במספר פרסומים שיצאו בשבוע האחרון במדינה על ידי חברות פרטיות וסוציאליות אפשר לראות את היחס המיוחד לנושא התזונה והכושר.
באחד הקמפיינים המבקש לעצור את התדרדרותם של צעירי הדור להשמנת יתר, נעשה שימוש מקסים באיקון האמוג'י המוכר לנו.
Viver Pra Valer, החברה שהזמינה את הקמפיין התמקדה במסר "שימו לב להשמנה בלתי מבוקרת בילדים".
הפרסומת נוצרה על ידי בולרו, ברזיל. עבור Viver Pra Valer.
סוכנות פרסום: בולרו, ברזיל.
מנהל קריאייטיב: אנדרה מוטה.
אמנות מנהלים: חורחה Sobreira, ברונו Nastri.
קופירייטר: פליפה ירזון.
הגיע זמן לכושר...
חברת חדרי הכושר Box הברזילאית מציעה לכל המעוניינים בגוף בריא ונראות טובה יותר, עצה טובה לחיים: לעצור את המירוץ- באמצע הספינצ', בחיסול הכריך הנוטף, או בעומקה של חפירה בעוגת קצפת, ופשוט להתעמל.
"אנחנו חיים את חיינו ולא חושבים כל כך על השפעת האוכל עלינו". מסביר המפרסם.
קמפיין חדרי הכושר החליט על קישור בין אובייקטים עגולים לשעונים, על מנת להמחיש כמה העצירה במהלך היום לשעת כושר, קריטית לחיים. ולא פחות, להתמקד בהדרכת תזונה נכונה במסגרת הפעילות.
"אם אתה חושב כל הזמן על אוכל, הגיע הזמן לשינוי". אומר הקופי בחלק מהמודעות.
הפרסומת נוצרה על ידי Wiz תעמולה, ברזיל. עבור Box.
סוכנות הפרסום: תעמולה Wiz, לונדרינה, Paraná, ברזיל.
מנהל קריאייטיב: מריו סקי.
מנהל אמנות: Duh Zacchi.
קופירייטר: אנדריי סוארס.
דומינו של פיצה
ומדיאטות לאכילה עתירת קלוריות: פיצה דומינו מכריזה על עצמה שהיא לא רק משהו לאכול, אלא מהווה חלק כייפי מחיי היומיום.
"פיצה דומינו חלק מרגעי ההנאה בחוף הים, חלק מצפייה בסרט וחלק מההנאה במשחק כדורגל עם חברים", אומר המפרסם. בקיצור, המסר אותו מבקש להביע המפרסם הוא: "פיצה דומינו היא חלק מכל כיף בחיים".
הפרסומת נוצרה על ידי X3M Ideas, ניגריה. עבור פיצה של Domino.
בכיתוב המודעות מופיעים מסרים כמו: "הפוך את רגעי הכדורגל לבלתי נשכחים עם הטעם הטעים של פיצה מספר 1".
סוכנות פרסום: X3M רעיונות, לאגוס, ניגריה.
מנהל קריאייטיב: אדסולה קוסוקו.
מנהל אמנות: Femi Bonojo.
קופירייטר: Nonso מבגוו.