במשך 3 ימים גדשו עשרות אלפי ילדים והורים את האולם בבנייני האומה, בפסטיבל השנתי של 'חבורת תריג' עם 12 מופעים מלאים מפה לפה. בפעילות מ״מ ר״ע י-ם הרב צביקה כהן, ילדי ירושלים זכו לכרטיסים מוזלים בסבסוד העירייה.

צפו בתיעוד המלא:

חיים טוויטו13   .jpeg
חיים טוויטו 1.jpeg
חיים טוויטו 2.jpeg
חיים טוויטו 3.jpeg
חיים טוויטו 4.jpeg
חיים טוויטו 6.jpeg
חיים טוויטו 7.jpeg
חיים טוויטו1 1   .jpeg
חיים טוויטו5  .jpeg
חיים טוויטו8   .jpeg
חיים טוויטו9   .jpeg
חיים טוויטו10   .jpeg
חיים טוויטו12   .jpeg

קרדיט תמונות: חיים טויטו


כמדי שנה בימי בין הזמנים פסטיבל מופעי הקיץ של חבורת תריג הגיע לבנייני האומה עם 12 מופעי ענק במשך 3 ימים עמוסים וגדושים, כאשר בכל יום מתקיימים 4 מופעים עם כ-3,000 איש בכל מופע.


לאחר היום הראשון של סדרת המופעים, בהפקה מביטים בסיפוק על ההצלחה המסחררת. "זאת החגיגה השנתית של חבורה תריג, ואנחנו מתרגשים לקראתה כל שנה מחדש״ אומר אריאל ברמן, מיוצרי חבורת תריג. ״מרבית המנויים של תריגניק כאן, יחד עם עוד הרבה אנשים וילדים שאוהבים את ההרפתקאות של החבורה".


מנחם הלפרט, מנכ"ל חבורת תריג, מוסיף: "זה המופע עם הסנטנדרטים הכי גבוהים שקיימים בציבור החרדי והדתי, רמה של במה, רמה של שחקנים. הרף שהצבנו לעצמנו הוא מאוד גבוה". דוד פדידה, מפיק המופע של חבורת תריג מצטרף להלפרט ואומר: "הבמה של חבורת תריג השנה מיוחדת מאוד, למיטב ידיעתנו זו הבמה הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם בבנייני האומה, הכל כדי להעצים את החוויה של הצופים שיבואו ויהנו מהמופע".


אריאל ברמן שמספר בקולו את התסכיתים של חבורת תריג, מציין: "חבורת תריג זו עלילה מתמשכת, כל חודש יוצא פרק חדש בסדרה בתקליטור שמע, והילדים שומעים את הדמויות מדברות. במופע הם למעשה רואים את הדמויות שהם כל השנה שומעים, רואים אותם על הבמה בגודל אמיתי אז העוצמה של החוויה היא הרבה יותר גדולה".


הלפרט מספר על ההצלחה הגדולה, "הציבור מצביע ברגליים, אנחנו צופים שיגיעו למעלה מ-30 אלף איש. ועדיין נותרו כרטיסים אחרונים ליום שני ויום שלישי, רוצו לאתר לרכוש ובואו בהמוניכם לחווית תרבות בלתי רגילה בציבור החרדי, כאשר מלבד המופע, המשפחות שמגיעות יכולות ליהנות גם בדרך לבמה ממתחמים מיוחדים לילדים״.


המארגנים מדגישים כי למרות ההפקה האיכותית, המחיר נשאר שווה לכל נפש: "אנחנו עושים את כל המאמצים לעמוד ברף הגבוה מבחינת ההפקה ועדיין למכור במחירים הוגנים״ אומר הלפרט ומוסיף, ״לשמחתנו עיריית ירושלים נרתמה למען ילדי העיר ובפעילותו של מ״מ ראש העיר הרב צביקה כהן, מסבסדת העירייה את הכניסה במחיר מוזל לתושבי ירושלים״.


ברמן מספר על החשיבות שהוא רואה בלכבד את הילדים, "היינו יכולים להשקיע כעשרה אחוז ממה שיש כאן על הבמה וכנראה שהיו נהנים לא פחות, אבל חושב לנו לכבד את הקהל שלנו ולתת לו את הטוב ביותר שאפשר". דוד פדידה מצטרף לדבריו על הדגש בתכנים החינוכיים ומספר גם על הצד המוסיקלי, "התסריט מאוד חינוכי עם המון תוכן, הילדים לוקחים איתם דברים הביתה. הוספנו לתוך התסריט קטעים מוסיקלים, בביצוע של הזמר רפאל אוזן ומקהלת ׳קאפלה׳. שירים מאוד מרגשים מכל קצוות הקשת המוזיקלית, פיוטי מורשת של עדות המזרח לצד ניגונים חסידיים. המופע נותן מענה לכל המגזרים וכל העדות. כולם מוזמנים.״