E S T H E R

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אשמח אם משהו יכול להעלות את גמר הקול הבא ששוקל הכי מעט( כדי שיתפוס פחות מקום)
תודה רבה!!
 

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!

שמעלצער

משתמש פעיל
קומזיץ משובח בברית של הזמר פיני פולק
זמר החתונות החסידי, פיני פולק, חגג ברית לבנו הנולד לו במזל טוב.
בסעודת המצווה, הגיעו חבריו למקצוע לכבד את שמחתו מגרונם, כשגם הוא מצטרף לקומזיץ סוחף שנמשך כ-20 דקות, עם מיטב הלהיטים העכשוויים,
בין המשתתפים, ניראו האמנים: פנחס ביכלר, זאנוויל וינברגר, יוסי לייפער, חיים פולק, שוכי גולדשטיין, ועל הקלידים איציק אייזנשטאט.


ניסיתי עכשיו בכמה דרכים להעלות את הקובץ ואין אפשרות
 
נערך לאחרונה ב:

שמעלצער

משתמש פעיל
שערי שמים פתח - מנדי וייס והרשי סגל
בחתונה שהתקיימה בימים האחרונים, ביצע זמר החתונות המצליח מנדי וייס, לצד הקלידן הרשי סגל, את לחנו הנוגה של מנצח מקהלת 'מלכות' פנחס ביכלר, שהופק לפני כחודש וייכלל אי"ה באלבום הבכורה של וייס, עליו הוא שוקד בימים אלה עם מיטב המוזיקאים המובילים מישראל ובחו"ל.
מילים:
שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח.
שעריך הם דופקים כעניים ודלים.
צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים.
כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים.
1


בבקשה ובשמחה

1f448
להורדה דרך גמבומייל לחצו כאן
1f449

1f448
להורדה דרך גוגלדרייב 1 לחצו כאן
1f449

1f448
להורדה דרך גוגלדרייב 2 לחצו כאן
1f449
האם יש קליפ?
 

יעל ארליך

משתמש פעיל



איציק דדיה ויניב בן משיח

'אלוקי נשמה'



צמד הסופר-סטארים המצליחים איציק דדיה ויניב בן משיח בסינגל חדש, בלדה יפה ומרגשת בשם 'אלוקי נשמה' מתוך אלבומו הקרב של איציק דדיה. לחן: איציק דדיה,

עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


image.jpg


הזמר והיוצר איציק דדיה פותח את עונת החורף עם סינגל חדש בלחנו בשם 'אלוקי נשמה' מתוך אלבומו שיצא בקרוב. לביצוע המיוחד, צירף אליו איציק את ענק הזמר הים-תיכוני יניב בן משיח, לדואט משותף המשלב בצורה מיוחדת את הקולות האדירים של שני הווקאליסטים המוכשרים.




בשונה משיריו הקודמים שכתב והלחין, הפעם חוזר איציק אל "המקורות" ומוציא בלדה ים תיכונית מרגשת, כאשר יניב בן משיח בקולו האדיר משלים את החוויה המוסיקלית המיוחדת. כאמור, מילות השיר הם מתפילת 'אלוקי נשמה' הנאמרת בכל בוקר, הלחן הוא של איציק דדיה ועל ההפקה המוזיקלית אחראי המוזיקאי תמיר צור.

עבור איציק דדיה מדובר בחלום מקצועי שמתגשם. "בשבילי, יניב הוא אמן ענק וגדלתי עליו מגיל צעיר. הייתי קורא לו "אב התפילות" שלי", מספר איציק דדיה. "הצורה שבה יניב מגיש שיר, היכולת שלו לבטא את הרגש במילים בקולו המיוחד, היא מופלאה. כבוד גדול עבורי לשתף איתו פעולה בשיר שלי".




יניב בן משיח מברך גם הוא על שיתוף הפעולה, "אני מאוד מעריך את איציק דדיה כזמר, אומן ויוצר. זאת זכות בשבילי להעניק כבוד לדור הצעיר במוזיקה הטובה שלנו. אני מאחל הצלחה לאיציק ובטוח שהשיר שלנו יגע לקהל שלנו בדיוק בתוך הלב.."
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
זו ההוכחה שאין בן מספר הצפיות ובין המספר האמיתי כלום, אני הרגע הורדתי ואני מאמינה שאני לא היחידה, וכתוב מספר צפיות: 0...

אז אולי ניקח את זה גם לכיוון השני ונבין שזה שכתוב 25 צפיות, (מספר אקראי) ויש רק 6 תודות, זה לא אומר כלום....
צפה בקובץ המצורף 394121
זו לא ראיה, לוקח זמן עד שזה מתעדכן, ובכל אופן זה וודאי לא קופץ סתם..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה