איך להכניס אמבטיה בחדר רחצה קטן?

חדר רחצה עם אמבטיה הוא חלום של אנשים רבים, אבל במציאות, גודל הדירות למגורים רק הולך וקטן, ובמקרים לא מעטים החלום הזה הפך להיות משהו כמעט בלתי אפשרי. אמרנו כמעט. אחרי הכל, לכל דבר בחיים יש פתרון, אפילו להכניס אמבטיה בחדר רחצה שאין בו מקום לאמבטיה.
בפוסט זה נביא מספר עצות ואפשרויות של אמבטיות קטנות שיכולות להתאים לחדר הרחצה הקטן שלכם, או של יחידת הדיור שאתם בונים ורוצים שתהיה אטרקטיבית...
גודל אינו מקביל לנוחות. ניתן לקבל נוחות מלאה גם באמבטיה קטנה.
כדי שנוכל להתקין אמבטיה בחלל, מומלץ שגודל החדר לא יקטן מ-1.75 רוחב ו-2.10 מטר אורך. עם גודל מינימלי זה ניתן לחשוב על מגוון רחב של אמבטיות קטנות, ואפילו ג'קוזי קטן. אבל אם חדר הרחצה שלכם קטן יותר מזה, ניתן ללכת על אמבטיות אופורו.
אפשר גם אמבטיות יצוקות לפי מידה, שנבנות במיוחד עבור הסביבה הרצויה.
אמבטיות עם רגליים גם הן אפשרות טובה. בדרך כלל ניתן למצוא אותן בגדלים קטנים. עוד רעיון טוב הוא להשתמש במקלחון שהוא גם אמבטיה. עם קצת עיצוב, זה נראה נהדר.
שימו לב לחומרים המשמשים לייצור האמבטיה, שכן הם יכולים להפריע לנוחות וגודל. האמבטיה הסטנדרטית בארץ היא אקרילית, מחירה הגון והיא עמידה לאורך זמן, נוחה ולא דורשת תחזוקה, היא רק עלולה להיסדק. יש אפשרויות נוספות, ובהן חרסינה, פלדה מגולוונת, אמבטיה יצוקה ואפילו שיש.
טיפ חשוב: לפני רכישת אמבטיה בעלת משקל לא סטנדרטי, ובמידה ואתם מתגוררים באחת הקומות העליונות - התייעצו עם מהנדס או אדריכל כדי לראות אם המשקל נתמך על ידי הרצפה, וגם כדי לדעת אם יש אזורים זמינים עבור ההתקנות הדרושות.
במקרה של ג'קוזי, חשוב לזכור כי יש צורך בנקודת חשמל בגובה 30 ס"מ מהרצפה.
על המחבר
תמי רוטנברג
שלום!
נעים להכיר, שמי תמי רוטנברג, אדריכלית פנים ירושלמית, אני מתכננת ומעצבת בתים ללקוחות פרטיים שרוצים בית בתכנון ועיצוב אישי, ובסטנדרט מקצועי גבוה.
אני מגשימה זאת על ידי המון הקשבה, חשיבה, השקעה וניסיון, ומחויבות לתוצאה מושלמת !
אם אתם חושבים על שיפוץ בקרוב או בעתיד, קבלו מדריך שכתבתי (על בסיס תכנים שכתבתי עבור אתר הידברות ופלטפורמות נוספות) ובו סקירת כל השלבים בתהליך, לחצו כאן. אם אתם ממש לקראת בנייה – צרו קשר כעת 0587126130 לשיחת אבחון, יש לי עבורכם נוסחה מנצחת לבית אישי בדיוק בשבילכם!

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

More from תמי רוטנברג

שתף את המאמר

למעלה