מי יכול לקרוא בדקה 1.8 מיליון מילים?

1800000.gif

קמח ומים, אלו היו מאז ומעולם אמצעי הפרסום: מעט דבק, מודעות רחוב בשחור לבן ובדרך כלל גם אותיות צפופות שבקושי היה אפשר לקרוא אותם.

עם הזמן למדו הפרסומאים על המושג "עיצוב"- לעצב את המודעה בצורה מושכת יותר, לחשוב על הרצונות של הלקוח / צופה, למקד את קהל היעד ולהשתמש בכלים וצבעים ססגוניים יותר.
ובאמת, זה הוכיח את עצמו: המכירות עלו, הרווחים זינקו והפרסומאים נצלו כל בדל חידוש טכנולוגי, על מנת להתקדם ולשפר יותר את יכולות הפרסום.

איפה שהוא, בשנים האחרונות, גילו הפרסומאים כלי עוצמתי פי כמה ממה שהיו רגילים העסקים השונים והלקוחות לראות- סרטים!
הסרטים שהיו מוכרים עד כה מהוליווד, החלו לשמש כסרטי פרסום.

העסקים המתקדמים הוסיפו את הסרטים כאמצעי נוסף לפרסום והתוצאות היו מדהימות.
ולמה?
כי בקריאה של טקסטים או בצפייה בתמונות, המיקוד והריכוז שנדרשים על מנת לאתר את מה שרלוונטי עבורנו, מעייפים אותנו ועלולים לגרום לנו לנטוש עוד לפני שהגענו למסרים החשובים שרצה המפרסם להעביר.

סרטון מגשר על הפער הזה בדיוק.
הוא משלב בין הריכוז של קהל היעד לבין המהירות שבה המסר עובר.
עם כתיבה נכונה של תסריט, עם מסרים מתאימים וויזואל איכותי, אנחנו שובים את קהל היעד ומשאירים אותו ממוקד, כאשר המידע הרלוונטי מגיע אליו בצורה נוחה לעיכול ואפקטיבית.
בהתאם לכך, אנחנו גם מצליחים להניע את הקהל היעד שלנו לפעולה בצורה הרבה יותר יעילה ומהירה.

ד"ר James McQuivey חקר בדק והעלה ממצאים מדהימים, כי דקה של צפייה בסרטון שווה כמו 1.8 מליון מילים!!!

סרטון אפקטיבי הוא הכלי החזק ביותר להעביר מסרים בעולם הדיגיטלי. כשאנחנו צופים בסרטון, יכולת הריכוז שלנו עולה, החושים שלנו (ראייה ושמיעה) מכוונים אך ורק לסרטון ואנחנו ברמת מוכנות אידאלית לקליטת המסרים שיופיעו בסרטון..

האמת שיש בזה גם הגיון...

תתאר לך שאתה שוכר את המסבירן הטוב ביותר, עם הקול הכי מרתק ועם התנועות הכי משכנעות, הוא עומד בעסק שלך מהבוקר עד הלילה ומסביר לכל מי שרוצה, למה כדאי לקנות אצלך... לא רק זה, הוא הולך לבתים של הלקוחות שלך, הקיימים והפוטנציאלים, ומשכנע אותם שאתה העסק הכי מוצלח, נשמע טוב? סרטון מקצועי עושה את העבודה הזאת... סרטון טוב, מביא את המסבירן הטוב ביותר שפשוט משכנע, נותן ביטחון ואמון, והכי חשוב מושך לקוחות ובלי לתת לו תלוש בסוף החודש...

אז איך זה לא יעבוד?

8 סטטיסטיקות על סרטון בעסק

1. שימוש בסרטון מגדיל ב- 74% את יכולת האנשים להבין את המוצר/ שירות שלך.
2. אנשים שוהים באתר שמכיל סרטון פי 2 בממוצע מאשר באתר ללא סרטון.
3. 90% מהאנשים מוצאים בסרטונים ככלי עזר מועיל בקבלת החלטות.
4. אחוז ההמרה לאתר עם סרטון גדל בכ- 20%.זה המון!
5. אתרים הכוללים סרטונים בתוכן מקבלים דירוג גבוה יותר, בצורה משמעותית בקידום האורגני בגוגל.
6. בכל יום 100 מיליון משתמשי אינטרנט צופים בוידאו מקוון.
7. 75% מהמנהלים צופים בסרטונים הקשורים לעבודה באתרי העסק לפחות פעם בשבוע.
8. 46% מהמשתמשים ינועו לפעולה לאחר הצפייה בסרטון,

46.gif



מה עוד גילו הפרסומאים?


