אולי זה כי אני לא מספיק מקצועית...
אבל ממש חסר לי ויז'ואל שקשור לנושא.
משהו שיגרום לי לעצור ולהתעכב על המודעה הזו כי אני מחפשת מורה לשיעורים פרטיים. כרגע אין פה משהו כזה.
(אגב, '
גרפיקה' זו מילה ששייכת לעבר, עדיף
עיצוב גרפי).
מצטרפת לנ"ל
בנוסף, כמו שאמרתי לך באשכול הקודם, אני לא מרגישה שזה מספיק פונה לקהל המטרה בצורה שתגרום לו להימשך בצורה רגשית וחזקה לשירות שאת מציעה.
תחשבי, או עדיף - תכתבי, מה גורם לבת, בגיל שבו את מעוניינת, להרשם דווקא לחוג שלך.
אתן לך דוגמא מתחום שונה לחלוטין:
מיתגתי קייטרינג שפנה לקהל סוציו-אקונומי בינוני, שעורך אירועים בסדר גודל בינוני, כמו בר מצוה, אירוסין וכדו.
דמיינו לקוחות פוטנצייאלים, גילאים, מקצועות, שאיפות גלויות ונסתרות:
כמו למשל: 1. דינה, בת 61, מוכרת בחנות טבע, מחתנת את ילד שישי. רצון: מעוניינת בשבת שבע ברכות יפה, מושקעת ומוכבדת. שאיפה נסתרת: שכולם יצאו מרוצים, שיחמיאו לה באמת, שידברו על השבת כחויה
2. אלישבע, גננת, בת 34, מברמצת את בנה הבכור. רצון: מעוניינת שילדה יחוש שווה בין שווים – לעומת בר המצוות שעשו חבריו לכיתה, חשוב לה אוכל טעים, ערב לחיך ונקי. שאיפה נסתרת: שהאחריות לאורך הערב לא תהיה בידיים שלה – מה שייתן לה נחת ופניות להתייחס לאורחים כמו שהיא אוהבת
הפרסומות כבר היו מובנות מאליהן:
הן אולי לא כל כך יפות, כמו תואמות קהל מטרה ופונות לרגש הכי עמוק של הצופים בהם.
מבינה?
את לא מוכרת מוצר, את מוכרת מוצר + ערך מוסף של רגש, של סיפוק צורך.
מה הרגש שאליו את פונה? את תחליטי.
צאי לדרך... בהצלחה!