משתף אתכם בכלל שעזר לי מאוד וגם ללקוחות שלי שהשתמשו בו.
לכאורה זה נראה מאוד מאוד קל וגם לא עולה כסף אבל זה מאוד קשה בפרט למי שהי' רגיל בזה.
לא להתלונן - מה שלא יהי' ברגע שתתלוננו זה מה שימנע מכם להצליח. תפסיקו להתלונן התמקדו רק בדברים הטובים ותראו הצלחה.
אוכל לספר על 2 מקרים של לקוחות שלי שברגע שהפנימו את זה הכלל הזה הצליחו מיידית:
לכאורה זה נראה מאוד מאוד קל וגם לא עולה כסף אבל זה מאוד קשה בפרט למי שהי' רגיל בזה.
לא להתלונן - מה שלא יהי' ברגע שתתלוננו זה מה שימנע מכם להצליח. תפסיקו להתלונן התמקדו רק בדברים הטובים ותראו הצלחה.
אוכל לספר על 2 מקרים של לקוחות שלי שברגע שהפנימו את זה הכלל הזה הצליחו מיידית:
- לקוח שיש לו חנות כבר שנים רבות התלונן שוב ושוב ע"כ שהמכירות ירדו בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים עוד יותר, ישבו ובדקנו לעומק את הנסיבות והדגשתי את הגישה החיובית שצריכים לנקוט מהיום ולהפסיק להתלונן. מה שקרה הוא שביום אחד מהשבוע האחרון הוא הגיע למחזור מכירות שלא זוכר בהיסטוריה כזה יום.
- לקוח שהתלונן ע"כ שמאז תחילת 2019 לא הצליח לסגור שום עסקה, סיכמנו שיפסיק מהיום להתלונן ויתמקד בחיובי. ובס"ד הוא סגר 2 עסקאות בסכום כולל של כמה עשרות אלפי ש"ח כשיש כבר עוד בדרך כך זה נראה.