חנן לחץ שוב ושוב על כפתור השלט שבידו, כאילו שאם ילחץ יותר פעמים ויותר חזק זה מה שיעזור.

הוא עמד במרכזו של מגרש חניה ענק, כזה שרק מרחבי האינסוף של הנגב יכולים להציע, וסקר שוב ושוב את החניון, מחפש נואשות אחרי המאזדה 3 הלבנה שלו, אחת מני מאות רבות של רכבים בחניון, כשבתוכם כמות לא מבוטלת של רכבים מהדגם הזה.

שוב ושוב הוא עבר על כל החניון, תוך כדי שהוא לוחץ על השלט כל הזמן, עד שהיה בטוח שכבר כיסה את כל החניון גם אם טווח השלט שלו היה עשרה מטרים, בוודאי כשהטווח של השלט שלו מאה מטרים, ומעולם הוא לא עשה בעיות.

כשהתייאש מלחפש בעזרת השלט, התחיל חנן לעבור רכב רכב, אולי השלט פשוט לא מתקשר, למרות שהנורה בו שידרה עניינים כרגיל.

החום ששורר בנגב בשעת צהריים קיצית כזו העיק עליו מאד. במחצית השעה שהוא משוטט במגרש הספיק כבר להירטב טוטאלית, עד שחש כמו ברז מהלך, כשהזיעה ניגרת ממנו בטפטופים סדירים.

כשעמד להתייאש, פנה לשומר החניון לעזרה. השומר, אדם עם מבט אטום משעמום ומבערות כאחד, ישב שם מנומנם למחצה, מאזין לטרנזיסטור ענק שהפיק קולות ברוסית, שהזכירו רעש של מכונת דפוס ישנה וחורקת. הוא פנה לשומר, ואמר לו שהוא לא מוצא את הרכב שלו, מאזדה 3 לבנה, ושאל אם הוא יכול לעזור לו. השומר הסתכל על חנן כאילו שהוא שואל אותו איך מדברים רוסית או מתי צריך לאכול, והפטיר לעברו באותו מבט אטום, עם קצת סימני פליאה, ובמבטא רוסי כבד: 'מה רוצה?! יש מאזדה 3 הרבה במגרש כאן!'. על השאלות הבאות של חנן הוא השיב רק בהנעת הידיים לצדדים, כאומר 'נו באמת, מה אתה רוצה, לשגע אותי?!'.

חנן הבין שמהרוסי לא תבוא לו הישועה. הברירה היחידה שנותרה בפניו זה לסרוק פעם נוספת את המגרש, ואם עדיין הוא לא מוצא אז להתקשר למשטרה, וזה מה שהוא אכן עשה, מתעלם מהבגדים שעליו שנראו כמו אחרי גשם סוער בעיצומו של יום קיצי לוהט.

כשסיים לסרוק את המגרש בפעם השלישית - הוא התייאש סופית. ובתזמון מדוייק, באותו רגע בו התייאש, צלצל הטלפון שבכיסו.


הוראות:

· ניתן להמשיך את הסיפור, בהוספת קטע של עד 300 מילה בלבד, כשכל כותב ממשיך את הכותב שלפניו. את הקטעים יש לכתוב בתגובות, ולא בהודעה פרטית.

· לפני קטע המשך יש למספר את מספר הקטע, בצורה כזו: המשך הסיפור, מקטע מס' X.

· אין להעלות קטע סיום, או קטע שמביא את העלילה לסיומה (גם אם אינו מסיים את הסיפור), בלי לשאול קודם בהודעה פרטית.

· ניתן להעלות יותר ממקטע אחד לכותב, אם מהקטע הקודם שהעלה הכותב נוספו כבר שלושה קטעים נוספים.

· קטע שלא יענה על הקריטריונים - יסומן כקטע לא רלוונטי, ולא יחשב כהמשך העלילה.