קרדיט תמונת כותרת: pixday


כל פעם זה מעצבן אותי מחדש, אני רואה את זה וחווה את זה פעם אחרי פעם, וכל פעם מחדש אני תוהה על הכסילות הזו.
למה משקיעים עליי פול כסף להביא אותי, להפוך אותי ללקוחה ואז לגרום לי להתרגז בכל דרך אפשרית. לתת לי שירות נוראי בנוסח ישראלי אוריינטלי, ולהסתכל עליי בעיניים האלה שאומרות:

"לכי, יש מספיק לקוחות שמחכים אצלינו בתור"

אז זהו, הבנתם אותי אני רוצה לדבר על שירות. על המילה הזו שמזמן אבדה את חינה, כי בכל מדיה אפשרית תראו אותה מתנוססת, עלובה למראה, מתבוססת בדמה, כי לקחו אותה, את המילה, הפיצו אותה ולא התכוונו לאף אות ממנה.

ואיך אני יודעת? אני לא גאון... אני פשוט מרגישה את זה בשירות הציבורי והפרטי.
השירות הזה, או יותר נכון החוסר שירות הזה- גורם לי לבכות, לאבד אימון בכל מי שהאמנתי אי פעם.

אני חווה את זה בקניונים, בחנויות, בנותני שירותים, בבנקים ו... רגע אחרי שהפכת מליד לעוד לקו, את נשכחת כמו שיכור מתנודד בסמטה. כמו אבן שאין לה הופכין.

תכלס' זה עצוב.

וכאן אני הקטנה שואלת: באמת כל כך מסובך להשקיע בשירות? בכח אדם מושקע, בצרכים בסיסיים,
בהפחתת הבירוקטיה ובעוד מרעין בישין?

כבר לא מדברת על לתת שירות פרימיום... מי חושב על זה בכלל, פרימיום? לא הגזמת?


shutterstock_122625733 (Large).jpg



עכשיו, בואו נעשה תרגיל קטן, זורמים?

עצמו את העיניים, חשבו על כל הלקוחות שלכם... אלא המקסימים שאתם מתים עליהם,
ואלה המאתגרים שבזכותם יש לכם כבר סכום לא מבוטל של שערות לבנות.

תחשבו מה הסיבה שהם לקוחות שלכם ואיך הייתם רוצים להשאיר אותם קרוב אליכם מה לדעתכם,
יגרום להם להישאר לקוחות, לפרגן עליכם, להמליץ עליכם, לכתוב עליכם פוסט בפייסבוק.

תכלס, מה יגרום להם לעשות 'וואו' אחד גדול??? יש?

אולי לפרגן להם ככה סתם ביום בהיר, אולי סתם לעזור להם עם דברים אחרים שלא קשורים אליכם בכלל. אולי להפתיע אותם במתנה מפנקת כיפית כזו שירגישו שמישהו חשב עליהם?

טוב, אפשר לפקוח כבר עיניים, הנה, ככה בדברים קטנים השירות שלכם יכול להפוך לוואו.. למשהו זכיר, לפוסט ויראלי בפייסבוק, שיגיע היישר מהבטן של הלקוח שלכם.

בעולם למוד אכזבות, בעולם בו השירות הוא להמלצה בלבד, שירות יוצא דופן, ושירות עם יהלומים קטנים ומפנקים, יניח אתכם אחרת על המפה.

שווה את המאמץ, נכון?