ברחובות שלנו יש קסם מיוחד, המוני אנשים הולכים ברגל ומציפים כל קרן זווית, ברוב שעות היממה.
מדוע זה כך? מה סוד הקסם? ובכן, ידוע שהרחובות במגזר החרדי הם אטרקציה אחת גדולה. וזה לא רק בזכות פסיפס אנושי מרתק, צלילים וריחות שלא מוצאים בשום מקום אחר בארץ, אלא כי ברחובות האלה אין רגע אחד משעמם.

למה? כי תמיד יש מה לראות ומה לקרוא, עוד הרבה לפני שממציאי הטלוויזיה והאינטרנט נולדו, כבר מילאו פאשקווילים צעקניים ומודעות רחוב ססגוניות את לוחות המודעות והודבקו בכל חור, פינה ותחת כל עץ רענן.

מאז התחום עבר שדרוג רציני ואין כמעט עסק או חנות שלא מפרסמים בשיטה זו. ולא בכדי - אם אתה לא שם אתה לא קיים! מאות אלפי אנשים מהמגזר, צורכים מעט מאוד מדיות פרסום אחרות (אם בכלל). לאותם אנשים מודעות הרחוב משמשות כצוהר לעולם המרתק שבחוץ ובעיקר לעולם הצרכנות התוסס של המגזר.

נדבק ללוח נדבק לראש!

עסקים רבים מעצבים מודעות יצירתיות ומושכות עין, הם משקיעים זמן וכסף לפרסום יעיל חד ומניע לפעולה. זה החלק הקל! יש לך מודעה מנצחת? תתחיל לשבור את הראש מהי המדיה המיטבית להפצת הבשורה? איפה לחשוף את ה"אוצר" שיש לך ביד?

בתחום השיווק והפרסום מוצעות מגוון דרכים וכולן טובות ויעילות השאלה היא האם זה מתאים לקהל היעד שלך? כל בעל עסק שואל את עצמו איפה הקהל שלי נמצא הכי הרבה? היכן הוא יכול להיחשף למסר שלי ובאמת להבין ולהפנים אותו? האם משך החשיפה יספיק?


רואים אותך בכל מקום ובכל שעה

מי שגילה את הכוח הגדול הטמון במודעות רחוב נשאב לשיטה ולא רוצה לעזוב. למי שלא מכיר נזכיר רק מעט מהיתרונות הרבים שיש למדיה פרסומית זו:

גדול ועוצמתי - ברוב המדיות המודעה מופיעה בגודל קטן יחסית. האם זה משדר עוצמה? לא ממש!
מודעות רחוב הן הרבה יותר גדולות ובקלות ניתן להגדיל אותן לגודל ענק. המודעה משדרת עוצמה, בולטת ונראית מכל מקום וזה מה שעושה את ההבדל!

נוכחות של 3-4 ימים ברצף ע"ג הלוחות - לא משנה באיזו מדיה תבחר, אף אחד לא יבטיח לך זמן חשיפה של ימים שלמים 24 שעות ביממה. חברות הזכיינות מבטיחות שהמודעה תישאר שם במשך ימים! וזה מבטיח שאלפי אנשים יראו את המודעה.

רחוב.jpg


חשיפה בכל שכונות העיר - הפרסום במודעות רחוב הוא פרסום בכל השכונות של העיר , החשיפה היא גדולה ומפוזרת על פני כל העיר.

חשיפה מספר פעמים לאותה מודעה - אנשים רבים בוחרים להתעלם מפרסומות והמפרסמים נותנים להם את האפשרות בקלות.
מודעה בעיתון? נדפדף.
מודעה באינטרנט? נדלג.
פלייר? נשים בצד.
מודעת רחוב המודבקת על לוח לא מאפשרת זאת טכנית. היא שם והיא שם כדי להישאר!

חשיפה לכל פלגי המגזר - לכל פלג במגזר יש עיתון משלו והוא נוטה להתעלם מפרסום ייחודי לפלג אחר. מודעה ברחוב פונה לכל הפלגים לכל הזרמים כך שאין צורך ליצור מודעה מיוחדת לכל פלג ולפרסם במגוון עיתונים במקביל תוך התאמת תוכן וסגנון.

מדיה מותאמת לגברים ונשים - ברחוב הולכים כולם נשים וגברים והמסר הפרסומי שלך נחשף לכולם במידה שווה כך אתה יכול להגיע לכולם בצורה מהירה וקלה וללא צורך במספר מדיות.

ביטוי לכל מודעה - אחד מתוך מאות לא יוכל להבליט את הייחודיות שלו, אנשים שנחשפים למאות פרסומים בזמן קצר נוטים לשכוח את מה שראו. בלוחות מודעות יש מקום רק למספר מודעות מצומצם, כך הם ייחשפו למסר של העסק באופן ממוקד ולא ישכחו אותך, כתוצאה של "הצפה תודעתית".

העלות לחשיפה - זה מה שמעסיק כל אחד. בשורה התחתונה כמה זה עולה? אז ללא ספק זו המדיה עם עלות נמוכה יחסית ביחס לתמורה. מאות אלפי חשיפות למודעה אחת. רק להדביק וזהו!

חשיפה ייחודית - בשנים האחרונות מפרסמים רבים משתמשים בשירות יעיל זה. המודעה שלהם תופסת חלק גדול מהלוח עקב פרסום מס' מודעות אחת על גבי השניה או מודעה הנפרשת לאורך או לרוחב הלוח. זה ממקד את תשומת הלב ונותן נוכחות חזקה בשטח. שיטה מעולה לתת מקום מכובד ביותר למודעה שלך!

הדבקה לפי מטרה - ניתן להתאים את יום ההדבקה לפי מטרת הפרסום. יש לך מודעה מכירתית? מבצעים, הצעה ללקוחות, מוצר חדש וכל מה שמוכר כאן ועכשיו, את זה ידביקו ביום שני כך שיהיה זמן לאנשים לקרוא ולרוץ לקנות!
לעומת זאת מודעה תדמיתית הנועדה למודעות הצרכן למותג או למוצר שרוכשים בטווח הרחוק מדביקים בסופשבוע על מנת שהאנשים יוכלו לקרוא בנחת ולהתחבר למסר.


כל כך הרבה יתרונות בעלות כה נמוכה, הביאה את המפרסמים להתאהב בשיטה והטלפון בחטיבת "גיל סטריט" לא מפסיק לצלצל.
צוות החטיבה נותן מגוון רחב של שירותים במקצועיות ואיכות בלתי מתפשרת.
ההדבקה דרכנו גם משתלמת במיוחד עקב היותנו זכיינים במספר ערים חרדיות, מה שנותן ללקוחות שלנו יתרון וגמישות בהדבקה וגם חוסך המון כסף וכאבי ראש.

יש לכם מודעה לפרסום? נשמח לעמוד לרשותכם - 03-3726997