קיבלתי דיווח ממחלקת הנהלת חשבונות במוסד בו אני עובדת,
שהייתה להם איזושהי טעות בדיווח השעות ויצא שקיבלתי במשך כמה חודשים יותר מכפי המגיע לי.
אני מקפידה לעבור מידי חודש על התלוש ולא ראיתי שם שום סעיף מיותר.
שאלתי: האם ייתכן שהדיווח מוטעה רק אצלם ואני לא רואה את זה בתלוש?
והאם מותר להם מבחינה חוקית להוריד לי שכר, רטרואקטיבי, על כל החודשים שעברו?
תודה!
שהייתה להם איזושהי טעות בדיווח השעות ויצא שקיבלתי במשך כמה חודשים יותר מכפי המגיע לי.
אני מקפידה לעבור מידי חודש על התלוש ולא ראיתי שם שום סעיף מיותר.
שאלתי: האם ייתכן שהדיווח מוטעה רק אצלם ואני לא רואה את זה בתלוש?
והאם מותר להם מבחינה חוקית להוריד לי שכר, רטרואקטיבי, על כל החודשים שעברו?
תודה!