מה הטעות? הוא באמת ח"כ.
מה הטעות? הוא באמת ח"כ.
אין כמעט שום פסיקים, והמשלב הלשוני [והרמה הכללית...] הוא של ילדה בת 8.רק אני לא הבנתי מה הבזיון כאן?
זה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בסיפורים פרסומיים
והפתרון?
כנראה הכונה היתה לכך שבני גנץ מאותרגוהפתרון?
מאותרג זו מילה עיתונאית מאד מקובלת, המשתמשת במשל של האתרוג העטוף היטב בצמר גפן כדי שלא יפגע.כנראה הכונה היתה לכך שבני גנץ מאותרג
אולי יש לו חסימה של אתרוג
מושג חדש בשבילימאותרג זו מילה עיתונאית מאד מקובלת, המשתמשת במשל של האתרוג העטוף היטב בצמר גפן כדי שלא יפגע.
כי זה לא סיפור. זה חיבור של ילדה בכיתה ב' (כולל שגיאות וביטויי לשון שאינם אופייניים לדוברי עברית שפת אם).רק אני לא הבנתי מה הבזיון כאן?
זה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בסיפורים פרסומיים
וזה חבל כל כך...כי זה לא סיפור. זה חיבור של ילדה בכיתה ב' (כולל שגיאות וביטויי לשון שאינם אופייניים לדוברי עברית שפת אם).
בקטנה: את המילים הנאמרים.מה השגיאה?
באמת לא ידעתי.מאותרג זו מילה עיתונאית מאד מקובלת, המשתמשת במשל של האתרוג העטוף היטב בצמר גפן כדי שלא יפגע.
וזה חבל כל כך...
כי עד שמשקיעים במודעות ובעיצוב -
את החלק הכל-כך עיקרי - שוכחים.
אם תכתוב 'חננו' אנשים יאמרו 'חַנֵנוּ'.אפרופו, ארגון חוננו, כידוע ליודעי חן, חננו זה עם קמץ קטן, אבל מה לעשות שאלו הם כללי האקדמיה...
אם כבר, את המילים הנאמרות.בקטנה: את המילים הנאמרים.
לכל המבקרים את הסיפור שנכתב באחד מהעיתונים,
שימו לב,
יש בן אדם שכתב את זה,
ויכול להיות שהוא גם קורא את מה שכתבתם עליו......
למה? לדוברות אידיש אפשר לכתוב בצורה עילגת?בטוח שלא מדובר על עיתון לדוברות אידיש?
למה? לדוברות אידיש אפשר לכתוב בצורה עילגת?
לא הבנתי. ואתה מחדד את השאלה: למה דובי האידיש אמורים לקבל שפה כזו?אם הקוראים הם דוברי אידיש, כנראה שגם הכותבים. ואז הטעויות נסלחות איכשהוא.
כי אחרי הכל, דוברי אידיש כשפת אם, לא באמת יראו בעיה בכתיבת 'שני ילדות' במקום 'שתי ילדות'.לא הבנתי. ואתה מחדד את השאלה: למה דובי האידיש אמורים לקבל שפה כזו?
כי אחרי הכל, דוברי אידיש כשפת אם, לא באמת יראו בעיה בכתיבת 'שני ילדות' במקום 'שתי ילדות'.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ב'
ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ: