ביתי הוא משרדי - איך תעשו את זה הכי טוב שאפשר

המשרד הביתי רלוונטי כבר שנים, מאז מהפכת המחשוב.
בשנה האחרונה הוא הפך לאחד החללים המבוקשים ביותר. אחרי הכל, היכולת לקבל מקום שקט, נוח, מואר ומתאים לעבודה וללימוד מהבית הוא יתרון גדול בימינו. אחרי הכל – חצי, אם לא רוב, הזמן שלנו - אנחנו בעבודה.
עם שימת לב לנוחות, ארגון והשתלבות בסביבה הקיימת, המשרד הביתי שלנו יהיה המקום בו נוכל להתפתח, ליצור, ללמוד ולעבוד בצורה הטובה ביותר.
השילוב של תכנון נכון ועיצוב תוך הקפדה על נוחות מרבית, יהפכו את הHome office שלכם למקום בו נעים לשהות. כך שעות העבודה שלכם יתנו תפוקה רבה ואיכותית יותר.
חשוב להגיע לתוצאה בה הסביבה הזאת תיצור את הריכוז הדרוש לכם לעבודה מהבית.
לא פחות חשוב, הוא הנושא העיצובי. קישוט המשרד הביתי וגם הסידור והנוחות של הרהיטים יוצרים את הגירוי והריכוז הדרושים לכם לעבודה בבית.
זכרו שהמשרד הביתי לא צריך להיות חדר סגור בדלת מוגדר למטרה זו, זה יכול להיות כל פינה בבית, בחדר בפינה בסלון וכו' ובתכנון ועיצוב לפי טעמכם נהפוך אותה למקום הכי נחמד לשהות בו.



הנקודות החשובות בתכנון משרד ביתי הם:

1. תאורה
אור הוא אחת מנקודות המפתח של משרד ביתי, עדיף כמה שיותר אור טבעי. כדאי לבחור חדר עם חלון גדול או אפילו מרפסת סגורה (אם יש) כדי לשמור על המרחב מואר ומאוורר תמיד.

2. בחירת הכיסא
חשוב לבחור פריט זה לא רק לפי העיצוב. בחרו דגם של כיסא משרדי מתכוונן בגובה מתאים, כך שעמוד שדרה שלכם יישאר זקוף, הקפידו שהידיים יהיו מונחות בגובה המרפק והראש בגובה המסך.
זכרו! חיסכון בסעיף זה עלול לגרום להוצאות נגדיות, לתקן בעיות שעלולות להיווצר ח"ו. גם אם לא בטווח המיידי - כדאי להסתכל לשנים קדימה.

3. בחירת שולחן
בחרו בשולחן המאפשר לעכבר ולמקלדת להיות באותה גובה, וה"מח" של המחשב יהיה במרחק של לפחות זרוע משם. טיפ נוסף למוניטור הוא לשמור אותו מתחת לקו הראייה האופקי שלכם, כך שלא תצטרכו להרים את הראש יותר מדי כדי לעבוד וזה יחסוך לגופכם כאב.


הנקודות החשובות בעיצוב משרד ביתי הם:
מה שיגרום למשרד הביתי שלכם להיות מאוד פונקציונלי הוא הארגון. כמה פריטים קטנים וטיפים פשוטים יכולים לעזור לכם להכניס את הכל לסדר, ועם זאת לעצב את החלל שלכם כמו שאתם מדמיינים אותו.

1. קבצים ותיקיות:
תשמרו את כל הניירת במקום אחד בצורה שיהיה קל למצוא כל טופס בקלות. פריטים כמו קלסרים ותיקיות מאורגנות, עוזרים מאוד לשמור על הסדר במשרד. חשוב מאד שהמקום של כל התיקיות והקלסרים ישתלבו בעיצוב הנבחר, ובמקביל שיהיה קל ונגיש לקחת אותם בעת הצורך.

2. מחזיקי תכולה לא מוגדרת:
על שולחן תמיד מונחים כל מיני פריטים שאנחנו לא יודעים בדיוק איפה לשים כל אחד מהם, ובסופו של דבר -בנקודת הזמן שבה הכי צריכים אותם אז אנחנו לא מוצאים אותם, ובסופו של דבר הם הולכים לאיבוד .
לכן הקפידו לשים מחזיקי תכולה קטנים ברשותכם, זה מאד יקל איתור קל בשעת הצורך, ולא פחות חשוב – יתרום למראה נקי ומאורגן.

3. לוח מודעות :
מאד ממליצה, זה יעזור לכם להגדיר את הסדר יום שלכם מבלי לשכוח שום מטלה. הלוח יכול לשדרג את העיצוב של ה Home office בכמה רמות.
אם אתם קצת נועזים - אחד סגנונות האהובים עלי, הוא צביעה של קיר אחד בצבע המותאם לכתיבה באמצעות גיר, הקיר הזה ייתן את כל האופי למשרד שלכם.
כמובן שאם המשרד שלכם הוא במראה נקי, הלוח הלבן והפשוט או הלוח שמדביקים עליו פתקיות יעבוד מעולה.

4. מגע אישי:
מלבד כל הפריטים הפונקציונליים והאישיים, אסור לנו לשכוח פריטים שישייכו את המשרד אלינו. פריטים שיתנו לנו הרגשה טובה, שיזכירו גם בשעות הקשות יותר בשביל מה אנחנו עובדים. זה יכול להיות תמונות משפחתיות, מזכרות מאירועים או מקומות מיוחדים, יצירות וכו'.

5. צבעים מומלצים:
בבחירת צבעים במשרד אין כלל אחיד, זה תלוי באופי, סגנון עבודה וטעם אישי. יש את אלו שיעדיפו צבעים נועזים ע"מ לעורר את היצירתיות, ויש את אלו המעדיפים צבעים ניטרליים ורגועים שיאפשרו להם ריכוז מירבי בקלות.

זה המשרד שלכם – כדאי שתאהבו אותו!

הטיפ שלי: גם אם בחרתם בצבעים ניטרליים וגם אם בחרתם בצבעים נועזים, אתם חייבים לאזן את הגוונים. ניתן לקרוא על שילוב ואיזון צבעים כאן
על המחבר
תמי רוטנברג
שלום!
נעים להכיר, שמי תמי רוטנברג, אדריכלית פנים ירושלמית, אני מתכננת ומעצבת בתים ללקוחות פרטיים שרוצים בית בתכנון ועיצוב אישי, ובסטנדרט מקצועי גבוה.
אני מגשימה זאת על ידי המון הקשבה, חשיבה, השקעה וניסיון, ומחויבות לתוצאה מושלמת !
אם אתם חושבים על שיפוץ בקרוב או בעתיד, קבלו מדריך שכתבתי (על בסיס תכנים שכתבתי עבור אתר הידברות ופלטפורמות נוספות) ובו סקירת כל השלבים בתהליך, לחצו כאן. אם אתם ממש לקראת בנייה – צרו קשר כעת 0587126130 לשיחת אבחון, יש לי עבורכם נוסחה מנצחת לבית אישי בדיוק בשבילכם!

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

More from תמי רוטנברג

שתף את המאמר

למעלה