כולנו מכירים את הסצנה הזאת: "אמא, אין לי גרביונים" מתלוננת הקטנה. "אבל איך זה יכול להיות? רק לפני שבוע קנינו לך מארז שלם!" נאנחת האמא ביאוש. "הם נקרעו לי..." משיבה הקטנה. "אבל איך יכול להיות שכולם נקרעו, כל ערב חור בגרב?!"

כן, ככה זה כשקונים גרביונים לא איכותיים, מקבלים חור בגרב וחור בכיס. רכבות נפערות בהם חדשות לבקרים, ובנוסף הם גם מגרדים, מעקצצים ומעניקים תחושה לא נעימה ולא נוחה. אבל רגע לפני שאתם זורקים לפח עוד זוג, בגרבי שרייבר מזמינים אתכם להכיר את וַלֶטו. גרביון חזק ואיכותי מבית שרייבר. וַלֶטו הוא גרביון מעוצב ונוח, המגיע ב-15 20 40 או 60 דנייר. ומבטיח עמידות מקסימלית ונוחות מושלמת. לולטו יש גם דגם מיוחד שיוצר במיוחד עבור הילדות הקטנות, שמטבע הדברים רגילות להשתולל ולהעמיד אותו במבחן. הגרביון מיוצר מבד איכותי וגמיש שיחזיק מעמד לאורך זמן. כי גרביון צריך להיות חזק. נקודה!

כבר כמעט יובל שנים צועדים גרבי שרייבר עם הציבור הישראלי, ומלווים אותו מגיל אפס ועד זקנה ושיבה. החברה הפכה לאחת המובילות בשוק מוצרי ההלבשה בישראל וצברה לאורך השנים קהל לקוחות נאמן שמזדהה עם המותג. ההצלחה של החברה נזקפת לאיכות וקו העיצוב האופנתי והמגוון הגדול של מוצרי החברה. החברה חרטה על דגלה ערכים של מדיניות ושירות אישי אמין ואיכותי.

כל הבגדים שהחברה משווקת, עוברים בקרת איכות קפדנית. וכיוון שרובם נלבשים ישירות על הגוף, הם מיוצרים מבדים רכים ונעימים המתאימים גם לעורם העדין של ילדים. אחרי שמנסים אותם פעם אחת, כבר אי אפשר לחזור ללבוש משהו אחר.

היכנסו עכשיו לאתר הנוח והמתקדם של שרייבר, ותהנו ממגוון ענק של הלבשה תחתונה לכל המשפחה. באתר תמצאו מבחר של הלבשה אישית בצבעים דגמים ומידות לכל הגילאים, החל מתינוקות ניו בורן ועד גיל הזהב. בקולקציה ניתן למצוא גם מטפחות, בגדי ים, גופיות, ציציות. וכל מה שצריך כדי להתחדש לקראת החגים ובכלל.

אז למה אתם מחכים? הקליקו עכשיו למעבר לאתר, והזמינו לכם בגדי איכות מבית שרייבר>>>>>