רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען

קבצים מצורפים

  • 00_02 - Niggun Chuppa L_kala.mp3
    4.7 MB · צפיות: 59
  • 00_03 - March Chupa.mp3
    3.1 MB · צפיות: 47
  • 00_04 - Niggun Chupa - Gur.mp3
    4 MB · צפיות: 46
  • 00_01 - Niggun Chuppa L_chatan.mp3
    4.7 MB · צפיות: 42

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

קבצים מצורפים

  • סבבה I קינדרלעך Sababa I Kindrekach.mp3
    2.6 MB · צפיות: 67

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
שמחה ליינר ומקהלת ידידים - אבא

maxresdefault.jpg
 

קבצים מצורפים

  • Simcha Leiner & Yedidim Choir “ABBA”An Aaron Teitelbaum Production.mp3
    6.2 MB · צפיות: 150
נערך לאחרונה ב:

כוכב נוגה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
שמואל נעמן – שובי אלי
%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A2%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C-560x420.jpg



הזמר והיוצר שמואל נעמן ממשיך לעבוד במרץ על אלבום בכורה אישי. למרות שהוא רק בן 17, הרזומה המוסיקלי המרשים שלו כולל התמקצעות בנגינה על מגוון כלים: אורגן, גיטרות, חלילים, כינור ותופים וכן שירה יחד עם זמרים מוכרים כמו קובי עובד, מאיר גבאי ואפילו ביצוע דואט עם אמיל זריהן בלווי התזמורת הסימפונית רעננה.

שני הסינגלים הראשונים שהוציא לאוויר העולם 'יש בי כח' ו'לב טהור' – אותם הקליט בהפקה מוסיקלית של אריאל הולינס, היו רק הסיפתח. כעת, באווירת המעבר בין ימי בין המיצרים לבין ימי השמחה של ט"ו באב, לקראת ימי הרחמים והסליחות, הוא משחרר סינגל שלישי, 'שובי אלי' הפעם בהפקתו המוסיקלית של הראל חדד, השוזר את ימי התקופה למקשה אחת.

מילות השיר מבוססת על המדרש באיכה רבה, המתארות דיאלוג בין כנסת ישראל לקב"ה; "השיבנו ה' אליך ונשובה" או "שובו אלי ואשובה אליכם". תפנית אקטואלית מעניינת ממתינה בסוף השיר ומוסיפה נדבך מיוחד למדרש, בה כביכול אומר הקב"ה לכנסת ישראל: קיימתי את החלק שלי, אחרי הגלות הבאתי אתכם לארץ ישראל ועכשיו תורכם לקיים את החלק שלכם.

מעבר לכישוריו המוסיקליים, שמואל הוא גם צייר בחסד עליון. במסגרת קמפיין לתמיכה בהוצאת אלבום הבכורה שלו, ניתן יהיה לרכוש משתי יצירותיו כאחד, כמו גם להזמין אותו לקומזיץ מיוחד לבני הנעורים, אושפיזין מוסיקלי בחג הסוכות ועוד. "הרבה שנים חלמתי להוציא אלבום מהיצירות שלי. במוסיקה של נער צעיר יש משהו ייחודי. אני מקווה שבע"ה נצליח ונפרוץ את הדרך לנוער יוצר מוסיקה יהודית" – אומר שמואל.
 

קבצים מצורפים

  • שמואל-נעמן-שובי-אלי.mp3
    9.4 MB · צפיות: 83

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה