"אאעךךך... אין על זה שליטה היום... "
"הם יודעים שכולם מעתיקים והם השלימו עם זה..."
"הרבנים התירו ואמרו שזה לא גניבה...."
מוכר לך המשפטים האלה? יותר נכון, התירוצים האלה... פייק!!
לי זה מוכר עד כאב, כי גם אני הייתי פעם משתיקה את המצפון שלי בכל מיני משפטים כאלה ואחרים.
גם אני הייתי עד לא מזמן עושה את מה שכוווווווווולם עושים... ומה? למה מה קרה שאני אהיה הפראיירית??
כבר מלא זמן שאיזה איש רוקד לי על המצפון.
אבל שבוע שעבר נחשפתי לסרטון. ומאז ראיתי אותו - אני לא אני... המחשבה שלי חוזרת על עצמה כמו בלופ...
מדובר על סרטון של שחקן שמציג בהופעות שנערכות ע"י קבוצה חסידית בארה"ב, אבל לא זאת הנקודה פה, ולא באתי הנה כדי להעשיר את ידיעותיכם בעניין...
מה שכן, בחוה"מ סוכות הם ערכו הופעה ונתנו אפשרות של צפייה מהבית בשידור חי. תוך פחות מ24 שעות כבר הסתובב בטלגרם הקלטת מסך של כל ההופעה!! והוא עשה לייב שבה הוא דבר עם דמעות בעיינים על כל העניין הזה של העתקות.
רק עכשיו הבנתי עד כמה אנחנו מכאיבים לאנשים שמכניסים כ"כ הרבה כסף ומח וכוחות כדי להפיק לנו דברים!!
אני מדברת כמובןגם על כל ההפקות של סרטי הנשים של פרלשטיין, אברהמי, אליאס וכו, שמסתובבים חופשי!!
כמה העברות של סרטים נערכו רק פה באתר... לא יאומן...!!!
כמה כאב לב אנחנו מסבים לאלו שעוסקים בדרים האלה!!

אז לפני שאתם צופים/מפיצים סרט שיש לו זכויות יוצרים, בבקשה תפנו כמה דקות מהחיים שלכם, ותעשו חסד עם עצמכם.
צירפתי את הסרטון הנ"ל + תרגום בעברית היות והוא מדבר יינגליש...
אני מקווה שהזמן הארוך הזה שלקח לי לתרגם (לא ידעתי כמה אפשר להספיק לדבר בדקה אחת... :p ) יהיה לי לכפרה על מה שעשיתי
ואפילו רק אדם אחד יפסיק בזכות זה, יהיה זה שכרי!! אמן!!!


"אוקיי. אז אני הנקודה למה אני כאן עכשיו היא כזו -
אנחנו עוד לא אוחזים 24 שעות מאז ההופעה, וכפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד שאריות של איפור ודבק בכל הצדדים, וזה אחרי שלוש אמבטיות... הכל עדיין טרי, ואי אפשר להסביר את ההרגשה של הזכייה העצומה הזאת של להופיע לכ"כ הרבה אנשים!!
ולמרות זאת, עוד לא עבר 24 שעות, ויכולים ללכת יהודים...ודבר ראשון - אני מתנצל מראש. אני אנסה לא לומר דברים שאתחרט עליהם, אבל יכול להיות שאני מדבר מלב מוצף ברגשות, אז אני מתנצל מראש.
יכולים ללכת יהודים, ועוד לא אוחזים 24 שעות מההופעה, ולקחנו את האמון בכם והחלטנו שכן ניתן אפשרות של צפייה מהבית בשידור חי כי זה יכול להועיל להרבה אנשים. ובאים אנשים, מקליטים את ההופעה, שזה פשוט גניבה, ומעלים את זה לטלגרם, ומפיצים לאלפי אנשים!! אני לא קולט את זה!!! אין בן אדם אחד בעולם שיכול למצוא הצדקה למעשה כזה!! זה בושה וכאב לב!!
ושוב - אני חושב שאני אתחרט על הדברים שאני אומר פה, אבל אני מנסה להסביר את עצמי ואני מנסה להבין מה קורה פה בכלל. אנחנו באמצע החג.
וכן, אני עליתי לאחד הקבוצות בטלגרם והשארתי שם הודעה קולית, וכמה אנשים כבר פנו אלי בפרטי ורצו להתנצל. אז דבר ראשון, אני לא היחיד שאתה צריך להתנצל בפניו, ואפילו שאגיד לך שאני סולח, אז אין לי לב לעשות את זה. ושנית -אתה הכאבת פה לעוד אנשים, אבל זאת לא הנקודה.
האנשים האלה שהעלו את זה לטלגרם צריכים להבין - ברגע שלחצת על הכפתור, ואפילו רק אחד ראה את זה והוריד, כבר אין לך שליטה על זה!! אתה לא יודע כמה אלפי אנשים מקבלים עכשיו את הקישור, ואתה לא יודע אם זה ממשיך הלאה.
ואני אגיד את מה שאני אומר תמיד - אני יודע שאנשים לא רוצים לעשות רע, ויש אנשים שפשוט לא קולטים מה הלחיצת כפתור שלהם גורמת.
אבל אני לא ממש מבין את זה. אנחנו פה באמצע חוה"מ, באמצע החגים, היה עכשיו ר"ה, יו"כ, כל אחד רוצה שנה טובה, שנה מתוקה, כל אחד הבטיח שהוא יהיה טוב. אני לא מצליח להבין איך לב יהודי מסוגל לעשות דבר כזה. להכאיב לכ"כ הרבה אנשים שקרעו את עצמם ימים ולילות ושבועות!!!שוב - אני מתנצל שאני שהרגש מציף אותי, אני אנסה להחזיק את עצמי... ומסרו מהחיים שלהם... אני מתנצל...
(מי שלא צפה ולא מבין מה ההתנצלויות הרבות, זה כי הוא פשוט מחזיק את עצמו מלבכות ונחנק כל הזמן...) ועזבו את המשפחות שלהם ו...אני מרגיש שאני לא אשמור את הלייב הזה... אני עייף מידי, אני אחרי כמה ימים של הופעות שמלאים בלחץ. וכן - כשאתם צופים במאחורי הקלעים זה נשמע כיף, אבל זה מלחיץ! וזה מעייף! ובנוסף להכל, מי שראה את ההופעות שהיו עכשיו של "שטענדיג ליפא" אני גם עשיתי, אז שוב - אני מתנצל מראש. אבל...אהאהם...אני מנסה לחזור לנקודה ש... תחשוב חיובי, תחשוב חיובי (מדבר לעצמו...)
בכל אופן - האנשים האלה מסרו מהמשפחות שלהם ועזבו אותם. הביאו מעצמם שעות ולא ישנו לילות!! ויכולים ללכת אנשים ולהכאיב לאותם האנשים שעבדו כ"כ קשה רק בשביל להביא לכם שמחה! מה אתם חושבים? שאנחנו עושים מזה כסף? אנחנו מקבלים מזה תשומת לב? אנחנו צריכים את תשומת הלב הזאת?? אנחנו לגמרי עושים את זה למען כלל ישראל!!
והראיה הכי גדולה - בזמן שהיו לנו את כל הבעיות והקשיים
(היה להם בעיות עם הופעה, המשטרה הגיע ולא הסכימו להם להופיע, וכו...) יכלנו פשוט לעזוב הכל וללכת הביתה. פיין!!- אז אני לא אקבל את שש שבע דולר שאני עושה פה. אבל מה? לא ויתרנו!! עמדו אנשים כל הלילה ועבדו ועשו טלפונים כדי שזה כן יוכל לקרות, ויוכלו לצפות בזה בכל העולם, ולא להשאיר אתכם תלויים, ולמה? כי אנחנו עושים זאת למען כלל ישראל. כי אנחנו יודעים שזה הסיבה למה אנחנו פה, והסיבה למה...(שוב מתלעלע...) שוב - תחשוב על שיר שמח...הסיבה למה הקב"ה נתן לנו את הכשרון הזה, ואנחנו מנסים להחזיר לכלל ישראל.
מגיעים אנשים, ויש להם את החוצפה, ושוב - אני מאמין שאנשים לא תופסים, ואני מאמין שאנשים לא רוצים להיות רעים. כמו שאמרתי - אנחנו באמצע החגים והימים הנוראים, ואנשים מנסים להיות טובים. יש כאלה שלא תופסים, אבל יש גבול לכמה אנשים יכולים שלא לחשוב!! אני מאד מצטער! אבל אתה לוחץ על הכפתור וכבר אין לך שליטה על זה.
כמו שאמרתי - כמה אנשים שמעו את ההודעה שהשארתי בטלגרם, הם לא חשבו. אתם חושבים שאני בוכה עכשיו אבל הם ממש בכו לי, ועכשיו הם הורידו את זה. פיין! - אבל עכשיו כבר אין שליטה על זה!! ואלפי אנשים כבר צפו בזה, ועכשיו אתה לא יודע לאן זה יגיע.
שוב - כנראה אתחרט על זה, אבל רציתי שפשוט תבינו את מה שקורה כאן. אני לגמרי לא מבין את זה!!
האנשים האלה שעושים את זה לא חושבים שפעם הבאה שנעשה הופעה, ה' יעזור שכבר נוכל לעשות הופעה חיה, אבל גם אם לא, למה נראה לך שנרצה לעשות שוב שידו חי לאנשים בבית? אתה יודע כמה נזק עשית עכשיו לאנשים? נחשוב 50 אלף פעם לפני שנעשה זאת שוב!! הם לא שילמו על זה!! זה לא יושרה, זה לא נכון וזה לא צודק. קצת הכרת הטוב לאנשים שנקרעים בשבילכם.
אני רק האחד שמדבר בקול, אבל זה לא רק אני. נכון, בדיוק יצא שאני גם מנהל את החשבונות וכל הדברים האלה
(ברשתות החברתיות), אבל אני לא היחיד שמכאיבים לי פה! זה לא רק השחקנים בעצמם. יש את המשפחות שהם בעצם נתנו לנו את האוקיי, מסרו מהזמן הפרטי שלהם, זה הילדים שלנו, זה המשפחות שלנו וזה פשוט לא פייר!!
זה ממש לא הטיפוס שלי, אני לא האחד שנותן מוסר, ואני לגמרי מאמין מעומק ליבי, אנשים לא מתכוונים לעשות רע, אבל זה כבר קצת רחוק מידי!! ואני לא בטוח בעצמי אם לשמור את הלייב הזה, אבל אני כן אשמור אותו. ואני לא חושב שזה אחד הדברים שיעלו לטלגרם, כי לצערי יש שם רק את הדברים שדיברנו לעיל.
זה אפילו לא רק ההופעה הזאת ספציפית, נחזור אחורה - לפני חוה"מ יצא הDVD של ההופעה "צווישן רויבער" ושוב - אני יכול לדבר רק מהצד שלי, ולא על השעות שאנשים אחרים הכניסו בזה, והכסף שנכנס לתוך זה, אבל מהצד שלי שערכתי את הוידאו - כל הזמן הזה שמאז סיימו בקיץ את סבב ההופעות, היו לי לילות לבנים כדי שנצליח להוציא את זה כבר לחוה"מ בשביל שלאנשים יהיה תעסוקה לחג.
ושוב - אנחנו עוד באמצע חוה"מ ו-"בום"!! זה כבר בטלגרם. אותו הדבר שקורה עם כל מה שאנחנו עושים. זה פשוט לוקח לנו את התיאבון של להמשיך ליצור עוד. הפידבק שאנחנו מקבלים - מדהים, ההרגשה מדהימה, כמו שאמרתי אני לא מצליח להסביר את ההרגשה, ואנחנו מודים להקב"ה שנתן לנו את הזכות הזו, וזה כבוד אמיתי בשבילנו!! אבל מגיע אחד, לוחץ על כפתור ה"שלח", והכל נעלם!!! אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל כן...
שוב - אני ממש עייף, והרגשות צפים בי והכל טרי, ובזמן שאני מדבר פה אני רואה מולי את הקבוצה בטלגרם, שחוקית בעצם סגרו אותה, אבל תמיד ימצאו איזה דרך החוצה... והחוצפה הזאת של אנשים עם התירוצים שהם ממציאים, זה פשוט לא צודק!!! למה אתם חושבים אפילו לשניה שיש בזה צדק??
