבין/להיזכר שרק איציק הבן שלה..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  34  פעמים

לוח מודעות

למעלה