המילון השלם להורה העצמאי, היזם, ה(לא) חיוני, החרדי, המסוגר לימים הללו + מראי מקומות , מוזמנים להוסיף מונחים:confused:

אֲשֵׁמָה – הם רעבים, הם עצבניים, הם לא יודעים קרוא וכתוב, הם מחרבים את הבית, הם שונאים את המרחב הקולי, אתם אשמים. למה? כי אתם הורים ובבית והקטע החיוני לא חל על המקצוע שלכם. תתנחמו נשמות כולנו באותו הטוסטוס.

בוקר- הזמן הרשמי שמסמן תחילת יום, במסגרת התפקיד שחתמתם עליו מראש אתם צריכים להכין ראשונה עקרית (עדיף שקשוקה, עדיף) ואחרונה, ולהשאיר מסודר אחרי, אה?

גננ.ת – יום אחד זה קורה בלי שנרגיש, לא עזרה שבועת הצופים שלכם ואתם מוצאים את עצמכם מכינים כדורי שוקולד, מציירים עיניים על תפוז ובו זמנית משלימים בין ניצים שבדיוק מפרקים איזה שולחן שהפריע להם לריב.

דפי עבודה – תולים לנו אותם על הדלת, מפוצצים לנו את האינבוקס איתם, כורתים עצים בשבילם, ואחרי שרצתם למדפסת של השכנה והדפסתם הר אתם מגלים שהילדים יצרו מהם מטוסים ומנחת.

הוראה – לעולם, שמעתם, לעולםםםםםםםםםםםםםם לא אעבוד במקצוע הלא מתגמל הזה בו המורה נואמת עד זוב דם לרמקול של האפרכסת והילדים בזמן הזה נוחרים.

וירוס – לא מספיק שסגר מדינות והשבית עולמות עכשיו הוא התנחל במחשב הביתי שנקנה בדמים מרובים, ככה, כי הוא מזמן אדון בארץ הזו.

זום – מילת מפתח חובה למשתתפים "שומעים אותייייייייי?" הוא כל כך מרגיש בבית שהוא כבר לא נתקע אפילו כשמשתרבבים לו לשידור (בטעות כמובן!) ילדים בגופיות.

חיידר- תואר למקום מימי 'אנו באנו' בו הילדים התחנכו, ועשו מפעם לפעם 'סיומים' על פטל וביסקויטים.

טיפול רגשי- בסיום כל זה נלך כולנו בשורה, להעצים את היכולות הקולינריות שלנו, לבחון את עמידות הקול שלנו, לקבוע יעד בו נוכל לזעוק 'טאטע' מבלי שנחשד באי שפיות לנצח.


יהדות- בימים האלה היא עומדת למבחן, בפן הרוחני, הגשמי, הרעיוני, מוטב להקפיד על חינוך מבית ולאטום אוזניים לקולות שנדחפים מבחוץ ובלי ציניות זמן לחשבון נפש עצמי.

כיור- מושג חשוב ללמד את דיירי הבית, לתלות שלטים מכוונים אליו, ולתלות שלט דיגיטלי המצביע על המקום, לא בצעתם את הנ"ל אל תבכו שאתם משוחחים עם סכו"ם ושות' ברחבי הבית.

לימודים- אחרי שהבנו בדרך הקשה ש2020 מבחינה לימודית היא אאוט, שנו מוטציה במח ותבינו ש2021 הולכת בדרכה, חינוך ביתי מעולם לא נראה קרוב כל כך.

מסכה – כמה שלא נדבר בגנותה תמיד היא המלכה בסוף, היא מקור לאוסף, לפרסום, ליחצ, היא אמנם קטנה אבל לפניך, והיא שווה בימים אפורים במיוחד 500 שח במזומן, וגם אצלכם היא תלויה על סוגר דלת ועל ידית ההילוכים? נודניקית.

נגיף – אחרי הפעם האלף שאתם בבידוד בגלל היצור הנוכל הזה וטעמתם כל סוג של שניצל שהשכנים הכינו בטוב לב, הגיע הזמן שלו ללכת, זמן לאמר שלום ולא להתראות אבררר

סגר- או במילה פחות מעודנת חורבן בית שלישי, נכון צריך מדיטציות, נכון חיוביות, נכון רוגע, הכל נכון אבל בא נקרא לילד בשמו חורבן

עצבים- שם תואר חם לתגובה לא רצונית למצב בו אורחי הבית הקרויים ילדים בוחרים להשתזף על הספה לדוגמא

פח – ע"ע כיור, רגע לפני שהבית הופך לאתר חיריה עם מרכז מבקרים מעופפים

צלצול טלפון – עצה ידידותית באם אתם תושבי עיר חרדית, או מי ממשפחתכם גילה את נפלאות הווצא' הטלפוני שימו על השתקקקקקקקקקקקקק, ראו הוזהרתם

קווי נייעס – ריבוי מובטלים יצר טרנד מפעים ,מרטיט וגאוני איך לא חשבו על זה קודם??? סגולה להנצל ראה סעיף קודם

רחמנא ליצלן – תגובה אינסטקטיבית שנאמרת בתקופה האחרונה על כל בשורה מרעישה שנותחתת פה, מקור האימרה מתבסס על נשות קדמונים ועדיין פורחת למרות זאת, היא נאמרת בתוספת יד על הפנים וצקצוק שפתיים, סתם מידע טרוויה למעוניינים.

שקטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט – קריאה נואשת שטוב לאומרה בשעת משבר כאשר גלי הקולות הסביבתיים מתגברים, והמחמירים נוהגים לסגור חלונות טרם הקריאה מה שפתוח, בטוח

תעלת האוזן – אזור בגוף שהיה שלם טרום הסגרים שבאו לעולם, עם התפתחות המוטציות, המקום איבד את צורתו המקורית, עד איבודו המוחלט

המם האחרון – משיח, חבדניק ויז'ניצאי או ליטוואק, לא באמת משנה

כי אם לא הוא נצטרך להתחיל שוב הכל מ'אלף',

אתי קצבורג- מלווה עסקית, מרצה ליזמים ותקשורת בינאישית, עיתונאית
  • 393 (Medium).jpg
    393 (Medium).jpg
    KB 82.1 · צפיות: 342