אחרי ימים ארוכים ואלפי פניות מרגשות התקיימה היום ההגרלה של מבצע מגשימים חלום בבית פרוג.
האמת, לא ידענו כמה ביקוש יש לרכישת מקצוע בתחומים הנלמדים בפרוג, ההודעות שאנשים צירפו לימדו אותנו על הנחיצות של קורסי ההכשרה בפרוג.

בשונה מהרבה תחומים אחרים ומקומות לימוד שונים הלימוד בפרוג מתאפיין בפרקטיקה שמקורה בניסיון רב שנים, כך למשל קורס עיצוב פנים מאפשר כיום לתלמידים להיכנס לתחום כבר אחרי חצי שנת לימודים ואחרי שנה וחצי לצאת עם מקצוע יוקרתי ומפרנס ביד.
בנוסף, המקצועות הנלמדים בפרוג הינם רבגוניים, לדוגמה בוגרי קורס צילום מצאו נישה מסוימת 'והתלבשו' עליה, יש מהן צלמות משפחה וניו בורן (קפצו לפורום צילום...), יש צלמי אירועים ויש צלמי מזון ומוצרים. כך גם בעיצוב גרפי, פרסום ועוד.

כיום לאחר שנה שהלימודים התקיימו בזום ולאור ההצלחה המדהימה בכל קנה מידה הוחלט לעבור למתכונת זום באופן קבוע ולקיים שיעורים פרונטליים רק בשיעורים שאי אפשר לקיימם בזום.
היתרונות לכך רבים. תארו לכם שבעבר היו מגיעים תלמידים למכללה מכל הארץ ומבלים שעות בתחבורה ציבורית (היה לנו גם תלמיד מאילת שהגיע למכללה בבני ברק במשך שנתיים בכל שבוע!), כיום יש לנו תלמידים גם מחו"ל (ואפילו תלמידה אחת חסידת חב"ד שגרה בשליחות ב...סין) שבלחיצת כפתור מתחברים לשיעור, עלויות הקורסים הוזלו באלפי שקלים, יש הקלטות לכל השיעורים ועוד ועוד.

WhatsApp Image 2021-04-14 at 16.17.14.jpeg

ההגרלה התקיימה במכללה בנוכחות אנשי הצוות ובהנחיית מנכ"ל המכללה ר' חיים דיקמן הי"ו האיש והחזון.
הזוכה המאושרת הינה שרינה פז שזכתה בלימוד קורס צילום במתנה
ועוד אחת (לא יכולנו שלא לפרגן לעוד..) היא איטה וקס שזכתה בהנחה של 50% לקורס איור
כל השאר שלא זכו יקבלו מייל המשך עם הנחה אטרקטיבית ומשמעותית. חשוב לנו שתגשימו את החלום האישי שלכם, שתרכשו מקצוע שאתם אוהבים - מקצוע מפרנס, שתהיו מקצועיים ברמה גבוהה, שלא תבזבזו את הזמן בלימוד דברים מיותרים ושתהנו מחוויית למידה שיש רק בפרוג.
  • Screenshot_2021-04-14-20-25-01-874_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2021-04-14-20-25-01-874_com.google.android.gm.jpg
    KB 772.7 · צפיות: 198