בשיחה שנערכה עם אחיו של חיים יעקבזון ז"ל תיאר את הסבל שעובר על בנותיו של אחיו ז"ל : "שרי הבכורה בת ה-12 בוכה בלי הפסקה ואומרת שאבא לא יהיה בבת מצווה שלה, האלמנה רק מחבקת את הקטנה בת ה-3 ולא מדברת כמעט, קשה לנו לדובב אותה" סיפר בעצב.

תושבי שכונת סנהדריה פאג"י מתקשים לעכל את פטירתו הפתאומית של תושב השכונה ואב ל-2 ילדות שלא קם בבוקר.

"הוא היה אדם בריא, יום לפני שנפטר עוד ראינו אותו שומר על הילדה בגינה ולמחרת אומרים לנו שיש לוייה" אומרים בזעזוע.

שכנים שביקרו בבית האבלים מספרים על התחושות הקשות שמלוות אותם מאז: "חיים יהודה ז"ל היה איש עם לב ענק שרצה לעשות רק טוב לאחרים, מדובר בקרבן ציבור ואנחנו חייבים לראות שהאלמנה והיתומות הקטנות לא יישארו לבד"

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

משפחת יעקבזון התגוררה בברכפלד ולאחר 6 שנות ציפייה נולדה בתם הבכורה שרי(12), לפני כשנתיים עברו לצפת, שם בהפרש של 9 שנים נוספות נולדה בתם הקטנה מיכלי (3).

בצפת חוותה המשפחה קשיים רבים בעיקר בשל המרחק הגיאוגרפי מההורים ואחרי התלבטות קשה עזבו שוב את הדירה לטובת שכונת סנהדריה בירושלים.

חיי השגרה של חיים יהודה היו מלאים באתגרים והוא חווה קשיים בתחומים רבים אך למרות זאת השתדל לחיות בשמחה תמידית. את כל חייו השקיע בבנות הקטנות שרי (12) ומיכל (3) אותן אהב אהבת נפש.

השכנים שהספיקו להכיר את האב במעט מספרים על אברך עדין ומאיר פנים שהיה אהוב על כל רואיו.

ביום ראשון לפנות בוקר הבחינה רעייתו כי הוא לא מגיב והזעיקה עזרה, כוחות ההצלה שהגיעו לדירה החלו לבצע בו החייאה לעיני הילדות הקטנות אך לאחר מס' דקות נאלצו לקבוע את מותו.

כאמור, עם פטירתו הותיר אחריו את רעייתו חנה יעקבזון ושתי ילדות צעירות שהיו קשורות אליו בעבותות אהבה. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית בתו הבכורה מספרת על רגעי ההלם והפחד הקשים.

לצפייה בסרטון הקליקו כאן>>>

אמה שאבדה את הכל בגיל 38 מתקשה לעכל את האסון ומצטרפת אליה מכיסא האבלים:

" היינו נשואים 18 שנה, קשה לי לעכל שהוא לא נמצא, הבנות היו מאוד קשורות אליו והוא אליהם, הוא היה המשענת שלנו והמפרנס העיקרי של הבית.

אני לא יודעת איך ממשיכים מפה וממש מבקשת, אנא תעזרו לנו ואני מברכת אתכם שבזכות המצווה הגדולה יהי לכם נחת וכל טוב, ותזכו להיות בגאולה השלמה במהרה"

לעזרה הקליקו כאן>>>