לפעמים המסר שאנחנו מעבירים ללקוחות, נהיה הרבה יותר קליט כשמעבירים אותו בצורה שאינה ישירה לעולם שלו. עם דמויות מצחיקות ועולם דמיוני שאינו קיים. כך הצופה קולט את המסר בצורה רכה יותר, ואינו מפעיל התנגדות למסר הטמון בסרט... לזה קוראים "אנימציה" (הנפשה בלועזית) בונים עיצוב בהתאמה למותג הלקוח ומנפישים אותו, בלי הסרבול של ימי צילומים, שחקנים, מטוסים ורכבות...

tpuch2.gif


5 הסיבות שבגללן בעלי העסקים מעדיפים סרטוני אנימציה

1. המחיר – מחירו של סרטון אנימציה איכותי, יהיה נמוך מאשר סרטון איכותי מצולם- הכולל תסריטאים, שחקנים, צלמים, מאפרים, אנשי סאונד, עורכים ובימאים. לעומת זאת, סרטון אנימציה מופק על ידי צוות קטן ויעיל הכולל תסריטאי, מאייר, קריין, מעצב גרפי, אנימטור וסאונד. המחיר כמובן בהתאם.

2. זמן הפקה – בעוד סרטון מצולם דורש הערכות לוגיסטית, תיאומים, הכנות, תקלות ומכשולים, סרטון אנימציה יכול להתחיל ולהסתיים תוך שבוע, מאז ההחלטה שלך ועד שאתה מכניס כסף מהסרטון..

stear.gif





3. ביטוי – בעוד סרטון וידאו מתקשה לבטא את עצמו בצורה משוחררת, סרטון אנימציה מציע עולם חדש עבור קהל היעד, פנטזיה הכוללת דמויות, אוירה, מקומות רחוקים ומיצוב חד עבורך בצורה זכירה, עדינה ונעימה.

4. עוצמה וחדשנות – אנימציה היא העוצמה החדשה. בעבר חברות נהגו להציג את כוחן בעזרת סרטונים המתארים כוח אדם רב, הפקה גרנדיוזית, צי רכב גדול, היום, אותן חברות מציעות עוצמה בדמות סרטון שנון, אינטליגנטי וחד מאוד. אנימציה מעבירה מסרים חדים בתלבושת לא אחידה, ולא מאיימת.

cdssnut11.gif


גמישות
– יש לא מעט נושאים שלא מתאימים לסרטון מצולם. כמו סטארטאפ, סרטוני הדרכה ועוד תחומים רבים אחרים...

במאמר הבא נלמד בעז"ה, למי מתאים סרט אנימציה ועל 8 הכללים שיעזרו לכם לבנות לבד את הסרט שלכם.

yyn.gif



הכותבת היא אנימטורית, בעלת סטודיו לאנימציה.
  • 20.gif
    20.gif
    KB 182.1 · צפיות: 112
על המחבר
ס
סטודיו מנפיש - זה שם העסק שלי.

כן, זה סטודיו לאנימציה.

אני עסוקה במתן כלים חדשניים לעסקים שרוצים להיראות טוב יותר, להסביר את עצמם טוב יותר וכמובן לשווק ולספר על עצמם בצורה הכי טובה ורהוטה.

תכל'ס - מה אני עושה:
סרטוני אנימציה, לוגו מונפש, באנר מונפש ועוד המון דברים שזזים כמו קבצי לוטי לאתרים וכדומה.
זה האתר שלי www.manfish.co.il

כל פרוייקט עובר ניתוח ומחקרי עומק כדי להצליח לכבוש את המטרה אליה אנו מצפים עם פרסום הפרוייקט.

התקציב של הפרוייקטים נגזר בהתאמה מלאה לתקציב והגשמת חלומותיו של הלקוח, ותהליך העבודה נעשה בשיתוף פעולה מלא בכל שלבי ההתהוות של הסרטונים, רוצה לקרוא על התהליך? זה מרתק.. https://manfish.co.il/process-work/

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

More from לאה ויספיש

שתף את המאמר

למעלה