בוקר טוב,
אבקש את עזרת חברי הפורום בהתנהלות נגד עוקצי הלקוחות באלי אקספרס.
בחרנו, שילמנו והכל אושר, לפתע מתברר שהעסקה בוטלה.
ההתכתבות עם המוכר אינה מקדמת לשום מקום, והוא, ברוב עזותו, דורש שנזמין שוב ואז ישלח כפול.
איך מתלוננים ?
איך משיגים החזר?
מה האופן הכי יעיל לפעול נגדם?
בתודה מראש
אבקש את עזרת חברי הפורום בהתנהלות נגד עוקצי הלקוחות באלי אקספרס.
בחרנו, שילמנו והכל אושר, לפתע מתברר שהעסקה בוטלה.
ההתכתבות עם המוכר אינה מקדמת לשום מקום, והוא, ברוב עזותו, דורש שנזמין שוב ואז ישלח כפול.
איך מתלוננים ?
איך משיגים החזר?
מה האופן הכי יעיל לפעול נגדם?
בתודה מראש