אפשר גם להקפיד בחורף לתת זכות קדימה מעבר לשורת הדין, כשאתה יושב ברכב ממוזג, ואנשים עומדים בחוץ נתונים לחסדי מזג האויראל תעצרו כך באמצע המעבר חציה עם הרכב
אני לא מגיעה לשם,לא נכון. נשים תודינה לך מקרב לב על ההצעה, במיוחד בנקודות בעייתיות כמו צומת שילת.
את טועהאתמול נסעתי בגשם, ואמרתי לילדים שאני נוסעת לאט כדי לא להשפריץ על אחרים.
אגב, הייתי לוקחת טרמפ, אבל נראה לי לא לענין לעצור לגברים.
ונשים תחשובנה שאני מחבל מחופש. אבל בעלי תמיד לוקח כשהוא יכול.
את עוצרת סתם לנשים בתחנה?את טועה
אני עוצרת לטרמפים כמעט כל יום
והברכות שאני מקבלת מנשים ממש מחממות את הלב
אף אחת לא חייבת לעלות ובהחלט יש נשים שבוחרות להשאר בתחנה
אבל אין סיבה שאנחנו, הנשים, לא נגלה יותר סולידריות אחת כלפי רעותה
בעלך יכול להיגד את אותו דבר.את עוצרת סתם לנשים בתחנה?
ואם את נוסעת לרחוב הסמוך, וה בכלל צריכות להגיע למקום אחר?
כשמתאים אני עוצרת. אבל לא מתחילה לאסוף נשים מהתחנות,
כדי לגלות שאני נוסעת בדיוק לצד השני של העיר.
לא נכון.בעלך יכול להיגד את אותו דבר.
עד שאני לא אנהג בעצמי לא חכמה שאצהיר הצהרותאת רוצה לומר לי שהיית מתחילה לעצור כל פעם בתחנות להציע טרמפ לחפציבה?
(חוץ מזה, מי אמר לך שהן לא מחבלות מחופשות?)
אגב, תמיד כשאני רואה שכנה או מכרה, גם בסופר כשיש לה מאות מוצרים,
אני מציעה טרמפ.
אבל לנשים זרות סתם, לא.
אלא אכ זו סיטואציה נדרשת.
גם אחרי שמתחילים לנהוג, זה אכן פחות טבעי, אבל זה שינוי תפיסה שניתן לעשות בהשקעה של חודשיים שלוש.עד שאני לא אנהג בעצמי לא חכמה שאצהיר הצהרות
חושבת שאפשר וכדאי להציע בתחנות עמוסות בצמתים אסטרטגיים. דוגמאות מעירנו הקטנטנה: כניסה לברכפלד, כניסה למסילת ישרים, יציאה מחפץ חיים, וכדומה.
אני לא חושבת שזה הגדרה נכונה, בוודאי לא על פי ההלכה.גם אחרי שמתחילים לנהוג, זה אכן פחות טבעי, אבל זה שינוי תפיסה שניתן לעשות בהשקעה של חודשיים שלוש.
עד שזה נהיה טבעי לגמרי שהרכב לחלוטין אינו רה"י שלי.
אני לא מתכוין לומר, שהרכב שלי הוא הפקר, וודאי שלא מתכוין לומר שהשאיפה היא שהרכבים של כולם יהיו הפקר.אני לא חושבת שזה הגדרה נכונה, בוודאי לא על פי ההלכה.
הרכב הוא לחלוטין רשות היחיד של הנוהג בו, ועליו לעשות בו חסד כפי הגדרים המחייבים כל יהודי לעשות חסד בממונו.
אדרבה ואדרבה.אני לא מתכוין לומר, שהרכב שלי הוא הפקר, וודאי שלא מתכוין לומר שהשאיפה היא שהרכבים של כולם יהיו הפקר.
כוונתי היא שמבחינת ההתנהלות, ומבחינת ההרגשה, הרכושנות שלי כלפי הרכב נמוכה הרבה יותר.
אני ממש אכעס אם מישהו יכנס לבית שלי ויתיישב על הספה עם מטריה מטפטפת ו/או בגדים רטובים, אני ממש לא אכעס, אם זה יקרה ברכב שלי, לא שאתגבר לא לפרוק את הכעס, זה באמת כבר לא מפריע לי. כמו שלהחליף צמיג מלכלך את הידיים, כך לקחת טרמפיסטים מלכלך את האוטו, ארצה אשטוף, לא ארצה לא אשטוף, אבל זה בהחלט חלק מהייעוד של הרכב.
ונראה לי שזה יותר נכנס בגדרי חסד בגופו, מאשר בממונו, כי אין פה כמעט עניין כספי, אלא מאמץ פיזי קל, (ברקס) והרבה כפיית הלב, אז אני לא יודע מה הגדרים בזה, אבל קשה לי להאמין שיהיה רב שיוכל לתת גדרים ולומר אין צורך לקחת יותר מטרמפ אחד ביום.
מעבר לזה, בלי להכנס לגדרים הלכתיים (שהעמידו דבריהם על דין תורה) יותר נעים לקבל טובות, ממישהו שלא 'סופר' כמה טובות הוא עשה לך, וכמה הוא חייב ומתי הוא עבר את החובה שלו, ולשם אני שואף ומכוין
בזמן שאתם מחפשים את החמץ, הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בנרות!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ר'
קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ: