תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!

dasi a

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
תודה. אבל התכוונתי לשיר אחר, שבו יש דגש מיוחד על המילים 'דודי שלח ידו מן החור ומעי המו עליו'.
 

עובדיה

משתמש פעיל

ירא

משתמש צעיר
לזכות ולרפואת כל חולי ישראל

קומזיץ משובח בברית של הזמר פיני פולק
זמר החתונות החסידי, פיני פולק, חגג ברית לבנו הנולד לו במזל טוב.
בסעודת המצווה, הגיעו חבריו למקצוע לכבד את שמחתו מגרונם, כשגם הוא מצטרף לקומזיץ סוחף שנמשך כ-20 דקות, עם מיטב הלהיטים העכשוויים,
בין המשתתפים, ניראו האמנים: פנחס ביכלר, זאנוויל וינברגר, יוסי לייפער, חיים פולק, שוכי גולדשטיין, ועל הקלידים איציק אייזנשטאט.
1


בבקשה ובשמחה

1f448
להורדה דרך גמבומייל לחצו כאן
1f449

1f448
להורדה דרך גוגלדרייב 1 לחצו כאן
1f449

1f448
להורדה דרך גוגלדרייב 2 לחצו כאן
1f449
יש את זה לצפייה ?
 

הכותל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אלבום חמישי ליהודה גרין – "נשמה'לה"
ארבעת האלבומים שהוציא עד כה ("נשמת", "געגועים", "שירת הים", "ברכני") זכו וזוכים להצלחה מופלגת, הוא אורח רצוי באירועי תרבות מוזיקליים בארה"ב ומחוצה לה, ומשמש כחזן בבית הכנסת של ר' שלמה קרליבך, במנהטן ניו יורק.
האלבום החדש, נשמהל'ה, כולל 13 שירים חדשים הממשיכים את הטעם והמתיקות של אלבומיו הקודמים, שירים שמזוהים מאוד עם סגנון קרליבך הפופולארי.
מאחורי כל שיר מסתתר סיפור, לכל לחן יש היסטוריה משלו, וגם השירים החדשים, נשמעים כאילו קרליבך הושיט את ידו מעל יהודה גרין ובהשראתו יצר יהודה את המנגינות.
אחד השירים הבולטים באלבום הוא רחל אמנו. השיר נכתב לפני למעלה משני עשורים, ומוקדש לזכר אחותו של יהודה. "גדלתי בבית שהלכו לרחל אמנו בכל ליל שישי, אבא שלי היה פוקד את קבל רחל גם בזמנים שאי אפשר היה להגיע למקום, אי שם בשנות הארבעים. גם סבי היה לוקח אותי לקבר רחל בלילות שישי מאוחר, עם קבוצה מיוחדת שהקפידה לבכות אצל רחל, צמחנו לתוך הערצה לרחל אמנו".
גרין מגלה כי בצעירותו התגורר ליד מרן הרב אלישיב זצ"ל, שהאזין מן הסתם לשיר הזה ששר בסמוך לחלון ביתו. "במהלך השנים אימי תפקוד עלי מספר פעמים שאנמיך את קולי כי 'הרב לומד, ואתה עלול להפריע לו…'. לפני חצי שנה, תהה בן אחותו לאן נעלם השיר הזה. יהודה נטל את הלחן מהזיכרונות ונכנס עמו לאולפן.
שיר נוסף שידובר בו רבות, הוא שיר הנושא באלבום נשמה'לה, שיר שבכלל נולד בחלום. יהודה חלם את אמו שרה ושמחה כשאחיו הקטן בא הביתה, 'נשמה'לה בא הביתה'. יהודה מספר כי הלחין וזימר את השיר בחלום, וכשהתעורר נזכר במנגינה והקליט לעצמו. לימים, הגיעו אליו מילים שנכתבו ע"י האדמו"ר משומר אמונים, והוא הוסיף את מילות הפזמון שאמו אמרה נשמה'לה בא הביתה. אין דרך אחרת לתאר את זה מלבד 'השגחה פרטית' המילים והמנגינה פשוט ירדו מהשמיים".
1


בבקשה ובשמחה - שיר נשמל'ה

1f448
להורדה דרך גמבומייל לחצו כאן
1f449

1f448
להורדה דרך גוגלדרייב לחצו כאן
כבר לא ניתן להורדה מי יכול להוריד לי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה