תנו לי ביקורת @ עוגת שמרים @

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
תאורה-
שמאל: חלון
ימין: קאפה לבנה+ שני קרטוני ביצוע מצופים בנייר כסף
את הראשון העמדתי בחלק הקדמי של התמונה להוספת אור על שתי החתיכות של העוגה
את השני העמדתי בחלק האחורי של התמונה להוספת אור
נתונים:
F 4
1/500
ISO 320
לפרוג.png
 

הקיפוד המעופף

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
וואו, מגרה ברמות!
התמונה שלמות.
אהבתי את ההעמדה...
 

חנצה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מגרה;)
יופי של תמונה והסטיילינג מהמם!
 

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
תודה לכולם
כיף לשמוע שאהבתם!
תאורה וביצוע מושלמים!!
ממש מגרה להתיישב על כוס קפה...והעוגה ?-עליך...
תודה חיה!
מוזמנת בכיף.. :cool: ;)

את מצלמת אוכל מהממם!!
יש לך את זה ממש!
בהצלחה!
תודה מירי :)
הכל זה סיעתא דישמיא אנחנו רק עושים השתדלות
 
נערך לאחרונה ב:

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
דיי
מספיק כבר עם כל הדברים המגרים האלו שאתם מעלות לכאן......
מושלם ברמות!!!!!!
 

שושי סירקיס

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ברכי יקרה
כותבת לך כי את בטח רוצה ללמוד, ולכתוב מהמם וכו' עושות האחרות :)
בגלל שאני מהתחום אני רואה ישר את מה שצריך תיקון
1: שימי לב- שימוש באיזו כשיש מהירות תריס גבוהה, אין צורך. תורידי ל-100 ותורידי מהירות תריס.
2: משהו כאן לא טוב לי, זה הקומפוזיציה והתאורה והזוית.
הזוית חושבת שזוית של 45 מעלות או זוית נמוכה וקרובה הייתה נותנת לי מגע עם העוגה, הייתי יכולה לראות את השוקולד, להרגיש את הטעם. כאן זה תמונה כמו ממטוס, הכל רחוק, לא יכולה להרגיש, לא יכולה לטעום. יש מנות שמתאים להן טופ שוט כשהמנה מהממת רק בטופ שלה. אבל כאן בטוחה שהשכבות שנוצרו בעוגה יפות וזוית אחרת יכלה להוציא את זה טוב יותר.
לגבי התאורה, היא שטוחה, את משתמשת בקאפה לבנה, הבעיה בקאפה שהיא משטחת את התמונה כי היא מחזירה אור בצורה מפוזרת ורכה. נסי ליצור יותר קונטרסטיות ומשחקים של אור וצל בפרט בתמונות טופ שוט שהכל שטוח.
3: לגבי צמצם- אם את מצלמת טופ שוט ויש הבדלים בגובה, קחי בחשבון שצמצם פתוח יגרום לטשטוש של חלק מהפריטים בפריים. זה כמובן לפי בחירה.
4: הערה קטנה נוספת, המשטח נראה רצפת פרקט:) לשולחן עץ עדיף משהו שיראה כמו קרשים ולא פרקט.

ולסיום, עבודה טובה מאוד! יש מה לשפר, אבל יש לך פוטנציאל גדול! אז קחי את זה כביקורת בונה, רוצה את זה לגמרי בשבילך:) בהצלחה!
 

הדודה מלכי

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
1: שימי לב- שימוש באיזו כשיש מהירות תריס גבוהה, אין צורך. תורידי ל-100 ותורידי מהירות תריס.
בזה את צודקת גם בלי קשר למזון.
כשהאובייקט הוא לא אובייקט שזז מהר - אין קטע להעלות מדי סגר וכנ"ל האיזו במקביל.

ברכי
תמונה יפה!
נעים לעין באופן כללי.
ותקשיבי למה ששושי כתבה ;)
 

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ברכי יקרה
כותבת לך כי את בטח רוצה ללמוד, ולכתוב מהמם וכו' עושות האחרות :)
בגלל שאני מהתחום אני רואה ישר את מה שצריך תיקון
1: שימי לב- שימוש באיזו כשיש מהירות תריס גבוהה, אין צורך. תורידי ל-100 ותורידי מהירות תריס.
2: משהו כאן לא טוב לי, זה הקומפוזיציה והתאורה והזוית.
הזוית חושבת שזוית של 45 מעלות או זוית נמוכה וקרובה הייתה נותנת לי מגע עם העוגה, הייתי יכולה לראות את השוקולד, להרגיש את הטעם. כאן זה תמונה כמו ממטוס, הכל רחוק, לא יכולה להרגיש, לא יכולה לטעום. יש מנות שמתאים להן טופ שוט כשהמנה מהממת רק בטופ שלה. אבל כאן בטוחה שהשכבות שנוצרו בעוגה יפות וזוית אחרת יכלה להוציא את זה טוב יותר.
לגבי התאורה, היא שטוחה, את משתמשת בקאפה לבנה, הבעיה בקאפה שהיא משטחת את התמונה כי היא מחזירה אור בצורה מפוזרת ורכה. נסי ליצור יותר קונטרסטיות ומשחקים של אור וצל בפרט בתמונות טופ שוט שהכל שטוח.
3: לגבי צמצם- אם את מצלמת טופ שוט ויש הבדלים בגובה, קחי בחשבון שצמצם פתוח יגרום לטשטוש של חלק מהפריטים בפריים. זה כמובן לפי בחירה.
4: הערה קטנה נוספת, המשטח נראה רצפת פרקט:) לשולחן עץ עדיף משהו שיראה כמו קרשים ולא פרקט.

ולסיום, עבודה טובה מאוד! יש מה לשפר, אבל יש לך פוטנציאל גדול! אז קחי את זה כביקורת בונה, רוצה את זה לגמרי בשבילך:) בהצלחה!

שושי, תודה רבה שהשקעת מזמנך וכתבת הא/ערות בונות
מעריכה מאד!

1.ניסיתי להוריד במהירות תריס וראיתי שאם אני מורידה העוגה יותר מידי מוארת (שרופה)
לכן העדפתי להעלות באיזו כי שמתי לב שאם אני מעלה באיזו,
האיזו מאיר את התמונה יותר בכללי

2.לגבי זוית הצילום נלמד להבא..

ולגבי התאורה, ערכתי את התמונה בפוטושופ, במקור יצא לי צל פחות מרוכך
ולא כל כך התחברתי לתוצאה, לכן ריככתי בפוטושופ והוספתי אור
מעלה לך לפני העריכה
מקור+ מוקטן.png



ולגבי הקאפה,
יש לך אולי טיפ איך לשים אותה בלי שהיא תשטח לי את התאורה..?
או שפשוט להשתמש במשהו אחר שמחזיר אור?

3. את מציעה לי כשאני מצלמת מלמעלה לסגור צמצם?
מעניין אותי לדעת,
כי אני בדרך כלל לא נוגעת בצמצם
יש לי מצלמה עם עדשת זום (ככל שאני מקרבת את הזום לאובייקט, הצמצם נסגר לכן אני לא נוגעת בו)


ושוב תודה ויישר כח החכמתי מאד!

אגב בזכותך קיררתי את התמונה מהטיפ שנתת לי פעם שעברה וממש התחברתי לתוצאה:)
 

שושי סירקיס

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הי ברכי,

לגבי מה שאת כותבת על איזו ותריס, זה לא נכון. אני לא יודעת למה את חושבת שתריס מכניס לך יותר אור מאיזו, תורידי בסטופ אחד ותבדקי נתונים, אין ענין להעלות איזו עם מהירות תריס גבוהה במקרה שלך. זה לא שאת רוצה לתפוס כאן הקפאת תנועה ולכן התריס חייב להיות גבוה. פשוט חבל כי איזו פוגע באיכות, וכל עוד אין לך צורך בו אל תשתמשי בו.

לגבי רפלקטורים:
לבן מחזיר אור רך ומפוזר יותר
כסף וזהב מחזירים אור ממוקד- קונטרסטי
מראה ממש ממקדת וזה לתוספת משמעותית של אור נקודתי.

בכל רפלקטור יהיה הבדל בין סוגי החומר, כסף מבריק יותר או פחות , מתכת או נייר, זכוכית של שעון או מראה וכן הלאה.

ממליצה לך פשוט לקחת מנה ולהחיל לנסות לצלם עם כמה סוגי רפלקטורים ולראות את ההבדלים מה ההשפעה של כל אחד ולפי זה תדעי מה מתאים לך בכל פעם. אין כאן נוסחה, זה תלוי בתוצאה שאת רוצה להגיע אליה ובסגנון האישי שלך.

לגבי צמצם סגור בטופ שוט, לא זה מה שהמלצתי, ההפך הרבה פעמים צמצם קצת פתוח ( תלוי כמה) נותן לי אפקט שאני כן רוצה בו. אמרתי תראי לפי הצורך, אם את רוצה שהכל יצא חד, קחי בחשבון לסגור צמצם אם יש הבדלים בגובה. אם את כן רוצה שרק המנה שבפוקוס תהייה חדה וכל השאר פחות, אז לכי על צמצם פתוח. שוב הכל תלוי מאוד בתוצאה שאת רוצה להגיע אליה.

ושמחה שקררת, אכן טוב יותר!

הרבה הצלחה!
 

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הי ברכי,

לגבי מה שאת כותבת על איזו ותריס, זה לא נכון. אני לא יודעת למה את חושבת שתריס מכניס לך יותר אור מאיזו, תורידי בסטופ אחד ותבדקי נתונים, אין ענין להעלות איזו עם מהירות תריס גבוהה במקרה שלך. זה לא שאת רוצה לתפוס כאן הקפאת תנועה ולכן התריס חייב להיות גבוה. פשוט חבל כי איזו פוגע באיכות, וכל עוד אין לך צורך בו אל תשתמשי בו.

לגבי רפלקטורים:
לבן מחזיר אור רך ומפוזר יותר
כסף וזהב מחזירים אור ממוקד- קונטרסטי
מראה ממש ממקדת וזה לתוספת משמעותית של אור נקודתי.

בכל רפלקטור יהיה הבדל בין סוגי החומר, כסף מבריק יותר או פחות , מתכת או נייר, זכוכית של שעון או מראה וכן הלאה.

ממליצה לך פשוט לקחת מנה ולהחיל לנסות לצלם עם כמה סוגי רפלקטורים ולראות את ההבדלים מה ההשפעה של כל אחד ולפי זה תדעי מה מתאים לך בכל פעם. אין כאן נוסחה, זה תלוי בתוצאה שאת רוצה להגיע אליה ובסגנון האישי שלך.

לגבי צמצם סגור בטופ שוט, לא זה מה שהמלצתי, ההפך הרבה פעמים צמצם קצת פתוח ( תלוי כמה) נותן לי אפקט שאני כן רוצה בו. אמרתי תראי לפי הצורך, אם את רוצה שהכל יצא חד, קחי בחשבון לסגור צמצם אם יש הבדלים בגובה. אם את כן רוצה שרק המנה שבפוקוס תהייה חדה וכל השאר פחות, אז לכי על צמצם פתוח. שוב הכל תלוי מאוד בתוצאה שאת רוצה להגיע אליה.

ושמחה שקררת, אכן טוב יותר!

הרבה הצלחה!
שושי תודה על התגובה המפורטת!
אנסה בעז''ה
 

צוף ס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
וואו כמה למדתי היום...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה