בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים חשובים בלבד

bracha

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הבוקר ניסוי צופרים בחדרה ובסביבה
פיקוד העורף עורך הבוקר ניסוי צופרים בחדרה ובסביבתה ובמרחב
חוף הכרמל.
כתבינו קובי פינקלר מוסר כי הפעלת ההתרעה תתקיים באופן מדורג בהפרשים של כחמש דקות מה שעה עשר וחמש דקות.
אם תופעל אזעקת אמת, תשמע אזעקה עולה ויורדת נוספת.

(מקור: רדיו קול חי)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
אזעקות של פיקוד העורף יופעלו היום (רביעי) החל מהשעה 10:00 כחלק מתרגול באזור חדרה וביישובים נוספים במרחב חוף הכרמל. האזעקות יופעלו באופן מדורג, בהפרשים של כחמש דקות, על פי הסדר הבא: מרחב חוף הכרמל, מזרח חדרה, מרכז חדרה, אזור בית החולים הלל יפה ומערב חדרה. אם במהלך התרגיל יחול מקרה חירום אמיתי, תשמע בנוסף לאזעקת התרגול אזעקה עולה ויורדת נוספת
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לילה לבן? צה"ל תקף ברצועה; רקטה נוספת שוגרה לישראל


בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הערב, מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה מספר יעדי טרור במוצב ימי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. זמן קצר לאחר מכן זוהה שיגור נוסף מרצועת עזה לשטח ישראל.
הלילה לאחר חצות תקפו מטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור במוצב ימי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, כך נמסר מדובר צה"ל. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הערב.


זמן קצר לאחר תקיפת צה"ל ברצועה זוהה שיגור נוסף מרצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד. ה‏רקטה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. דיווחים כי צה"ל תוקף שוב ברצועה.

מדובר צה"ל נמסר לאחר התקיפה: "צה"ל ימשיך לפעול כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה".

מוקדם יותר, אזעקת צבע אדום נשמעה ביישוב שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד. תושבים במקום דיווחו כי שמעו פיצוצים.

יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ הגיב לירי הערב ואמר: ‏"שוב צבע אדום, שוב ילדי הדרום במרחבים המוגנים. סינוואר קובע את סדר היום – ונתניהו איבד את הביטחון ומוחק את ההרתעה הישראלית. ב-17.9 ניתן לחמאס שתי אופציות: שקט מוחלט והשבת הבנים או שקט מוחלט והשבת הבנים באמצעות כוח צבאי".

בשבת האחרונה שוגרו שלוש רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, שתיים יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל והשלישית פגעה בחצר בית בשדרות. נגרם נזק כתוצאה מהנפילה, ותושבת הבית כבת 30 ששהתה במרחב המוגן פונתה לבית החולים ברזילי לאחר שלקתה בחרדה. התרעות נשמעו בשדרות, בקיבוצים גבים, ניר עם, מכללת ספיר, ביישוב איבים ובחוות שקמים.

מתוך gdn
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
צה"ל מאשר: סוכל פיגוע של כוח קודס האיראני נגד מטרות ישראליות


באופן חריג הותר לפרסום כי מטוסי קרב של צה"ל תקפו הערב מספר יעדי טרור בכפר עקרבה דרום מזרח לדמשק בסוריה • על פי מידע מודיעיני כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות עסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה
כוח צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב מספר יעדי טרור בכפר עקרבה בדרום מזרח לדמשק בסוריה. התקיפה בוצעה נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שעסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה.

מתווה הפיגוע שסוכל שכלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות.


צה"ל נמצא במוכנות גבוהה להמשך הגנה ופעולה ככל שיידרשו נגד כוונות לפיגוע נגד מדינת ישראל ורואה באיראן ובמשטר הסורי אחראים ישירים לניסיון הפיגוע שסוכל.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו פרסם לפני זמן קצר: "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל".

דובר צה"ל, רונן מנליס, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "סיכלנו ניסיון פיגוע של כוח קודס האירני בשטח סוריה. כוונת החוליה הייתה לבצע שיגור של מספר רחפנים תוקפנים בצפון שטח ישראל". לאחר מכן הוסיף כי קאסם סולימני וכוח קודס הובילו את ניסיון הפיגוע וכתב: "אנו רואים בחומרה הפעילות של כוח קודס ואת העובדה שהמשטר הסורי מאפשר לאיראנים לפעול משטח סוריה באופן חופשי".


