חלמו שנים רבות, יצא סוף סוף לשימוש הלקוחות והתקבל באהבה ובהתלהבות ע"י המשתמשים. אותם 112,000 ספרים (!!!),המוצגים דף אחר דף כצורתם המקורית, אך במעטפת חדישה, ידידותית למשתמש, מאירת עיניים ונוחה לשימוש. עוד בממשק החדש מנוע חיפוש משודרג, מהיר יותר (גוגל של ספרי יהדות, כבר אמרנו?) ועוד תוספות מרעננות. את תכנה מופלאה זו אנו משווקים עכשיו ב 30% הנחה!

אם דחית את קנית 'אוצר החכמה' עד עכשיו, אם שיכנעת את עצמך ואת הסובבים אותך ש'אפשר להסתדר' גם בלי', אם קינאת בסתר בלומד היושב לידך שבהינף אצבע יכול להגיע לכל הספרים שהוא צריך בלי להתקע – הגיע הזמן שתגיד לעצמך "עד כאן, כמה עוד אני יכול לדחות את ההחלטה?' עכשיו זו ההזדמנות בשבילי! "

מבצע שבוע הספר של 'אוצר החכמה' התחיל בכ"ו סיון ויסתיים ב י"ד תמוז תשפ"א ( 6-24/6/2021). במבצע ניתנת הנחה חד פעמית של 30% ממחיר התכנה עד 36 תשלומים שווים (בכרטיס אשראי). הנהלת 'אוצר החכמה' מבקשת לזרז את המזורזים ולהבהיר שאחרי סיום המבצע אין אפשרות לתת הנחה ברכישת התכנה.

מה עוד גרם ל'תהפוכות ובשורות" כפי שצוין ? 'מפרשי האוצר' – הדובדבן שבקצפת מבית 'אוצר החכמה'. בימים אלו הסתיימה עבודה בת שלוש שנים על כל מסכתות הש"ס, עבודה רבת השקעה מחשבתית ורבת עורכים, שזמינה לעת עתה רק ללקוחות 'אוצר החכמה' , ונמכרת עדיין במחיר מוזל.

דלו המילים לתאר את התכנה החדשנית, בה הלומד יכול ללמוד כהרגלו על גבי דף גמרא אינטרקטיבי (המובא בצורת הדף המקורי של ש"ס וילנא) . כאשר הוא מתעניין בדברי מפרשי התלמוד שעל קטע ספציפי כלשהו, לחיצת עכבר על הקטע, תציג בצורה מסודרת, לימין הדף, את דברי כל המפרשים שעוסקים בקטע זה, מסודרים זה אחר זה, כשניתן לעבור ביניהם בגלילה מהירה. לחיצה על הקטע הנבחר, תציג את מלוא הדף של מקור זה.

להזמנות שבוע הספר – 02-5866078 <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> www.otzar.org