משכונת סנהדריה מגיעה הידיעה הקשה על פטירתו של חיים יהודה יעקבזון (46) אב ל-2 ילדות צעירות שנפטר במהלך הלילה.

משפחת יעקבזון התגוררה באופקים ולאחר מכן עברה לצפת. בצפת נולדה בתם הבכורה שרה מרים (12) ולאחר 9 שנות ציפייה נולדה בתם השנייה מיכלי (3).

לפני כחודשיים עברה המשפחה להתגורר בירושלים שם שכרו דירה קטנה ברחוב בלוי. השכנים שהספיקו להכיר את האב במעט מספרים על אברך עדין ומאיר פנים שהיה אהוב על כל רואיו: "בשבת אחר הצהריים עוד לקח את הבת הקטנה לגינה ויום למחרת אנחנו שומעים סירנות ופרמדיקים ששועטים לבית"

ביום ראשון לפנות בוקר הבחינה רעייתו כי הוא לא מגיב והזעיקה עזרה, כוחות ההצלה שהגיעו לדירה החלו לבצע בו החייאה לעיני הילדות הקטנות אך לאחר מס' דקות נאלצו לקבוע את מותו.

כאמור, עם פטירתו הותיר אחריו את רעייתו חנה יעקובזון ושתי ילדות צעירות שהיו קשורות אליו בעבותות אהבה.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית בתו הבכורה מספרת על רגעי ההלם והפחד הקשים.

לצפייה בסרטון הקליקו כאן>>>

"שלום קוראים לי שרה מרים ואני בת 12. לפני פסח אבא לימד אותי הרבה סיפורים על החג, בליל הסדר ידעתי לחזור על הכל ואבא שכל כך התרגש הבטיח לי 2 מתנות אפיקומן, אבל הוא לא הספיק לקנות לי אפילו אחד" היא מספרת בכאב.

"בשבת הוא יצא לגינה עם אחותי מיכלי בת ה-3, כשהם חזרו הביתה כבר היה מאוחר וכולנו הלכנו לישון, אבא אמר לי לילה טוב ומאז הוא לא קם. עכשיו נשארנו לבד: אני , מיכלי בת ה-3 ואמא. זה מאוד קשה ומפחיד שאבא לא נמצא, בבקשה, תעזרו לאמא לשמור עלינו ואל תשאירו אותנו לבד" היא מבקשת.

אבא, תחזור!.jpg


אמא שלה שאבדה את הכל בגיל 38 מתקשה לעכל את האסון ומצטרפת מכיסא האבלים:

" היינו נשואים 18 שנה, קשה לי לעכל שהוא לא נמצא, הוא היה אדם טוב, כולם אהבו אותו כל כך.הבנות היו מאוד קשורות אליו והוא אליהם, הוא היה המשענת שלנו והמפרנס העיקרי של הבית.

אני לא יודעת איך ממשיכים מפה וממש מבקשת, אנא תעזרו לנו ואני מברכת אתכם שבזכות המצווה הגדולה יהי לכם נחת וכל טוב, ותזכו להיות בגאולה השלמה במהרה"

לעזרה הקליקו כאן>>>