לקיחת אחריות ופריסת כיפות ברזל:
התקיפה הלילה עליה נטל צה"ל אחריות דקות לאחר התקיפה, משמעותית ושונה מהתקיפות הקודמות המיוחסות לישראל. מחשש לתגובה - צה"ל פרס כיפות ברזל בגבול הצפון. ראש הממשלה והרמטכ"ל כוכבי מקיימים ישיבה בקריה. כל הפרטים
צה"ל מסר הערב כי חיל האוויר תקף יעדים ליד דמשק ובכך סיכל בשטח סוריה "ניסיון פיגוע של כוח קודס האיראני". על פי צה"ל, מדובר בפיגוע שהיה אמור להתבצע באמצעות רחפנים תוקפים ותוכנן לצאת מסוריה ולפגוע במטרות ישראליות. במסגרת הכוננות הגבוהה של חיל האוויר, נפרסו סוללות כיפת ברזל בצפון והוגברה הכוננות בטייסות השונות שבבסיס החיל.


בשנים האחרונות תקף צה"ל ע"פ דיווחים זרים מאות פעמים בסוריה נגד התבססות כוח איראני אך מעולם הוא לא נוטל על כך אחריות ובטח שלא בפרק זמן קצר שכזה. אז מה עומד מאחורי לקיחת האחריות של צה"ל? הפרשנית לענייני ערבים שמרית מאיר כתבה כי ייתכן ומה שעומד מאחורי זה, הוא סוג הפעולה שהתבצעה הערב.

התקיפה הלילה בסוריה היא לא מהסוג הרגיל אליו כבר התרגלו בסוריה בשנים האחרונות אלא מניעת פיגוע בסדר גודל עצום אותו מנע צה"ל שעות לפני יציאתו לדרך. איראן שזועמת על התקיפות שמיוחסות לצה"ל בעיראק ניסתה ביום חמישי האחרון להוציא לפועל פיגוע רחפנים ממולכדים אך צה"ל הצליח לשבש את הפעילות ובכך היא נדחתה להלילה. אלא ששעות לפני שהחליטו באיראן להוציא את הפיגוע לפועל, תקף צה"ל באמצעות טילים ושיבש את כלל הפעילות.

במהלך התקיפה של חיל האוויר נפגעו ככל הנראה מבנים ופעילים של מליציות שיעיות ותחמושת שהייתה באותו הבניין. החוליה כוללת איראנים ופעילים של מליציות שיעיות.

באופן חריג, דו"צ מיהר להוציא את סיפור המסגרת בעוד האירוע עדיין קורה. כיוון שייתכן שהאיראנים סרבו להרפות מהתכנית המקורית חרף השיבוש בחמישי והסיכול הערב ורצו לשגר את הרחפנים בכל זאת. ההודעה של צה"ל בפומבי כי הוא יודע על התוכניות של איראן וכי הוא סיכל זאת, אמור למנוע מהם להוציא את הפיגוע לפועל.

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" דיווחה קודם לכן כי "מערכות ההגנה האווירית פעלו נגד יעדים עוינים בשמי דמשק". מקורות סוריים דיווחו על שלושה פיצוצים חזקים שנשמעו ברחבי הבירה. על פי הדיווחים, נשמעו פיצוצים חזקים בשכונת אלמזה בעיר, שבה שדה תעופה צבאי. בעבר יוחסה לישראל על פי פרסומים זרים לפחות תקיפה אחת באזור.

התקיפה המשמעותית הלילה, יכולה לגרום להידרדרות משמעותית ואף לתגובה מהצד השני נגד העורף הישראלי. לשם כך הוחלט בצה"ל על פריסת כיפות ברזל בגבול הצפון בכדי לתת מענה להתקפות טילים וכן ראש הממשלה נתניהו מקיים בשעה זו ישיבה דחופה בקריה בתל אביב יחד עם האלוף כוכבי ומפקד חיל האוויר עמירם נורקין. מפקד פיקוד הצפון עדכן את ראש המועצה גולן וקצרין על פרטי התקיפה והמוכנות של צה"ל בהגנה ובהתקפה ככל שיידרש.

מתוך: gdn
 

secret

משתמש סופר מקצוען
לפעמים הלוויינים טועים עם ירי מקלעים.
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
מאד מוזר הטעויות בזיהוי מחד ומצד שני ליקוי גדול ופירצה גדולה במערכת של כיפת ברזל, אם כן , המחבלים בעזה יכולים לירות כל היום מקלעים ולרוקן את כל כיפת הברזל ולשגע את הדרום עם אזעקות, ובנוסף לא מובן לי איך ירי מקלעים גורם לאזעקה בשדרות שרחוק מאד מעזה
 

נקודה עיצוב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מאד מוזר הטעויות בזיהוי מחד ומצד שני ליקוי גדול ופירצה גדולה במערכת של כיפת ברזל, אם כן , המחבלים בעזה יכולים לירות כל היום מקלעים ולרוקן את כל כיפת הברזל ולשגע את הדרום עם אזעקות, ובנוסף לא מובן לי איך ירי מקלעים גורם לאזעקה בשדרות שרחוק מאד מעזה

שדרות זה לא רחוק מעזה 7 ק"מ במרחק אווירי.
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה