ראשית, יישר כוח לכל העוסקים במלאכת הפקת היום המוצלח והמהנה, ובפרט לזוג דיקמן!
אני בטוח שכולנו מקווים שכבר בשנה הבאה בעז"ה יהיה כנס נוסף,
ולכן מומלץ כבר עכשיו כשאנחנו תחת השראת הכנס לכתוב ולהפיק לקחים להבא,
ולקוות שהדברים יתקבלו באוזן קשובה.
ראיתי שדברים רבים נאמרים בנושא זה, אך מפוזרים באשכולות שונים ובכמה פורומים,
ולכן אני חושב שדבר בעיתו מה טוב לפתוח אשכול חדש בנושא חשוב זה.
אני אכתוב את הדברים מנקודת ראותי וכמובן כל אחד רשאי לחלוק\להוסיף\להשמיט
1) תחרות הכרזות הלכה לאיבוד לחלוטין בגלל העומס הרב [שבטוח רק ילך ויגדל ככל שמתרבים המעצבים בציבור שלנו]. ולכן חייב להיות סינון מקדים, בפורום כאן או ע"י אנשי מקצוע, כך שבפועל לכנס יגיעו מספר יחסית מצומצם, למשל 50 כרזות.
2) העלייה לשלב הגמר צריכה להיות גם היא מורכבת לפחות בחלקה הגדול מאנשי מקצוע. לא לשכוח שרבים מבאי הכנס לא עוסקים בעיצוב גרפי, וזה פשוט יוצא דבר לא מקצועי!!! לכן נראה לי מומלץ לעשות משהו בסגנון 30 אחוז לבאי הכנס ו70 אחוז לאנשי מקצוע, או לפחות 50 50.
3) קשה מאוד לעשות נטוורקינג ובכלל להכיר מישהו בתוך הבלאגן, ולכן נראה לי מומלץ מאוד לקבוע כשעה ביום שבה בחדרים שונים יתכנסו העוסקים באותו תחום, חדש לאנשי עיצוב פנים, חדר לעיצוב גרפי, חדר לצלמים וכו' וכו'. אני בטוח שאפשר למנות מישהו מהפורום שיהיה אחראי לרכז כל תחום ולהנחות אותו וכדו'.
4) כבר כתבתי בעבר, ודעתי לא השתנתה: לכל תחום, הן לגברים והן לנשים, צריכה להיות הרצאה מתאימה לתחום [זה יכול להתחבר עם מספר 3 לעיל, דהיינו לקבוע שעתיים שחלק מהן יוקדש להרצאה וחלק לנטוורקינג, היכרות וכדו']. וזה כמובן חוץ מהרצאות כלליות וחשובות בנושאים כמו תמחור\העתיד וכדו'.
5) מומלץ לדעתי לצרף על הדף שכל אחד נשא על חזהו, את שם המשתמש בפורום, למי שרוצה כמובן. לדעתי זה מאוד יוסיף לאווירה!
6) היום כולו לדעתי היה קצת ארוך מידי, אבל כמובן זה משהו מאוד אינדוודואלי.
זהו לדעתי, וכמובן אנא השמיעו את דעותיכם והמלצותיכם.
ושוב יישר כוח לכולם, היה מקסים
אני בטוח שכולנו מקווים שכבר בשנה הבאה בעז"ה יהיה כנס נוסף,
ולכן מומלץ כבר עכשיו כשאנחנו תחת השראת הכנס לכתוב ולהפיק לקחים להבא,
ולקוות שהדברים יתקבלו באוזן קשובה.
ראיתי שדברים רבים נאמרים בנושא זה, אך מפוזרים באשכולות שונים ובכמה פורומים,
ולכן אני חושב שדבר בעיתו מה טוב לפתוח אשכול חדש בנושא חשוב זה.
אני אכתוב את הדברים מנקודת ראותי וכמובן כל אחד רשאי לחלוק\להוסיף\להשמיט
1) תחרות הכרזות הלכה לאיבוד לחלוטין בגלל העומס הרב [שבטוח רק ילך ויגדל ככל שמתרבים המעצבים בציבור שלנו]. ולכן חייב להיות סינון מקדים, בפורום כאן או ע"י אנשי מקצוע, כך שבפועל לכנס יגיעו מספר יחסית מצומצם, למשל 50 כרזות.
2) העלייה לשלב הגמר צריכה להיות גם היא מורכבת לפחות בחלקה הגדול מאנשי מקצוע. לא לשכוח שרבים מבאי הכנס לא עוסקים בעיצוב גרפי, וזה פשוט יוצא דבר לא מקצועי!!! לכן נראה לי מומלץ לעשות משהו בסגנון 30 אחוז לבאי הכנס ו70 אחוז לאנשי מקצוע, או לפחות 50 50.
3) קשה מאוד לעשות נטוורקינג ובכלל להכיר מישהו בתוך הבלאגן, ולכן נראה לי מומלץ מאוד לקבוע כשעה ביום שבה בחדרים שונים יתכנסו העוסקים באותו תחום, חדש לאנשי עיצוב פנים, חדר לעיצוב גרפי, חדר לצלמים וכו' וכו'. אני בטוח שאפשר למנות מישהו מהפורום שיהיה אחראי לרכז כל תחום ולהנחות אותו וכדו'.
4) כבר כתבתי בעבר, ודעתי לא השתנתה: לכל תחום, הן לגברים והן לנשים, צריכה להיות הרצאה מתאימה לתחום [זה יכול להתחבר עם מספר 3 לעיל, דהיינו לקבוע שעתיים שחלק מהן יוקדש להרצאה וחלק לנטוורקינג, היכרות וכדו']. וזה כמובן חוץ מהרצאות כלליות וחשובות בנושאים כמו תמחור\העתיד וכדו'.
5) מומלץ לדעתי לצרף על הדף שכל אחד נשא על חזהו, את שם המשתמש בפורום, למי שרוצה כמובן. לדעתי זה מאוד יוסיף לאווירה!
6) היום כולו לדעתי היה קצת ארוך מידי, אבל כמובן זה משהו מאוד אינדוודואלי.
זהו לדעתי, וכמובן אנא השמיעו את דעותיכם והמלצותיכם.
ושוב יישר כוח לכולם, היה מקסים
נערך לאחרונה ב: