לא פחות מ- 4813 גולשים השתתפו בתחרות הייחודית לדירוג מודעת הרחוב הטובה ביותר מבית 'גיל גרופ' ואתר 'פרוג' * ההגרלה נערכה במסגרת פודקסט מומחי פרסום, שחידדו את יתרונות החשיפה והאפקטיביות של ענף מודעות הרחוב בציבור החרדי * צפו


גמר תחרות "הלוח המנצח" התקיים בשבוע שעבר בו נחשפה מודעת הרחוב האהובה ביותר ע"י הגולשים והוגרלו הפרסים מבין המדרגים. מדובר בתחרות הייחודית של חטיבת 'גיל סטריט' מבית חברת תקשורת שיווקית ומדיה 'גיל גרופ' המובילה את תחום מודעות הרחוב במגזר החרדי בשיתוף האתר "פרוג".

התחרות עוררה עניין רב מאד ונטלו בה חלק לא פחות מ- 4813 גולשים. במסגרת התחרות שנשאה פרסים, התבקשו הגולשים לדרג את שלוש המודעות הנצפות והבולטות ביותר מתוך כ-20 מודעות נבחרות שפורסמו על ידי גיל סטריט בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר נערך גמר התחרות בפודקסט מומחים מיוחד, בה נחשפה המודעה המנצחת ונערכה ההגרלה בין המדרגים.

בפאנל מומחי הפרסום אותו הנחה רובי כהן, איש קריאייטיב ואסטרטגיה בגיל גרופ, השתתפו: דוד גלפרין, יו"ר ובעלים של 'גיל גרופ', חיים דיקמן מנכ"ל אתר פרוג, ועשאל עמיחי, שותף ובעלים של משרד עשאל עמיחי וסמנכ"ל הקריאייטיב. בפודקסט המרתק, ניתחו המומחים את היתרונות הרבים של ענף מודעות הרחוב במגזר החרדי, על רקע עולם הדיגיטל המתפתח.

"יש מעל 100 עיתונים ומקומונים בציבור החרדי", פתח רובי כהן את הפאנל והוסיף, "ועדיין יש משהו מיוחד במודעות הרחוב, בדרך שהם צובעים את העיר. מסתבר שמי שמתחיל לפרסם במודעות רחוב – לא מפסיק".

דוד גלפרין: "ענף מודעות הרחוב בציבור החרדי הוא חזק מאד. לדוגמה, ברמת גן כולה יש רק 50 מודעות רחוב, ואילו בבני ברק שהיא קטנה יותר בשטחה מר"ג יש לא פחות מ-400 לוחות מודעות. כך גם בירושלים. בכל צומת מרכזית, תחנה, בית כנסת, מכולת תמצא לוח מודעות מרכזי, דרכו אתה יכול להגיע לכלל הציבור החרדי". גלפרין חידד את יתרון מודעות הרחוב על פני העיתונים, המדיה והרדיו. "יש אנשים שלא מכניסים הביתה שום עיתון או נמנעים מגלישה באינטרנט, לכן דרך מודעות הרחוב אתה מגיע לקהל הרחב ביותר. בנוסף, יש את העלויות הגבוהות בפרסום בעיתון לעומת מודעות הרחוב, וכן את החשיפה המתמשכת כאשר הציבור רואה את אותה מודעה שוב ושוב".

חיים דיקמן: "כשאני רוצה לפרסם מוצר או אירוע לכלל החוגים בציבור החרדי, אני חייב לפרסם בכל הביטאונים המגזריים. אבל במודעות רחוב אני מגיע לכולם. כולם נמצאים ברחוב. בנוסף, מדובר בקהל שבוי, שהרי אדם שמחכה בתחנת אוטובוס או עומד בפקק, הוא קורא את מודעות הרחוב כדי להעביר את הזמן ולכן החשיפה מוגברת".

עשאל עמיחי: "אני מאד אוהב את המדיה הזו, כי היא מלאת נוכחות ויש בה משהו מתרבות הרחוב. פרסומאים רבים ויידועי שם עשו קריירה גדולה רק מפרסום חוצות. האם אפשר לדמיין את הטיימס קוויר בניו יורק ללא הפרסומות הרבות? לכן, למרות שאנחנו בעידן דיגיטלי מתקדם, אי אפשר לחשוב על ענף הפרסום בלי שלטחי חוצות, כמו שאי אפשר לדמיין הפגנה בלי שלטים ביד".

בתום הפאנל, נחשפה המודעה שזכתה לניקוד הגבוה ביותר מצד הגולשים: מודעת ההצגה "יוצאת לחופשי" של טלי אברהמי. המומחים הסבירו כי הבחירה הגבוהה נעוצה בוויז'ואל העליז והתופס את העין וגם באהדה למותג של טלי אברהמי.

לאחר מכן נערכה ההגרלה בין הגולשים שהשתתפו בתחרות, בה עלו שלוש זוכות: פרס ראשון - מימון בסך 2,000 ש"ח לקורס לימודים מבית פרוג. פרס שני – חופשה זוגית בסך 1,700 שקל, פרס שלישי – מחשב נייד.
  • צילום מסך 2021-11-23 120801.png
    צילום מסך 2021-11-23 120801.png
    KB 424.4 · צפיות: 28,833