אל ה'גשם' הזה התפללתי?

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ברוך השם. אחרי קיץ של בצורת בתחום העימוד. נפתחו לי בחודש אלול ארובות השמים וזכיתי לעמד כמה וכמה עימודים. כמובן, אחד המרבה (בעמודים/במחיר)
ואחד הממעיט.
אבל מאידך גיסא, זה לקח זמן. והרבה זמן. וכן כל פעם מחדש תיקונים אחרונים ודחופים לפני הדפסה. וכו' וכל זה היה הרבה הרבה על חשבון הבית והמשפחה.
וכמו שחקלאי חדש, שואל את חברו בחורף. אם לגשם הזה התפללנו. אם הוא טוב או לא. גם אני כמעמד די חדש בשוק.
אחרי יום וחצי רצופים במסך המחשב. לתקן תיקונים ולשלוח ולסגור לדפוס קובץ בן 600 עמודים. ובלי לדבר על שבוע שעבר שבו עשיתי את הסדר והעימוד. באתי בשאלתי לחברי המעמדים בקהילת קודש זה. לשאול. אם זה התחום. וזה הסגנון שלו. בסדר, הבנתי.
אבל אם לא. על מה כן להתפלל ביום כיפור.
ואם יש בכלל דרך להתגבר על זה. או שכך זה.
יישר כח.
גמר חתימה טובה
 

עימוד תורני

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
יש מקום בתחום הזה גם בהוצאות לאור בעבודה קבועה ומוגבלת למספר שעות ביום..
(אני יכול להעיד על כך :D)
אם זה מתאים לך יותר תנסה לחפש!
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
צריך להבהיר ברורות ללקוח, שיש לך שעות עבודה, בדיוק כמו שיש שעות עבודה למשרד. בדיוק כמו במשרד שאחרי השעה הרלוונטית, אתה יכול לקפוץ ואף אחד לא יענה לך, כן הדבר הזה.
אולם כמובן שאתה צריך משמעת עצמית חזקה, ובטחון בסגנון עבודה זו. כי יש הרבה אנשים מומחים, שאם אתה לא מספיק חזק, הם יפעלו עליך סחטנות, לחצים, ומוניפולציות כדי שתסכים לעבוד בשביל, ולגמור 'מהר'.
אם זה באמת חשוב לו, ובאמת דחוף, אז יש על זה תעריף שתים. חד וחלק. זה לא רק דרך לעשות כסף ח"ו, זה פשוט כי אתה רוצה לנהל חיי משפחה תקינים, או אפי' להקדיש זמן קצוב ללימוד, כל אחד כמה שהוא מחליט. ואז, אם זה באמת דחוף לו, אז כשאתה לוקח ממנו כפול בזמן שאמור להיות מוקדש לבניית הרוחנית או המשפחתית שלך, אז אתה מפצה את עצמך ואת משפחתך בזמני עבודה אחרים. כי במקום הזמן הזה, ביום אחר תיקח לעצמך בשעות העבודה ללימוד ולמשפחה.
אבל עכ"ז, לא מומלץ להתפתות לכל אחד ובכל פעם לעבוד מחוץ לשעות העבודה, צריכים לנהל חיים רוחניים ומשפחתיים נורמליים, ולא להיות 'מכור' ומשועבד לעבודה, ולפחד שמא לא יהיה לי לקוחות.
ובכן תתפלל להקב"ה, קודם כל שיזמין לך לקוחות טובות, נעימות. ושנית, שיתן לך כוחות, לעמוד על מה שמגיע לך למשפחתך ולנשמתך, בנעימות ובנחישות. ושיתן לך אמונה ובטחון בו ית', שאף לקוח שנגזר עליך, לא ייעלם, גם אם תעמוד על עקרונות שלך.
ושלישית, תתפלל להקב"ה שבאמת לא תצטרך כלל לעבוד... ושתוכל לשבת בבית ה' לחזות בנועם ה' ולבקר בהיכלו, מתוך הרחבת הדעת. כן, גם זה הוא יכול לסדר לך...!
גמר חתימה טובה!!! ושהתפילות יתקבלו לרחמים ולרצון!
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אם זה התחום. וזה הסגנון שלו. בסדר
פחות או יותר אופי הלקוחות ומה שהם רוצים זה ככה. יש לחץ לפני חגים. אבל זה ממש נכון ש:
אז יש על זה תעריף שתים. חד וחלק.
כדאי לך לעבור על המדריך של נעמה ל-כח, יש שם חומר על זה שחשוב מאוד לכל העצמאיים לא רק למעמדים.
 

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אתה משתמש בסקריפטים כדי לזרז את העבודה, כמובן?
אבל סתם, תודה לקל שיש לך עבודה נקייה ופרנסה בשפע, ותודה לקל שאתה לא מפשיט נבלתא בשוקא. ולא לשכוח שכל רגע של עבודה שבצעת בנאמנות זוהי מצווה גדולה לא פחות מכל מצוה אחרת, ונשאת ונתת באמונה זו אחת מהשאלות הראשונות שנשאל למעלה, וברגע שהוספת את שמך לכתובה (כדי לקיים את רצון השם) התחייבת לפרנס את ביתך, ואם הקב"ה היה רוצה אחרת, הכתובה היתה נראית אחרת, ולא לשכוח גם את דברי הרמב"ם שאומר בהלכות תלמוד תורה:
"כל איש מישראל חייב בתלמוד תורה בין עני בין עשיר בין שלם בגופו בין בעל יסורין בין בחור בין שהיה זקן גדול שתשש כחו אפילו היה עני המתפרנס מן הצדקה ומחזר על הפתחים ואפילו בעל אשה ובנים חייב לקבוע לו זמן לתלמוד תורה"
ושים לב שאחרי כל ה"אפילו" האלו (בעל יסורין, ואפילו זקן, ואפילו עני) בא הנעבעך הכי גדול שיש: "בעל אשה וילדים" שגם הוא חייב.
בקיצור, הכל בסדר.
ולא לשכוח להעלות מחירים.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
ושים לב שאחרי כל ה"אפילו" האלו (בעל יסורין, ואפילו זקן, ואפילו עני) בא הנעבעך הכי גדול שיש: "בעל אשה וילדים" שגם הוא חייב.
חזק ביותר!!! לא שמתי לב לזה אף פעם!!! מורא'דיג!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה