עכשיו עוד צעד, מה התועלת של הלקוח שיש לעסק רק איכותיים ?ותפסתי את הנושא הרגשי של לבחור משקפיים בחנות בוטיק, עם מסגרות איכותיות (שאגב אנחנו מביאים רק מסגרות איכותיות דגם שאנחנו נתקלים ביותר משניים שלוש בעיות אנחנו ישר מחזירים לספק!) - וזה אגב בידול שאני עובד עליו חזק לספר לאנשים, הנה, יש כאן חנות על סטייל, עם מסגרות איכותיות בלבד ללא שמאטעס וכדו'.
אבל בעיקר לתפוס את הרגש של האנשים, זה כל האסטרטגיה פה.
מה אומרים?
אול י-
שהוא בוחר ישר מהטובים, בלי לבזבז זמן אל מה שבכלל לא מתאים. אז פה צריך להיות הקריאיטיב.