ואני קופץ שוב לנקודה - אני מאמין שאנשים לא מתכוונים לעשות רע. ואני לא רוצה לתייג, אבל הרוב שמסתובבים בקבוצות האלה הם בחורים שמשועממים ומחפשים תכנים ותעסוקה - ואנחנו מביאים לכם!! אבל למה?? למה שתקחו את כל הפואנטה של התכנים??
אחד שולח לי הודעה "וואו, אז עכשיו אצטרך לחכות 6 חודשים ל DVD..." נו, ו...??? זה תירוץ???
שוב - זה לא אני, ואני לא הטיפוס של האנשים שעושים את זה, ואני מנסה להסתכל על זה בחיוביות, אבל כלל ישראל , כמו שכתבי באחד הקבוצות, אתם יכולים לעשות טוב יותר מזה... זה לא מה שאנחנו עושים, מתנצל... קצת הכרת הטוב, קצת רגשות, קצת לב, יהודים!!
אני כבר לא מדבר על הגניבה שבדבר, והתירוץ הישן הזה שכבר מסתובב לא יודע כמה שנים, שאיזה רב אמר פעם על העתקת דיסקים שזה לא גניבה. אני כבר לא מדבר על זה, אין לי זמן להתחיל להתווכח הלוך וחזור על זה. אבל - פשוט תשתמש בשכל ובלב שלך!! נהנת מההופעה? קצת הכרת טובה! אל תירקו לנו בפנים!! זה כל מה שאנחנו מבקשים...
אני אשמור עכשיו את הלייב אפילו שאני לא הייתי רוצה, כי זה דברים שצריכים לצאת החוצה, ואפילו שזה מחוץ לאזור הנוחות שלי.כי זה מה שאנחנו עושים, יוצאים מאזור הנוחות שלנו בשביל שלכם יהיה תכנים כשרים!! מתאפרים ומתלבשים, לא ישנים לילות, אני לא יודע איך להסביר את זה... שוב - במאחורי הקלעים זה נראה הכי כיף, ואני לא אומר, יש זמנים טובים...אבל זה לא קל!! פשוט קצת הערכה והכרת הטוב, זה כל מה שאנחנו מבקשים.
ובבקשה! אם אתם יודעים על מישהו שהקליט את השידור ומפיץ את זה, אפילו מישהו מפיץ ולא הקליט בעצמו, בבקשה!! - תחשבו על מה שאתם עושים!! יכול להיות שאתה לא קולט. כמו שאמרתי, דיברתי מקודם עם כמה כאלה, ועכשיו הם בוכים! הם מרגישים עכשיו רע, אבל אין שוב דבר שהם יכולים לעשות עכשיו!! ולבחור שרואה אותי עכשיו וחושב שזה בדיחה, וצוחק לעצמך, זה ממש לא!! אתה מכאיב לאנשים שמסרו את עצמם!!
ואני יודע שאתה רוצה שנה טובה ומתוקה. אתה לא רוצה את המשקל של המעשים האלה על הכתפיים שלך!! אתה לא רוצה את זה!! זה דבר נורא!
אני מבטיח שאני מתפלל בשבילך שהקב"ה ירחם עליך וייתן לך את השכל לעשות את הדבר הנכון.
ואני מבקש ברחמים וברחמנות, כל מי שהוריד את ההופעה, או שמפיץ ושולח לאחרים, בבקשה תפסיקו את זה!!
אני יודע שכנראה אין שום דרך לעצור את זה עכשיו, אני יודע איך הדברים האלה הולכים, וזה עובר מאחד לשני, ובו ברגע שיש את זה לאחד, כבר יש את זה לכל העולם, ואין דרך לעצור את זה. אבל בבקשה! תנסו כל אחד לעשות את החלק שלכם, ואל תפיצו! בבקשה, אל! אל!!
תרחמו על עצמכם, תרחמו עלינו ותרחמו על עמ"י שמחכה לתכנים האלו.
בבקשה, אל תקחו את הקצת הזה, ואל תקחו את הקצת תמריץ שיש לנו להמשיך ליצור ואת הצת טעם שעוד נשאר. בבקשה!!
בבקשה תרחמו על כולם ואל תעשו את זה!!!

אני רוצה לברך את כולם בשנה טובה ומתוקה, ופשוט תעשו את הדברים הנכונים!