כללי חוות דעת|כמה הייתם גובים על זה?

VOX הפקות מוזיקה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
כבר סוכם סכום מול הלקוח, אבל סתם מעניין אותי לדעת כמה נראה לכם מקובל לגבות על זה...
וגם האם יש הערות/הארות לשינוי?
 

קבצים מצורפים

  • אליצור.jpg
    2.6 MB · צפיות: 594
נערך לאחרונה ב:

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים

kola

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
300 ש"ח
תאמרו 1200 ותגידו שלום ללקוח
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
המודעה יפה ממש!
בקשר לתמחור,
יש לשים לב לכלל קריטי:
כמה הלקוח מרוויח מכל העסק?
אם אתה עובד עם לקוח ענק, לדוג' אסם,
והם מעונינים לעשות איזה אטרקציה ע"מ לשווק את עצמם יותר,
כל מחיר שתנקוב יהיה אקטואלי, ועדיף כמהה שיותר גבוה
אבל אם מדובר בבנ"א פרטי שעורך איזשהיא אטרקציה
והוא בכלל לא בטוח שהוא ירוויח מזה משהו....
אז 300 זה מחיר יקר יחסית....
 

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
יש לשים לב לכלל קריטי:
כמה הלקוח מרוויח מכל העסק?
זה לא צריך להיות השיקול שלך
כדאי שיהיה לך מחיר מינימום שבלעדיו את לא פותחת מחשב (זה יכול להיות 100, 300, 1200 או 5000 וזה בסדר) וביחס למחיר הזה את מתמחרת כל עבודה, כמה זה יותר מהמינימום.
וחשוב מאד! תהיי אמתית עם עצמך לגבי הרמה המקצועית שלך ביחס לשוק.
כמה לקחת זה רק את תחליטי.
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
המודעה יפה ממש!
בקשר לתמחור,
יש לשים לב לכלל קריטי:
כמה הלקוח מרוויח מכל העסק?
אם אתה עובד עם לקוח ענק, לדוג' אסם,
והם מעונינים לעשות איזה אטרקציה ע"מ לשווק את עצמם יותר,
כל מחיר שתנקוב יהיה אקטואלי, ועדיף כמהה שיותר גבוה
אבל אם מדובר בבנ"א פרטי שעורך איזשהיא אטרקציה
והוא בכלל לא בטוח שהוא ירוויח מזה משהו....
אז 300 זה מחיר יקר יחסית....
זו הבעיה שלו! ב300 ש"ח אתם יכולים למצוא את עצמכם מרוויחים
30 לשעה, לא בשביל זה נהייתם עצמאים לא? לא בשביל זה לקחתם
את הכאב ראש המטורף הזה של להיות קריאטיבי כל פעם מחדש וכל
פעם עם לקוח חדש, ועוד לא דיברתי על כל המסביב...
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זו הבעיה שלו! ב300 ש"ח אתם יכולים למצוא את עצמכם מרוויחים
30 לשעה, לא בשביל זה נהייתם עצמאים לא? לא בשביל זה לקחתם
את הכאב ראש המטורף הזה של להיות קריאטיבי כל פעם מחדש וכל
פעם עם לקוח חדש, ועוד לא דיברתי על כל המסביב...
נראה לי שהגזמתם, לא נראה לי שמודעה כזו לוקחת 10 שעות, שעה וחצי זה בסדר, ואפילו הרבה, ככה ש150 שח זה נחמד,
 

VOX הפקות מוזיקה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
תודה לכולם על התגובות...
על מודעות אני גובה 250 ש"ח ומעלה (תלוי ברמת עיצוב המודעה...) ומתגמשת על הוזלה של 50 ש"ח למי שמרים גבה...

במקרה הנ"ל, פנה אלי אחראי בעיריה שמארגן ימי כיף למגזר החרדי.
הוא פנה אלי בשעה 14:00, וביקש שיהיה מוכן עד 16:00 בעוד שלא היה לי בכלל פנאי לפתוח בשעות הללו מחשב.

בסופו של דבר ב-3 וקצת התיישבתי על זה וב-4 זה היה אצלו...

היות ואמרתי בתחילה שאני לא אוכל להתפנות לזה בשעות הללו, הוא ממש התחנן ואמר מעצמו שאפילו ישלם יותר ושלא יהיו לו שינויים כי אין זמן לזה ואמר שכל מה שאכין הוא יאהב...
**זה לא היתה בדיוק מודעה, אלא יותר נכון בהגדרת שילוט ענק שצריך להתלות בתוך מתחם המתנפחים הרטובים, ע"מ שכולם ידעו שברחבה המדוברת מכינים להם משהו מעניין....*

יופי לי... אז במודעה של 300 ש"ח הכנסתי 550...!!
ובאמת שלא היתה כאן הרבה עבודה. תיק תק...

לכן רציתי לראות מה תגידו על התשלום.
ולכל מי שאמר בסביבות 100+ זה ממש מעט!
 

*ארטישוק*

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חייבת להגיב, והפעם מהזווית של הלקוח.
בתור אחת שנעזרת בשירותי גרפיקה, אבל בעלת ידע מסוים [ומעלה] בתחום,
אני יודעת לזהות פחות או יותר כמה עמל וזמן מושקעים במודעה.
[אני מודעת לזה שיש את אלו מהכיוון ההפוך, שלא מבינים בכלל, ונראה להם שכל עבודת גרפיקה היא עניין של 'דקה וחצי']
במודעה המקסימה המצורפת, נקל לזהות שהגרפיקה היא קלילה ולא אמורה לדרוש זמן עבודה רב
[וכמובן כאן זה היה מתאים בהתאם לתוכן], ולכן לדעתי לא הוגן לדרוש מחיר מפולפל [!] כגון 300 ש"ח על מודעה כזו.
שוב, אני כותבת מתוך עבודה מול גרפיקאיות מקצועיות, ויש לי מושג או שניים לגבי מחירים.
אם היו דורשים ממני כזה סכום על מודעה כזו, הייתי מרגישה שגונבים אותי ומזלזלים באינטליגנציה שלי.
במקרה הספציפי הזה היה גם אלמנט של דחיפות, עבודה בשעות פחות קונבנציונאליות, ועבודה מול לקוח שאולי פחות מבין במחירים, ופחות מוגבל בתקציב, אז הרווח כולו של המעצבת.
וכמובן, זכותו של כל מעצב לדרוש כמה שנראה לו, וזכותו של לקוח לבצע או לא את ההזמנה,
אבל תזכרו שהלקוחות [לפחות חלקם], לא כ"כ תמימים ובורים, בין בעולם העיצוב ובין בשוק המחירים, ואולי חבל לכם לפגוע בקשר שלכם איתם ...
בהצלחה לכולם...!
 

VOX הפקות מוזיקה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לכן לדעתי לא הוגן לדרוש מחיר מפולפל [!] כגון 300 ש"ח על מודעה כזו.
העיריה עובדת איתי ברציפות...
הם יודעים מהם המחירים שאני גובה על גרפיקה, ומהם המחירים בחוץ
ועל אף הכל בוחרים לעבוד דרכי! מה גם, שיש יותר יקרים בשוק...
אני לא חושבת שמתחת ל-250 ש"ח למודעה או פלייר- זה פייר!

שכל אחד יעשה כראות עיניו.
 

יוכבד שכטר

צילום יוצר, מציאות.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
זו הבעיה שלו! ב300 ש"ח אתם יכולים למצוא את עצמכם מרוויחים
30 לשעה, לא בשביל זה נהייתם עצמאים לא? לא בשביל זה לקחתם
את הכאב ראש המטורף הזה של להיות קריאטיבי כל פעם מחדש וכל
פעם עם לקוח חדש, ועוד לא דיברתי על כל המסביב...
כל מילה!
 

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
יש פה כמה ניקים שטוענים שמאחר שהעבודה לוקחת X שעות, אי אפשר לגבות על זה משהו יקר. וגם הגיבו שזה לא אמור להיות השיקול של הגרפיקאי כמה הלקוח ירוויח מהמודעה.
רק רציתי להגיב שהפוך: זה 100% לא השיקול של הלקוח כמה זמן לוקח לי לעצב מודעה כלל וזה לגמרי כן השיקול של הגרפיקאי כמה תועלת העבודה שלהם תביא ללקוח. הרי הלקוח לא בעצם רוצה ממני מודעה! כן כן. הם מבקשים מודעה, אבל הם לא רוצים מודעה. הם רוצים את מה שהמודעה תביא להם.
ואם אני יכול להסביר להם ולשכנע אותם שמודעה טובה יכולה להביא להם מליון ש"ח, ואני מוכן להתחייב להכין להם מודעה כזאת שאכן תביא להם את המליון, למה שאני לא אגבה על זה 100,000 ש"ח? לא שווה להם להרוויח 900,000 בהתחייבות?
ומכאן אפשר להסביר את המחירים שגובים השחקנים הגדולים ביותר בשוק העולמי (לוגו ב-$200,000 וכו')
שיטת תמחור זו נקראת value pricing, ומאוד כדאי ללמוד ולהפנים את הדבר הזה כי יש בזה תורה שלמה.
בהצלחה!
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים

שרה100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
200-350 ש"ח.
במציאות בשוק עמוק וחזק. זה תווך מחירים לכזה סגנון מודעה.
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
יש פה כמה ניקים שטוענים שמאחר שהעבודה לוקחת X שעות, אי אפשר לגבות על זה משהו יקר. וגם הגיבו שזה לא אמור להיות השיקול של הגרפיקאי כמה הלקוח ירוויח מהמודעה.
רק רציתי להגיב שהפוך: זה 100% לא השיקול של הלקוח כמה זמן לוקח לי לעצב מודעה כלל וזה לגמרי כן השיקול של הגרפיקאי כמה תועלת העבודה שלהם תביא ללקוח. הרי הלקוח לא בעצם רוצה ממני מודעה! כן כן. הם מבקשים מודעה, אבל הם לא רוצים מודעה. הם רוצים את מה שהמודעה תביא להם.
ואם אני יכול להסביר להם ולשכנע אותם שמודעה טובה יכולה להביא להם מליון ש"ח, ואני מוכן להתחייב להכין להם מודעה כזאת שאכן תביא להם את המליון, למה שאני לא אגבה על זה 100,000 ש"ח? לא שווה להם להרוויח 900,000 בהתחייבות?
ומכאן אפשר להסביר את המחירים שגובים השחקנים הגדולים ביותר בשוק העולמי (לוגו ב-$200,000 וכו')
שיטת תמחור זו נקראת value pricing, ומאוד כדאי ללמוד ולהפנים את הדבר הזה כי יש בזה תורה שלמה.
בהצלחה!
זה בדיוק מה שכתבתי
אם לקוח יכול להרוויח מזה מליון ש"ח,
אדרבה 1200 ש"ח זה קצת לכזו מודעה
אבל אם היכולת שלו להרוויח היא מקסימום 1000 ש"ח
(כי הוא מארגן יום כיף שכונתי, שסה"כ יש 800 ילדים בשכונה...)
אז תגידו לו 500 ש"ח והוא יתנדף.
ברור, זה הבחירה שלנו איזה לקוחות להעיף ועם מי להשאר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה