MG3719742

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
למי יש את הסינגל החדש של יואלי קליין וארי רייך אין עוד מלבדו?
 

המייבין

משתמש מקצוען

Weber-design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
למי יש את הסינגל החדש של יואלי קליין וארי רייך אין עוד מלבדו?
זה יצא כבר לפני שנה פלוס.
עכשיו הוא הוציא שיר חדש אחר,
מי שיש לו את זה מתבקש להעלות.
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
חברים שוב, הציבור נקרא להתפלל לרפואת הנגיד רב צבי רייזמן שחלה בקורונה
מלוס' אנג'לס הרחוקה מגיעה הבשורה הקשה על כך שנגיד עולם התורה ואחד מבעלי הצדקה הגדולים הרב צבי רייזמן שליט"א אותר כחולה בנגיף הקורונה, אמש מצוב החמיר והרב רייזמן פונה לבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

הרב רייזמן שליט"א ידעו בלעולם התורה כולו כאחד מבעלי הצדקה הגדולים, מי שזכה להימנות מגדולי תמכי דאורייתא, ישיבת חברון המפוארת, וישיבת גור הנפלאה. ועוד ישיבות רבות, כמו גם מחלקות שלמות בבתי חולים כאן בארץ ישראל, דוגמת שיבא – תל השומר, שערי צדק.
בנוסף ידוע כאחד המיוחדים התומכים במחברי ספרים להוצאת ספריהם, והוא עצמו בעל מחבר ספרים רבים – סדרת "רץ כצבי" – ח"י כרכים. רק לפני כחודש, זכה להוציא ב' כרכים בעניני אקטואליה בהלכה.

הרב רייזמן מנהל קשרי ידידות רבים עם כל גדולי ישראל, ובראשם הראב"ד הגאון רבי משה שטרנבוך, והגאב"ד הגאון רבי אשר וייס שליט"א. כך גם גדולי ישראל וכ"ק האדמורי"ם מכל החוגים והעדות.

ר' צבי מקפיד על כך שלא יקראו לו רב, ובכל ספריו הוא חותם עם שמו את תוארו "איש עסקים", לשאלות רבים עונה הוא תמיד, כי בכך מבקש הוא לגרום לכך שגם אנשי העסקים יקבעו עתים לתורה ויהיו תלמידי חכמים.

ל'חדשות JDN' נודע, כי עד סמוך לאשפוזו, היה הרב רייזמן עסוק במספר תשובות הלכתיות העוסקות במחלת הקורונה, תשובה מעניינת במיוחד נשלחה בערב ראש חודש לכל אנשי הקשר שלו, העוסקת בצירוף למנין דרך המרפסות. כך גם היה עסוק בתשובה על גדרו של חולה או נשא קורונה שאינו שומר על הכללים, אם דינו כמזיק או כרודף ועוד.

עם ישראל מתבקש להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואת צבי חיים בן הלינה שיינדל, אל נא רפא נא לה, והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים.

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  37  פעמים

לוח מודעות

למעלה