Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
במשך שנים תהיתי למה לכל הרוחות והשדים גם יחד אין כל דרך ליצור קשר עם גוגל.
אין דרך לקבל תמיכה *כלשהי* בג'ימייל, שהוא מוצר צריכה בסיסי, ואין כל דרך לקבל כל תמיכה שהיא באף אחד ממוצריהם.
למעשה, אין אפילו כתובת אליה תוכלו ל כ ת ו ב תלונה. נאדה. יש כמויות של חומר ב'עזרה' של הג'ימייל, אבל הכל מחשב. אין עם מי לדבר.
לפני שנה+ רכשתי מערכת הפעלה חוקית ולהפתעתי גיליתי שאפשק לקבל עליה שירות טלפוני מלא. התקשרתי פעמיים רק בשביל הסיפוק הנפשי בלשוחח עם מיקרוסופט.
ואם תהיתם, אגב, זה מה שיצא מהשיחה: מחלקת השירות שלהם למוצרי ווינדוס נמצאת ב.. יוון, והחבר'ה שם לא היו בישראל שנים ארוכות. בנוסף יש להם שם מחלקות שירות בשפות נוספות רבות.
בתור הכרת הטוב, המלצתי בחום לנציג להשתפר במבטא, הוא לא נשמע ישראל. לסיום, הוא שמח מאוד לשמוע שסוף סוף חנכו את גשר המיתרים, שיהיה.
הקיצור, אתמול גוגל הכריחו אותי להתחיל לשלם כייסף על גוגל דרייב, ו.. להפתעתי לא היה גבול! פתאום קיבלתי אופציה לפנות אליהם! לדבר איתם!
חוצפה שאין אופציה כזו לאלו שאינם משלמים, אבל עדיין - איזה כיף. סוף סוף יש עם מי לדבר, ויש לאן לשלוח צילומסך נזעם על שגיאה ו/או קריסה בג'ימייל.
למיקרוסופט, דרך אגב, יש מערכת פורומים ענקית, בעברית, בה תוכלו קלבל תמיכה לכל בעיה בווינדוס שרק עולה על דעתכם.
מצורף צילום מסך מפליל, ראו בצד שמאל למעלה.
אין דרך לקבל תמיכה *כלשהי* בג'ימייל, שהוא מוצר צריכה בסיסי, ואין כל דרך לקבל כל תמיכה שהיא באף אחד ממוצריהם.
למעשה, אין אפילו כתובת אליה תוכלו ל כ ת ו ב תלונה. נאדה. יש כמויות של חומר ב'עזרה' של הג'ימייל, אבל הכל מחשב. אין עם מי לדבר.
לפני שנה+ רכשתי מערכת הפעלה חוקית ולהפתעתי גיליתי שאפשק לקבל עליה שירות טלפוני מלא. התקשרתי פעמיים רק בשביל הסיפוק הנפשי בלשוחח עם מיקרוסופט.
ואם תהיתם, אגב, זה מה שיצא מהשיחה: מחלקת השירות שלהם למוצרי ווינדוס נמצאת ב.. יוון, והחבר'ה שם לא היו בישראל שנים ארוכות. בנוסף יש להם שם מחלקות שירות בשפות נוספות רבות.
בתור הכרת הטוב, המלצתי בחום לנציג להשתפר במבטא, הוא לא נשמע ישראל. לסיום, הוא שמח מאוד לשמוע שסוף סוף חנכו את גשר המיתרים, שיהיה.
הקיצור, אתמול גוגל הכריחו אותי להתחיל לשלם כייסף על גוגל דרייב, ו.. להפתעתי לא היה גבול! פתאום קיבלתי אופציה לפנות אליהם! לדבר איתם!
חוצפה שאין אופציה כזו לאלו שאינם משלמים, אבל עדיין - איזה כיף. סוף סוף יש עם מי לדבר, ויש לאן לשלוח צילומסך נזעם על שגיאה ו/או קריסה בג'ימייל.
למיקרוסופט, דרך אגב, יש מערכת פורומים ענקית, בעברית, בה תוכלו קלבל תמיכה לכל בעיה בווינדוס שרק עולה על דעתכם.
מצורף צילום מסך מפליל, ראו בצד שמאל למעלה.