עשיתי קניה של 26 הזמנות ב-4\30,
ויש כמה חבילות שהמוכרים פשוט האריכו את הזמן לעוד 30 יום
יש חבילות (שלדעתי) המוכרים משקרים ואומרים לי שתקועות במכס הישראלי,
כשאין ע"כ שום מידע בשום אתר של מעקב חבילות.
יש דרך לזרז את הגעתן?
או אולי לבטל אותן, כלומר, יש מה לפתוח סכסוך?
יש מישהי שהתנסתה בנ"ל?
יש שם סנדלים, ובגדים לבת שלי שההגעה שלהן היא מקסימום עוד חודש, אבל נראה לי שכבר נתחיל ללכת בבגדי חורף עד שיגיעו (סתם, צוחקת)
חוץ מתגובה לקונית "בשל הקורנו ווירוס ייתכן עיכוב של החבילה שהזמנת"
התירוץ תקף לחודש, לא שכבר עברו חודשיים ואין להן זכר (שלא לדבר ש-3 חבילות נעלמו בסין...)
ויש כמה חבילות שהמוכרים פשוט האריכו את הזמן לעוד 30 יום
יש חבילות (שלדעתי) המוכרים משקרים ואומרים לי שתקועות במכס הישראלי,
כשאין ע"כ שום מידע בשום אתר של מעקב חבילות.
יש דרך לזרז את הגעתן?
או אולי לבטל אותן, כלומר, יש מה לפתוח סכסוך?
יש מישהי שהתנסתה בנ"ל?
יש שם סנדלים, ובגדים לבת שלי שההגעה שלהן היא מקסימום עוד חודש, אבל נראה לי שכבר נתחיל ללכת בבגדי חורף עד שיגיעו (סתם, צוחקת)
חוץ מתגובה לקונית "בשל הקורנו ווירוס ייתכן עיכוב של החבילה שהזמנת"
התירוץ תקף לחודש, לא שכבר עברו חודשיים ואין להן זכר (שלא לדבר ש-3 חבילות נעלמו בסין...)