טאוברד מלווה אתכם צעד צעד למטבח ביתי בריא, עשיר וטעים


בואו נעשה רגע ניסוי. נעצום עיניים ונרגיש מה המילים "תזונה בריאה" גורמות לנו.
אחד הדברים שגילינו כמפתחי מאפים בריאים, הוא שהמילים הללו גורמות לתחושה של חרדה קלה אצל רוב האנשים. תזונה בריאה מתפרשת כצעד הכרחי למען הגוף, אך גם כצעד מגביל ומייסר עבור הנפש. אנחנו רוצים לאכול בריא, אבל לא ששים לקראתו. קרואסון חמאה מדופף, עמוס בשוקולד, מכניע רבים וטובים מאיתנו. אבל האמת, שעם קצת ידע, טכניקות בישול, היכרות עם חומרי גלם, גם המטבח שלכם יכול להיות בריא יותר. במאמר הזה ננסה להתמודד עם כמה מהמיתוסים הפופולאריים ביותר לגבי תזונה בריאה ולגלות לכם כיצד גם אצלכם ניתן לעשות כמה שינויים קטנים, שיגרמו למהפך גדול.

mail (1).jpg


"אוכל בריא הוא לא טעים"
- לא נכון! בריאות וטעם הם לא הפכים. פשוט בריאות דורשת עבודה עם חומרי גלם אחרים שצריך להכיר את המאפיינים שלהם. סלט יכול להיות מאד בריא ומאד טעים אם יודעים לתבל אותו כראוי ולעשות שימוש בנותני טעם (בצל, שום, אורגנו, זרעי צ'יה, צ'ילי), לחמים מלאים יכולים להיות נהדרים אם יודעים לעבוד עם קמחים מלאים (יעידו פיתות הכוסמין שלנו, שזכו במקום הראשון במבחן הטעם של מגזין ממון), לביבות בתנור יכולות להיות טעימות לא פחות מלביבות מטוגנות.


"אני לא יכול לוותר על מתוק"
- אתם לא צריכים לוותר על מתוק, פשוט להחליף את הממתיק. במקום סוכר לבן לעבור לעשות שימוש בממתיקים כמו סילאן, מייפל טבעי, דבש, סוכר קוקוס\קנים, רסק תפוחים וכו'. מתכונים מעולים לא חסרים. ואם אתם ספקניים, זה בדיוק הזמן לנסות את העוגיות של ליין הבריאות המתוק שלנו, "בריידיז"- קונדיטוריה בריאה להפליא אשר מפתיעה את טועמיה כל פעם מחדש: עוגיות מקמח כוסמין מלא, המומתקות בדבש/ סילאן/ רסק תפוחים ומכילות חומרי גלם איכותיים במיוחד.

עוגיות-עם-אייקונים.png


"אין מצב שהילד שלי יאכל בגן כריך בריא, הוא יעדיף להישאר רעב"
- אמהות רבות שמתייעצות איתנו מספרות לנו שהם רוצות לעבור לתזונה בריאה, עבור הילדים, אבל הן יודעות שאין סיכוי שהילד שלהם ייפרד מהלחמניה הלבנה עם השוקולד, ואם הוא יקבל משהו אחר, הוא פשוט יחזיר אותו הביתה. לכן הטיפ שלנו אליהן הוא לעבוד באופן הדרגתי. אם הילד רגיל ללחמניה מקמח לבן עם ממרח שוקולד, בשלב הראשון ניתן לוותר רק על רכיב אחד ולהחליף אותו. למשל לעבור ללחמניה מקמח לבן עם טונה וביצה קשה, או לחמניה מקמח מלא עם שוקולד. בשלב השני, ניתן להפוך את הממרח המתוק שהוא רגיל אליו לבריא יותר (למשל לעשות שימוש בממרח טחינה מומתק בסילאן, בממרח תמרים טבעי ללא סוכר, או בממרח קקאו ואגוזי לוז מומתק במייפל). בשלב שלישי, להחליף את הפרי הקבוע במגוון ירקות חתוכים בכל מיני צבעים. בשלב מתקדם יותר ניתן להציע לו לחמניה מקמח מלא, שתוכנה אינו מתוק כלל (חביתה, חומוס עם מלפפון, טונה עם ביצה, גבינת עיזים וכו'). חוששים? לטאוברד ליין עשיר של לחמניות ופיתות מכוסמין וקמחים מלאים, שגם ילדים אוהבים! נסו אותנו!


"תזונה בריאה יקרה יותר"
- צרכנות נבונה עושים עם שכל ולא עם בטן... יותר קל לנו להשקיע סכום גבוה בעוגת קונדיטוריה יוקרתית ומפתה, במקרה הזה הבטן משלמת. אבל אם נעבור לעבוד מהשכל, ונשאל מה נכון וטוב עבורנו, נבין שעדיף להוציא בקניה בין 5-10 שקלים יותר עבור לחם איכותי ומזין ועוגיות מדגנים מלאים, מועשרות באגוזים. תזונה בריאה היא לא מותרות. היא הוצאה חכמה ומושכלת. לאכול בריא זה להזין את הגוף ולתת לו מענה מדויק ומושלם.
אנחנו בטאוברד משתדלים שהמחירים שלנו יהיו נגישים לכולם, ומציעים משלוח חינם מעל הזמנה של 100 ש"ח, על מנת לאפשר לכולם ליהנות ממאפים בריאים בלי לחשוב פעמיים.

תמונה-של-כריך.jpg


המעבר לתזונה בריאה זה "הכל או כלום"
- לא נכון! לעבור לתזונה בריאה לא אומר שאסור לכם ליהנות מקינוח מושחת. לגמרי אפשר להחליט שבימי השבוע שותים את הקפה עם עוגית כוסמין ללא סוכר, ובשבת מתפנקים על עוגה עם סוכר וקצפת, שלארוחת העשר מכיניים לילדים לחמניה מקמח מלא, אבל לארוחת הערב מאפשרים להם יותר מרחב בחירה. אף אחד לא מצפה מכם לעבור מאפס למאה ביום אחד. מתחילים בצעדים קטנים, מתרגלים לטעמים החדשים ולאט לאט מתקדמים.


אין לכם זמן להכין אוכל בריא? אנחנו כאן כדי לספק לכם מבחר עשיר של מאפים, החל מלחמים, לחמניות ופיתות, דרך עוגיות בריאות מופלאות ועד גריסיני כוסמין שאתם יכולים להגיש לארוחת ערב לצד טחינה לימונית וכמה ירקות חתוכים. הכל מגיע עד אליכם, טרי מהמאפייה, במשלוח חינם בקנייה מ-100 ש"ח.
שימו לב! בכל חודש אנו מציעים מבצע חדש משתלם במיוחד, שיאפשר לכם לדגום מאפה אחר שלנו בהטבה מיוחדת (ברישום לניוזלטר שלנו, תקבלו עדכון ישירות למייל). מוזמנים להתחיל לנסות להכניס בריאות גם למטבח הביתי שלכם, עם ליין מוצרים עשיר כשר למהדרין ומפנק, נגיש לכל משפחה.


לקבלת משלוח טרי עד הבית חינם* לחצו כאן: https://bit.ly/3lJkdei